Suomalainen politiikka

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DayOne
  • Aloitettu Aloitettu
Tässä on se hirvittävä ongelma että meillä on nykyjään vallan nelijako ja se neljäs on media joka huutaa tätä seksuaalivähemmistö, maahanmuutto, ilmasto, ym paska-agendaa ja väittää sitä jonkinlaiseksi vapaan demokratian pakolliseksi osaksi ja toistaa ja toistaa ja toistaa sitä ja naiset ja heikkomieliset miehet uskovat sen todeksi. En tiedä mitä kamalaa tapahtui ettei media ole miehisen loogisen ajattelun hallussa, vaan femakot ja leftarit kertoo kuinka asiat on. Media pitää sada takaisin! Nämä mamu, seksuaali ja ilmastoasiat eivät mitenkään kuulu itseisarvoisesti demokratiaan, eivät ole hyvästä, mutta ihmiset aivopestään jatkuvalla toistolla uskomaan niin.
Jep. Mutta minkäs teet. Kuka insinöörilogiikan (miehisen logiikan) omaava mies (tai nainen) lähtee opiskelemaan toimittajaksi, vai mikä se tutkintotitteli sitten mahtaakaan olla. No ei kukaan. Vähän epäilen, että mediaa ei saada "takaisin" muuten kuin epädemokraattisilla toimenpiteillä, eli ei saada.

edit. No on siellä muutama teräväkin toimittaja olemassa, mutta ei nekään paljoa uskalla puhua noista asioista kriittisesti, kun joku päätoimittaja tai muuten ryhmäpaine uhkaa pian uran jatkoa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tässä on se hirvittävä ongelma että meillä on nykyjään vallan nelijako ja se neljäs on media joka huutaa tätä seksuaalivähemmistö, maahanmuutto, ilmasto, ym paska-agendaa ja väittää sitä jonkinlaiseksi vapaan demokratian pakolliseksi osaksi ja toistaa ja toistaa ja toistaa sitä ja naiset ja heikkomieliset miehet uskovat sen todeksi. En tiedä mitä kamalaa tapahtui ettei media ole miehisen loogisen ajattelun hallussa, vaan femakot ja leftarit kertoo kuinka asiat on. Media pitää sada takaisin! Nämä mamu, seksuaali ja ilmastoasiat eivät mitenkään kuulu itseisarvoisesti demokratiaan, eivät ole hyvästä, mutta ihmiset aivopestään jatkuvalla toistolla uskomaan niin.
Tässä yksi hyvä teoria, miksi tilanne voi olla mikä se on. Ehkä neuvostoliitto / KGB todella on onnistunut tavoitteissaan. Alla video, missä loikannut KGB-agentti avaa tätä prosessia, mikä taustalla (hänen mukaansa) jauhaa. JOS tämä on totta niin se selittää paljon asioita.

Osuvasti, tämä on kuvattu v. 1984.


View: https://youtu.be/Hr5sTGxMUdo


Aiheesta kiinnostuneille Suomen kontekstissa voi suositella esimerkiksi Alpo Rusin kirjaa Kremlin kortti - KGB:n poliittinen sota Suomessa 1982 - 1991. Sen luettuaan voikin ihmetellä, mihin kaikkiin instituutioihin KGB:n vaikutusvalta on yltänyt ja kuinka kauan, jos kanavat meidän päättäviin poliitikoihin on olleet noin vahvat ja suorat.
 
Tässä yksi hyvä teoria, miksi tilanne voi olla mikä se on. Ehkä neuvostoliitto / KGB todella on onnistunut tavoitteissaan. Alla video, missä loikannut KGB-agentti avaa tätä prosessia, mikä taustalla (hänen mukaansa) jauhaa. JOS tämä on totta niin se selittää paljon asioita.

Osuvasti, tämä on kuvattu v. 1984.


View: https://youtu.be/Hr5sTGxMUdo


Aiheesta kiinnostuneille Suomen kontekstissa voi suositella esimerkiksi Alpo Rusin kirjaa Kremlin kortti - KGB:n poliittinen sota Suomessa 1982 - 1991. Sen luettuaan voikin ihmetellä, mihin kaikkiin instituutioihin KGB:n vaikutusvalta on yltänyt ja kuinka kauan, jos kanavat meidän päättäviin poliitikoihin on olleet noin vahvat ja suorat.


Kieltämättä esim tämä Sannan seksuaalinen vapautuminen, bilettäminen ja homolespoporukoiden vieminen kesärantaan näyttämään keskisormea on varmasti alentanut maanpuolustustahtoa.
Nykyään persu ja nationalisti ovat halveksittuja pilkankohteita mediassa. Mutta kukapa sinne juoksuhautaan etupäässä menee tosipaikan tullen? Persu ja nationalisti. Ei ainakaan transulespo ja seksuaalivapautunut bilenaisväki, ei mamu, eikä ilmastohippi.
Silti persulle ja nationalistille vittuillaan jatkuvasti ja näitä muita nostetaan jalustalle. Kyllä tuo Sannailu venäjän suuntaan toimii ihan jees. Ainakin niin kauan kuin meillä ei ole palkka-armeijaa. Ja riittääkö sellainen?
 
Kieltämättä esim tämä Sannan seksuaalinen vapautuminen, bilettäminen ja homolespoporukoiden vieminen kesärantaan näyttämään keskisormea on varmasti alentanut maanpuolustustahtoa.
Nykyään persu ja nationalisti ovat halveksittuja pilkankohteita mediassa. Mutta kukapa sinne juoksuhautaan etupäässä menee tosipaikan tullen? Persu ja nationalisti. Ei ainakaan transulespo ja seksuaalivapautunut bilenaisväki, ei mamu, eikä ilmastohippi.
Silti persulle ja nationalistille vittuillaan jatkuvasti ja näitä muita nostetaan jalustalle. Kyllä tuo Sannailu venäjän suuntaan toimii ihan jees. Ainakin niin kauan kuin meillä ei ole palkka-armeijaa. Ja riittääkö sellainen?

Eikai persuille enään vittuilla, persujen isä Soinikin on puhumassa ylellä hihhuleiden kanssa ja mestari Halla-ahokasta kuunnellaan monissa asioissa.

Kyllä jos rintamalle mennään niin sielä nämä feministit käyvät etulinjassa näyttämässä paljaisiin rintoihin maalattuja iskulauseita ryssille.
 
Olisipa muuten hienoa nähdä näitä entisiä ammattiupseereja eduskunnassa. Preferoisin jos joku noista miehistä olisi PM Marinin sijaan. Ammattitaito pitäisi saada takaisin keskiöön inklusiivisuuden sijaan. Olisi vaikea nähdä ketään noista miehistä somekohuissa 24/7 kuten Marin.
Yleisradion tietojen mukaan eduskuntavaaliehdokkuutta miettivät ainakin puolustusvoimain ex-komentaja, kenraali Jarmo Lindberg, pääesikunnan entinen tiedustelupäällikkö, kenraalimajuri Pekka Toveri ja entinen apulaistiedustelupäällikkö, eversti evp. Martti J. Kari.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009022239.html
 
Erehdyin katsomaan 20sec tuota nyt käynnissä olevaa SDP puoluekokousta ja juuri siitä kohdasta meni live streami päälle kun Marin oikeasti itki siellä puhujan pöntössä uhrin asemaansa ja haki sympatiaa. ”Myös minä olen ihminen ja kaipaan näiden tummien pilvien keskelle iloa elämääni ja tiedän että juhlintaani ja ilooni liittyy kuvattuja videoita, joita minä en haluaisi nähdä ettekä tekään ja ne ovat yksityisiä” jne liibalaaba en kertakaikkiaan pysty katsomaan enempää ja etoo ja oksettaa tuo uhriutuminen ja säälin kerääminen hyi helvetti. Itse se on saatana sekoillu kaikki sekoilut, antanut kuvata, altistanut tietoisesti itsensä näille asioille, liikkuu nistiporukassa, itse päästää pintaliitopissikset kesärantaan, itse vittu itse. Ja nyt itketään tuolla puhujan pöntössä uhrin asemaa voi vitun vittu mikä kaksnaamainen ihminen.
 
Erehdyin katsomaan 20sec tuota nyt käynnissä olevaa SDP puoluekokousta ja juuri siitä kohdasta meni live streami päälle kun Marin oikeasti itki siellä puhujan pöntössä uhrin asemaansa ja haki sympatiaa. ”Myös minä olen ihminen ja kaipaan näiden tummien pilvien keskelle iloa elämääni ja tiedän että juhlintaani ja ilooni liittyy kuvattuja videoita, joita minä en haluaisi nähdä ettekä tekään ja ne ovat yksityisiä” jne liibalaaba en kertakaikkiaan pysty katsomaan enempää ja etoo ja oksettaa tuo uhriutuminen ja säälin kerääminen hyi helvetti. Itse se on saatana sekoillu kaikki sekoilut, antanut kuvata, altistanut tietoisesti itsensä näille asioille, liikkuu nistiporukassa, itse päästää pintaliitopissikset kesärantaan, itse vittu itse. Ja nyt itketään tuolla puhujan pöntössä uhrin asemaa voi vitun vittu mikä kaksnaamainen ihminen.
Samaa mieltä. Tuli pikku oksennus suuhun kun katselin kuinka tuo narsistinen ja vastuuton teini pyytelee anteeksi vanhemmilta.
 
Siellä Sanna vie mediaa ja kansalaisia kuin laskiämpäriä. Pikkusen hiuksia nutturaan ja kyyneleitä, niin kaikki on anteeksi annettu. Nerokasta.
Senkin sika. Etkö sä näe kuinka rankkaa sillä on!?

:cry:

Olisi nyt vetänyt sellaiset kunnon rumaitkut missä räkä valuu ja puheesta ei saa selvää niin olisin ehkä voinut uskoakin.
 
Yle varmistelee ettei enempää kuvaa/videota sannulista julkaistaisi.

301271723_10160270134469357_3949534132337929942_n.jpg
 
Mun mielestä ihmiset keskittyvät ihaan vääriin asioihin. Ongelmana on se että jos hän nyt periaatteessa omi töissä niin silloin ei ryypätä. Ei kukaan muukaan saa ryypätä jos päivystää esim. Kokaiini-touhu kanssa ihan turha aihe. Ok se kävi verikokeissa ja kaikki tiesivät vastauksen etukäteen mutta ei ole mitään järkeä väittää että oli kokkelissa koska emme saa sitä tietää kuitenkaan.
Se että onko ok että pm dokaa kuin teini on mielestäni ihan eri asia.
 
Mä en usko et pääministeri itse on käyttäny huumeita. Toki porukassa on tunnettuja jotka käyttää/on käyttäny. Ainakaan tässä parin viikon sisällä.

Tosin melkosia huhuja kyl liikkuu et on olemassa kuva missä samassa pöydässä on mm. s.m missä käytetään.
 
Mitään en tietenkään vihjaile, mutta onhan tuo sannan "muodonmuutos" ollut aika nopea ja raju!

301356036_10209588432464856_7865270431261561182_n.jpg
Meth - not even once.
Mutta jos nyt tosissaan puhutaan niin ei oikein voi verrata siloiteltua pressikuvaa vs. loisteputkien tai auringon alla otettua kuvaa, jossa varjo tulee epäedustavasti uurteita korostaen. Mutta onhan tuo kyllä laihtunut melkoisesti sitten toisaalta myös.

Stressi - not even once.
 
Back
Ylös Bottom