Sukujuuresi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ilc81
  • Aloitettu Aloitettu

Ilc81

Banned
Ovat missä?

Äiti Kauhajoelta, isä Kaustiselta, itse lammastelen nyt pääkaupunkiseudulla.

kossu_1.1a.jpg
:thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Isukki Porista ja äiti Raumalta. Ny Turussa.
Ei tietääkseni hirveästi kuuluisuuksia ole suvussa:) Pappa oli tosin Suomen mestari nyrkkeilyssä joskus.

Isä Hattulasta Hämeestä. Äiti Helsingissä syntynyt, mutta Lahdessa elänyt lähes koko ikänsä. Itse syntynyt Lahdessa, mutta asun nyt Helsingissä. Koen itseni hämäläiseksi helsinkiläiseksi.

Mutta mennäänpä vieläkin pidemmälle... Isänisä syntynyt Suoniemellä Nokian lähellä. Isänäiti syntynyt Hattulassa. Äidinäiti ja -isä (biologiset) syntyneet Ruokolahdella. Äidin ottoäiti syntynyt Hollolassa ja äidin ottoisä syntynyt Leppävirralla.

Mennäämpäs vielä pitemmälle...
äiskä suomussalmelta, sen vanhemmat kans kainuusta päin
iskä taivalkoskelta josta sen vanhemmatkin
ja kun kunnolla kaivetaan niin karjalasta&puolasta sukujuuret kai lähtösin

Tarviskohan vähän "pullistella"? Porissa on yksi kaupunginosa, joka on suoraan mun äidin sukunimi.Johtuu siitä,että tuffani vanhemmat ovat omistaneet koko sen alueen joskus muinoin.Silloin se oli peltoa,nyt omakotitaloja.

Äiti Turusta, isä Jyväskylästä... Ite vaikutan tätä nykyä Helsingissä. Asuttua on tullut Jyväskylässä (jossa oon syntynyt), Turussa ja Tampereella ennen tätä ihan tuoretta muuttoa Helsinkiin. Että näin :)

Helsingistä ja Kauniaisista. Asuinpaikaksi valittu nykyään diplomaattisesti Espoo :) Omilla lapsillani tulee olemaan yhtä tylsä elämä, sillä tyttöystävä on myös espoolainen. Pitäisiköhän tehdä radikaali ratkaisu ja asettua Vantaalle?

Ukkeli Turusta, mutsi Loimaalta ja minä siis myös Turusta.
Nyt asun Tampereella ja reissaan Porissa eukon perässä :haart:

Äiti Keiteleeltä, isä Tervosta. Itse asustelen ja opiskelen Hämeenlinnassa. Jos kauemmaksi mennään niin isovanhemmat kaikki savolaisia. Ja jos vielä kauemmaksi niin isän puolelta tultiin joskus aikoinaan Puolasta. Äidin puolelta ei mitään tietoa.

Raejuusto sanoi:
Pitäisiköhän tehdä radikaali ratkaisu ja asettua Vantaalle?

Älä nyt, muuta aitoon mestaan, Nurmijärvelle. Vanhemmat on mulla Mäntyharjulta molemmat, itse olen Nurmijärveläinen. 2001 lähtien tosin asunut Helsingissä, tällä hetkellä Meksikossa vielä pari kk.

Äiti Kauhavalta, isä Kauhavalta, isovanhemmat Kauhavalta. Itse olen syntynyt Rovaniemen maalaiskunnassa, asunut ikävuosina 2-21 Jyväskylän mlk:ssa ja sen jälkeen täällä PK-seudulla.

Notta perkeles! :curs: :D

Äitinpuoli:
Mummo: Keikyä - Vilppula - Mäntsälä - Huittinen - Lahti
Pappa: Keikyä - Vilppula - Mäntsälä - Huittinen
Äiti: Keikyä - Huittinen - Humppila - Hyvinkää

Isänpuoli:
Mummo: Punkalaidun
Pappa: Punkalaidun
Isä: Punkalaidun - Humppila - Hyvinkää

Meikä on sitten elellyt Hyvinkäällä jo yhdeksässä eri asunnossa.

Äiti Kuhmosta, isä Kiuruvedeltä. Kuulostaapa muuten aika pahalta tuo savolaisen ja kainuulaisen risteytys :nolo: Asuin 20-vuotiaaksi asti Kajaanissa, nykyään Tampereella.

Molemmat vanhemmat Helsingistä, jossa minäkin asun nyt, nuoruus tosin Espoossa :nolo: . Isän puolelta isovanhemmat Helsingistä (/Viipurista) ja Oulusta, äidin puolelta Kainuusta ja Nilsiästä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom