suolaa paidassa?

Etenkin näin kesäsellä tuloopi tuota hikoilupuuhastelua harrastettua hieman enemmän salihommien lomassa, minkä tuloksen näkee suoraan paidasta. Ihmetyksen aiheena onkin nyt sitten paidan kuivumisen myötä jäävät valkoiset 'raidat' reunustamaan hikiläiskää. Eli mistä tämä suolan (?) runsas eritys johtuu ja miten siitä pääsee eroon? Onko se hengenvaarallista ja kuoleeko siihen viimeistään huomenna? Entäs mikä on Mikronesian pääkaupunki? Tämä ilmiö ainakin itselläni esiintyy vain ja ainoastaan kesällä, joten jotain tekemistä kaiketi lämmöllä tähän on.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Palikir :)

Onko tuo nyt niin vaarallista? Jos suret paitoihin jääneitä jälkiä, niin suosittelen, ettet mene salille ykköset yllä. Jos pelkäät että saat jonkun suolavajeen, niin lienee syytä kiskoa sitä enempi.

mulla on kans sama juttu,aina kun treenaa musta paita päällä niin selkään jää valkoinen reunus hikoilu alueen reunoille,aika jännä juttu.

kvi, salivermeeni eivät todellakaan ole niitä "ykkösiä", joten ei tuossa ollut se pointti. Olisin vaan tahtonut tietää, että mikä tämän suolan runsaan erityksen takana on. Talvella tätä ei tapahdu ja nyt taas kesällä paita valkoisena. Puolitin ihan kokeilumielessä magnesiumin määrän ja eipä sitten eilen noita rantuja tullutkaan, joten problem solved - kai.

Stranger, kiitos. :)

Originally posted by turilas
mulla on kans sama juttu,aina kun treenaa musta paita päällä niin selkään jää valkoinen reunus hikoilu alueen reunoille,aika jännä juttu.

Mulla on kans sama juttu kun treenaa nahkatakki päällä, aina se menee sellaseks kovaks käppyräks ku kastuu, ja siihen tulee jotain valkosta... hmmm, mä oon kans ihmetelly et mistähän se johtuu.. Tietääkö kukaan????

Originally posted by kvi
Jos suret paitoihin jääneitä jälkiä, niin suosittelen, ettet mene salille ykköset yllä.

Ei perskele kun on hyvä idea tuo ykköset yllä treenaus! Taidan rueta käyttämään vanhaa pukua ja solmiota salilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom