Suomalainen politiikka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DayOne
  • Aloitettu Aloitettu
Mikäs se kellariravintola oli missä on ne pitkät pöydät ja tummaa olutta LYÖDÄÄN eteen kysymättä. Melkoiset peijaiset olivat mitä siitä reissusta muistan. joku fleku se tais olla.
Kalikka tai siihen suuntaan oleva nimi, ehkä. Vähän kauempana Praha keskustasta. Menee selvästi ohi niiden Praha 1-20 -aluiden taakse.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ihan uteliaisuudesta kyselisin kyllä muutamia esimerkkejä maista mihin voisit muuttaa jos muuttaisit? Jossain Espanjassa on yleensä lämpöä riittänyt, mutta viimeaikoina, tai vuosina, pistänyt silmään esim. helteistä johtuva sähkön rajoittaminen, että tärkeisiin paikkoihin riittää viilennyskapasiteettia, muutamassa kohtaa aika kovat helteet siis, ja ihan hiljattain se tulva.joka paikassa omat ongelmat siis. Itse jos muuttaisin niin aika kauas ryssistä ehdottomasti.

Puola. Ei mamuja ja tervettä ryssävihaa.

Luulen, että Argentiina on ottanut tässä opportunistisen strategian, kun se haluaa IFM:n pelastavan sen katastrofaalisen talouden tilan. Jenkkien äänivalta IFM:ssä on kolmen Kiinan suuruinen, joten kannattaa olla Jenkkien kanssa hyvissä väleissä BRICS:iin liittyminen ei liene olisi parantanut näitä välejä.

Etkö usko Milein talousuudistuksiin?

On järkeä ehdottomasti. Voisi tehdä Suomessakin samat temput.

Minulla on hyvin lyhyt oppimäärä Argentiinasta, joten en osaa oikein sanoa uskonko noiden uudistuksen onnistumiseen.

View: https://youtu.be/8NLzc9kobDk?si=UqrjL2nsz4fz9cvc

Pitkä haastattelu, mutta jos kiinnostaa. Ainakin mulla muuttui ihan merkittävästi kuva tyypistä, koska aiempi perustui monilta osin kamppanjointiinsa ja miten sitä uutisoitiin. Aika paljon siinä on ollut mediapeliä ja todellisuudessa paljon hillitympi, analyyttisempi ja erinomaisen hyvin kartalla realiteeteista - tällaista kuvaa ei saanut, kun katsoi tyypin heiluvan nahkatakissa moottorisahan kanssa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom