sukupuolineutraalia sanastoa - mielensäpahoittajat älkööt vaivautuko

FB_IMG_1510921636035.jpg

Voisko joku avata tän jutun mulle? Asiaan törmään melko usein, että moni väittää sukupuolia olevan loputtomasti, mutta samat henkilöt kuitenkin ajavat sukupuolikiintiöitä ihan kuin sukupuolia olisikin kaksi? Eikö silloin kiintiö pitäisi olla jokaiselle sukupuolelle? Wat?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sen on tarkoitus vaan suututtaa jengiä, jotta unohtuisi mikä on meno :D
Maan tuottavat osat on myyty, Amerikka tekee sotaharjoituksia vaikka Venäjälle ei sovi, varmuuden vuoksi samaa aikaa Venäjä pitää sotaharjoitukset.
En ole varma kysyttiinkö onko se ok, mutta samaan aikaan. 1 Lainen vihollisarmeija työntyy tänne kävellen, radioaktiivista paskaa on maassa ja taivaalla ja voimalakin vähän huonona ihan kotimaassa, valtionvelkahan on jo vitsi... Jos eduskunta menee niin hermoon että menee muutamakin tunti siihen ja päivittäiset keskustelut median puintiin, se onnistuu.
Teatteria kaikki tyynin.
Lopulta jengillä saa olla ihan niin monta sukupuolta kuin haluaa, se ei sua hetkauta oikeasti penniäkään.
Ja uskokoot mihin vittuun haluavat se on kuitenkin hullujen hommaa kumarrussuuntaan katsomatta.
Fiksut ei tuo outouksiaan esille kuitenkaan, oudot toisi kuitenkin, mikään ja tasan mikään ei muutu.
Voitpahan vihdoin tuntea ylpeyttä valkoisuudestasi vaikka olisit valkoinen :D, olethan "oikeanlainen valkoinen".
Tiedä vaikka veljeskuntia heräisi, kerhotoiminta nostaa päätään...
Ole mies, tee lapsi, tutustuta se hevosiin, landeen ja vaariin. Perinteiseen historiaan ja sanot että nyt on oudot ajat, ja ei oo pakko olla tyhmä, eikä tyhmin.

E: *Tai siis ole henkilö, kasvata tyyppejä, tutustuta "edeltäjiin".

Kummelia lainatakseni: Mä oon kattellu noita puolueita, ne on kaikki ihan pellejä.

Isän pojan ja pyhän hengen nimeen
Jumalan isän pojan ja pyhän hengen nimeen
Jumalan ja kolminaisuuden nimeen

Nä on Ruotsin kirkon vaihtoehdot,ainoa mikä on muuttunut on pyhän hengen nimitys.Andes namn vs andens namn,tä andens on nähtävästi feminiimi muoto.

Ordet "hen" förekommer överhuvudtaget inte i kyrkohandboken.Sanaa" hen" ei ylipäätään esiinny kirkkokäsikirjassa.Tä hen on se sukupuolineutraali sana ku han on mies ja hon nainen.

FB_IMG_1512110998564.jpg

Mites toi muuten käytännössä menee? Jos sukupuoli on pelkästään subjektiivinen asia, niin haluaako trans-skenen ihmiset että homma pelittää myös lakiasioissa?

^Eilen oli tv:ssä melko asiallista keskustelua aiheesta. Pääosin oltiin järkevällä kannalla, yksi oli sitä mieltä, että sukupuolen voi päättää itse (hän tosin piti sukupuolta ja sukupuoli-identiteettiä samana asiana). Se kuulosti kaikin puolin oudolta ja yllä oleva kuva osaltaan vahvistaa kyseistä outoutta.

^Eilen oli tv:ssä melko asiallista keskustelua aiheesta. Pääosin oltiin järkevällä kannalla, yksi oli sitä mieltä, että sukupuolen voi päättää itse (hän tosin piti sukupuolta ja sukupuoli-identiteettiä samana asiana). Se kuulosti kaikin puolin oudolta ja yllä oleva kuva osaltaan vahvistaa kyseistä outoutta.

Olisi kyllä super mielenkiintoista istuttaa samaan keskusteluohjelmaan mainitsemasi henkilö, sekä se ruotsalainen kissa jota oletettiin ihmiseksi.

Olisi kyllä super mielenkiintoista istuttaa samaan keskusteluohjelmaan mainitsemasi henkilö, sekä se ruotsalainen kissa jota oletettiin ihmiseksi.

Olisiko tuo nyt ihan poikkeuksellisen kummallinen asia, siis monimuotoisuuden kannalta? :) Sanoisin, että tällä perusilmeellä neito painaisi menemään:

Johanna_Karimaki_KP-4Pieni_CROP.jpg

"Biologia tuntee yli 30 sukupuolta..." :LOL:

Katju Aron ja muiden feministien asuttamassa todellisuudessa ihmislajin lisääntymiseen tarvitaan siis yli 30 eri sukupuolta edustavaa ihmistä, joista jokainen luovuttaa oman erilaisen sukusolunsa jossain valtavissa orgioissa?
Vaikea kuvitella, että evoluutio olisi suosinut noin monimutkaista, vaativaa ja työlästä lisääntymisprosessia. Ei ainakaan allekirjoittaneelta löydy ihan noin reipasta talkoohenkeä. :eek: :nolo:

New Yorkin kaupungin ihmisoikeuskomissio tunnustaa 31 eri "sukupuolta".

https://www.satakunnankansa.fi/pori...takunta-palkinnon-seka-esikoisensa-200565456/

Sinänsä yllä oleva linkki ei liity kysymykseeni mitenkään, eikä ole meidän asia jos Pieta Peikko Petronella kasvatetaan sukupuolineutraalisti. Mutta miten se oikeesti tapahtuu, onks siihen jotain vinkkejä?
Kun siinä 2-3v muksu tiedostaa etta jalkojen valissa on joko pippeli tai pimppi ja kysyy äidiltä, tai toiselta äidiltä, että mikäs tää on?
Eihän siinä pysty sanomaan etta mikä se oikeesti on, koska munat liitetään kohtuu vahvasti mieheen ja emätintin naiseen.
Parasta olis varmaan vetää itkupotkuraivarit ja nurkkaan masistelemaan että on huono ihminen. Näin lapsi todennäköisesti oppii ettei enää kysele turhia.
Myös päänsä ajelu kaljuksi ja viiltely saattais toimia.

Itse olen siina suhteessa aika liberaali etta jokaisen pitaisi pystya paattamaan mita sukupuolta on, mutta nama pakkokiintiot ja turhat neutralisoinnit on kylla aivan perseesta. Ajatelkaa nyt jos joka asiassa haettaisiin 100% tasa-arvo:

- naiset armeijaan ja sotaan
- naisten ja miesten urheilu yhdistettava
- raksalle min. 50% naisia
- eduskuntaan 50% naisia vaikka olisi miehia jotka sai enemman aania (vittuun demokratia)
- presidentteja ja paaministereita pitaa olla 2, yksi mies ja yksi nainen ettei yksi sukupuoli saa liikaa valtaa
- autokorjaamolle 50% naispakko
- sama metsureille, palomiehille jne.

Noilla kiintiolla pakoitettaisiin jengia duuneihin jota ne ei yksinkertaisesti halua tai kykene tekemaan. Yhteiskunta alkaa yskia jos tuo viedaan liian pitkalle. Ajatus on toki kaunis mutta viiva pitaa vetaa sinne jossa homma on jarkevaa ja mielekasta eika pakkotervanjuontia poliittisen korrektiuden nimissa.

IAjatus on toki kaunis mutta viiva pitaa vetaa sinne jossa homma on jarkevaa ja mielekasta eika pakkotervanjuontia poliittisen korrektiuden nimissa.

Nainen, mies ja mahdollinen muu sukupuoli (molemmat instrumentit, jolloin voisi itse päättää, kummalta tuntuu) olisi aika järkevää.

Nainen, mies ja mahdollinen muu sukupuoli (molemmat instrumentit, jolloin voisi itse päättää, kummalta tuntuu) olisi aika järkevää.

Ite oon aina aatellut että teoriassa 4, käytännössä 2 joiden olemiseen muut viittaavat.

Nainen
Mies
Hermfrodiitti(2-neuvoinen)
Ei sukupuoli-ilmaisinta(onkohan termi lie androgyyni)

Sitten erilaiset heteronormatiivisuuteen, sen vastustamiseen ja/tai mono-/polygamiaan kantaaottavat mielen fiksaatiot kirjainmerkkilyhentein ilmaistuna, eivät ole biologisesti tarkkailtuna mitään muuta kuin aivokemioissa tapahtuvia muutoksia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom