- Ikä
- 36
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lisäsin blogikirjoituksen kommenttiin joitakin käyttämiäni lähteitä. Ja kyllä fyysikot, matemaatikot sekä astronomit ovat useissa eri lähteissä todettu keskimäärin kaikkein älykkäimmiksi akateemisista aloista.Missä lähteet? Ei muuten varmasti ole keskimääräisen maisterin äo 120, jos huomioidaan kaikki tiedekunnat. Eikä kyllä tohtorinkaan 130. Ei käsittääkseni myöskään pidä paikkaansa, että fyysikoilla olisi keskimäärin korkeimmat älykkyysosamäärät. Ne tutkimukset, jotka itse olen nähnyt ovat viitanneet siihen suuntaan, että luonnontieteissä tosiaan keskimäärin olisi korkeimmat älykkyysosamäärät, mutta ei niissä sen tarkemmin olla eritelty fyysikkoja muista. Ne tutkimukset eivät myöskään ole koskeneet Suomea, vaan jenkki yliopistoja. Kirjan kirjoittaminen vaatisi 120 älykkyysosamäärän? Riippuu ehkä vähän kirjasta.
Niin.Sanoo Youtubessa että some on roskaväelle, LOL.
Mistään ei kuitenkaan leikata. Minun mielestä, nimenomaan pitäisi leikata ja rajusti ylipaisunutta julkista sektoria ja alentaa veroja. Tuossa listassa monta hyvää kohdetta leikata.Tässä on minun mielestä lähes jokaisen puolueen kompastuskivi. Aina vaan puhutaan mistä pitäisi leikata ja mistä ei. Leikkaamalla ja veroja nostamalla ei yksinkertaisesti ole edellytyksiä järjestää hyvinvointivaltion palveluja. Jossain vaiheessa kakku loppuu kesken. Paljon relevantimpaa olisi keskustella JA PÄÄTTÄÄ mihin investoidaan, jotta saadaan suomeen ulkomaalaista rahaa ja kasvatettua vientiä. Tällä tavalla (raha)kakku kasvaa ja siitä riittää jaettavaksi useammalle.
Kylmän sodan Suomi
Mitä suomettuminen oli? Mitä itselle valehteleminen teki kansakunnalle? Kuinka syvään Suomi painui "rähmälleen" ja mikä kaikki oli välttämätöntä? Vai oliko kysymys menestystarinasta, koska itsenäisyys onnistuttiin säilyttämään? Sarjassa kuljetaan maailmansodan lopusta 1990-luvulle saakka...areena.yle.fi
Joku valitti että suomettumista ei käsitelty tarpeeksi tässä sarjassa https://areena.yle.fi/1-50957002 no nyt taitaa tossa uudessa sarjassa olla aiheesta enemmän juttua.
Persuilla aina "välillä" roiskuu.Monet poliittisesti aktiiviset ihmiset osaavat puhua ja perustella kuulostaen järkeviltäkin.
Eivät kaikki.
Äänestä Tiinaa!
Vihervasemmistolla jatkuvasti.Persuilla aina "välillä" roiskuu.
Tässähän se vaikeus juuri piilee. Helppoa olis laittaa talous kuntoon, sen varmaan osaisi jokainen puolueesta riippumatta. Mut kun se pitäis tehdä niin ettei kukaan tipu kyydistä ja taata kaikille suht hyvä elämä. Amerikan malli se ei ole, mitä jotkut oikealle kalleellaan olevat puolueet yrittää ajaa.Jos jostain on pakko leikata, niin mun mielestä kärjessä pitäis olla ehdottomasti semmoset kohteet mitkä ei palvele Suomen ja suomalaisten etua mitenkään.
Eiköhän sieltä löydy yksi tai useampikin maa jolle suomen "oikeusvaltio" vittuilut on riittävä syy ei-napin painamiselle.Ai että ihan takuut saatu...Siellä tarvi kun yhden maan äänestää ei, mikäli joskus haetaan.Puolustusministeri Kaikkonen: Venäjän vaatimat turvatakuut eivät vaikuta Suomen liikkumatilaan Naton suuntaan
Puolustusministeri Antti Kaikkosen (kesk.) mukaan Suomi on saanut aivan hiljattain Natolta takuut siitä, että sotilasliiton ovet pysyvät Suomelle avoimina tulevaisuudessakin.yle.fi