Suomalainen "kohukaunotar" vähän liikaa paljastavissa kuvissa...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MTM1977
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.

MTM1977

WTF
Mode
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikä ole. Kyllä tuota panis. Oot kyllä aika epeli jos oksennat tuon nähdessä. Rumempiakin tullut työstettyä.

Oho, onpas rumia kuvia.. Kyllä tuosta ihan nättejäkin kuvia saa, mutta noi kuvat on halvan näköisiä.

keijo s sanoi:
Eikä ole. Kyllä tuota panis. Oot kyllä aika epeli jos oksennat tuon nähdessä. Rumempiakin tullut työstettyä.

No ei panis, kyllä tuo vaan on ruma, ei siitä mihinkään pääse, ruma naama ja vielä törkeemmän näkönen kroppa.

keijo s sanoi:

No, ehkä se oksennus ei sentään tulisi, mutta en minä tuota suomalaisten naisten "Kauneimmat TOP 1000" listalle hyväksyisi...

Haukifile sanoi:
No ei panis, kyllä tuo vaan on ruma, ei siitä mihinkään pääse, ruma naama ja vielä törkeemmän näkönen kroppa.

Onkohan mussa jotain vikaa kun teltta alkoi nousemaan myös nähdessäni aikaisemmassa threadissa Susanna Penttilän :(

Ei toi nyt niin ruma ole. Pistäkää omat pärstät ja vartalot tänne niin haukutaan teitä.
Ehkäpä ko. nainen käyttää hieman halpoja vaatteita jne. Mutta siitähän monet miehet tykkäävät.

Siis siitähän lähdetään, että nainen on kauneinta mitä on. Vaikka kyseessä ei olisikaan aivan upein yksilö, niin silti oksennusrefleksi on täysin luonnon vastaista.

-Marchi- sanoi:
Ei toi nyt niin ruma ole. Pistäkää omat pärstät ja vartalot tänne niin haukutaan teitä.
Ehkäpä ko. nainen käyttää hieman halpoja vaatteita jne. Mutta siitähän monet miehet tykkäävät.

Ei mun tartte, kun olen "tavis" enkä siis tuollainen megajulkkis ;)

Pointti onkin se, että vaikka oliskin vähän keskiarvoa isommat tissit tai muuten hieman paremman näköinen, niin ei sillä pitäisi mitään kaunotar-titteliä vielä saada. Ja tuohon titteliin riittä siis se, että on isot tissit. Ne antavat muka aina anteeksi esim. tikku/läski reidet.

Ainakaan ei voi hyviksi kuviksi sanoa, jos kuvat on otettu naapurin Eskon kellarissa kertakäyttökameralla paskassa valaistuksessa.

kuvat olivat kyllä huonoja, Martinasta olisi varmasti saanut huomattavasti parempiakin. Mielestäni muuten ihan kaunis nainen, mutta noissa kuvissa näytti halvalta pissikseltä.

-Marchi- sanoi:

Anteeksi kun ilmaisin mielipiteeni asiasta. Kyllä se perkele vaan mun mielestä on ruma, mutta ehkä mä oon vaan tottunu liian hyvään. kaikki riippuu tietysti vertauskohdasta, ja kyllä, jos vertaan itseeni, niin antaisin ennemmin itselleni.. :D

Edit: ja vielä, siis puhun nyt tuosta naisesta ihan pelkästään näiden kuvien perusteella, en muista muita kuvia ainakaan nähneeni kyseisestä naisesta.

Hyvännäköinen eukkohan toi on...hymyssä oli noi kuvat pari kuukautta sitten.

Kyllähän tohon tarpeensa tekis mut ei se mikään kaunotar ole... :rolleyes:

On sitä tullut rumempienkin vierestä aamulla herättyä joten jätän nuo kuvat arvostelematta :nolo:
No, toisaalta tällä naamalla se ei ole mikään yllätys :D

Perse on ainakin löysä! Eikä se naamakaan niin kauheen kaunis ole... Tosin kauneushan on aina katsojan silmissä. Mutta eipä ole Martina ensimmäinen "blondi" joka esittelee silikonejaan ylpeänä.

Tällästähän se on. Yhtenä päivänä on nuori ja kiinteä ja sitten sitä pikkuhiljaa lösähdetään. Kaikenkaikkiaan ihan normi suomalainen nainen. Toikin vetää kiinteät vartalonmyötäiset housut jalkaan niin illuusio on valmis. 99,9 prosenttia tältä palstalta lähtee mukaan. :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom