Sukujuuresi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ilc81
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Äiti Torniojokivarresta Turtolasta ja isä Suomineidon menetetystä käsivarresta Petsamosta. Oulussa ja naapurikunnissa olen ikäni pyörinyt, mitä nyt kävin Torniossa opiskelemassa välillä.

isä siikajoelta, äiti oulusta, itse olen siirtynyt siikajoelta tornion kautta raaheen...

Tomi sanoi:
Äiti Kauhavalta, isä Kauhavalta, isovanhemmat Kauhavalta. Itse olen syntynyt Rovaniemen maalaiskunnassa, asunut ikävuosina 2-21 Jyväskylän mlk:ssa ja sen jälkeen täällä PK-seudulla.

Notta perkeles! :curs: :D

:eek: , eipä enää (etelä)pohojalaasemmaksi tulla.

Pitäis käydä ens kesänä pitkästä aikaa äidin vanhempien luona Kauhajoella, vielä kun ovat kunnossa. Pääsis silmätkin nauttimaan lakeuksista.

häjyt

Isä Tampereelta ja äiti kajaanista. Itse olen syntynyt Espoossa, sitten asunut Kajaanissa pitkään. Nykyisin asun Helsingissä.

Äiti sekä äidin vanhemmat ovat syntyneet ja asuneet helsingissä.
Isä syntynyt helsingissä mutta isän äiti oli kotoisin tampereelta.
Itse olen aina täällä helsingissä majaillut.

Isä kauhavalta, äiti lapualta, kauhavalla asuin n. 20v ja nykyään hiippailen porissa..

Tomi, sulla on vallan loistavat sukujuuret :D

Isä Kankaanpäästä, äiti Porista (äidin äiti Tampereelta)
Mää oo ollu koko ikäni Poris.

Faidra sanoi:
Äiti Kuhmosta, isä Kiuruvedeltä. Kuulostaapa muuten aika pahalta tuo savolaisen ja kainuulaisen risteytys :nolo: Asuin 20-vuotiaaksi asti Kajaanissa, nykyään Tampereella.
Miltäs kuulostaa sitten miun.
Äiti Kiuruvedeltä, sen puolen suku tietääkseni kokonaan sieltä Ylä-Savosta (linjalla Vieremä - Kiurvesj)
Isä rajantakaisesta Karjalasta, Suistamon Leppäsyrjästä. Koko suku karjalaisii.
Ite olen syntynyt Jyväskylässä, asunut eka elinvuoteni Keski-Pohjanmaalla, sieltä muuttanut Pohjois-Karjalaan, jossa olen kasvanut, käynyt kouluni ja opiskellut. Pidän itseäni pohjoiskarjalaisena, kun siihen kulttuuriin kasvoin. Juuriltani siis savo-karjalainen - luonnekin sen mukainen: ilo pintaan vaikk ... ja elä hättäele (savolaisen 11. käsky)
Nykyisin asun eka asuinkunnassani Kalajoen varrella, paluumuuttaja, voisi kai sanua.

BTW, mielenkiintoinen threadi.

Isä Perniöstä, Äiti Turusta. Itse asustelen Tampereella ja reissaan usein Perniössä...

Molemmat vanhemmista syntyperäisiä Porilaisia ja siellä asuvat edelleen. Itsellä tulee nyt toukokuussa 6 vuotta Jyväskylässä täyteen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom