Suklaaton prodepatukka?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Oulu101
  • Aloitettu Aloitettu
Pitkänkään ettimisen jälkeen en löytäny bittihelvetistä, mitään prodepatukkaa jossa ei ois suklaa kuorutetta, nimittäin en tunne mitää himoja suklaata kohtaan (Voip jopa olla allergia:wall: ) Eli hyviä patukoita jos ei oo suklaata?:whip:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niinkin kaukaa kuin Pakkiksen kaupasta löytyy ainakin ProFX Low Carb Lemon cheese cake, jossa ei ole suklaata. Voisin kuvitella että myöskään HyPro sitruunarahka -patukassa ei ole suklaata. Lisäksi ainakin Eiseltin Probar jugurtti-omena on hyvä pikkupatukka ilman suklaata, saa myös joistain luontaistuotekaupoista ja laivoilta nimellä Proteica. Yleensäkin varmaan muidenkin merkkien maut joissa on jugurttia/rahkaa eivät sisällä suklaata.

Kaikissa hyproissa on mun mielestä suklaakuorrutus. Bull Snakeissa ei ollu suklaata, eli uudet Leader Snakit on sit oletettavasti myös suklaattomia.

Mä olen joskus ostanut Sokokselta sellaisen Isopure- protskupatukan..Siinä on rasvaa jotain 0,4%, laktoositon eikä ole suklaakuorrutetta ollenkaan! Kyllä se ihan hyvää on, mutta ei välttämättä mikään makuelämys. Tosin jos et suklaasta tykkää niin saatat pitääkin siitä! :D Toivottavasti löydät...

Kiinnostuin Emilyn vinkistä, kiitos. Oisko nyt kellää varmaa tietoa mistä saa, muualta kuin netistä :david:

Ps. Peruna on hyvä:thumbs:

Toi ProFX Low Carb Lemon cheese cake-patukka on meikäläisen makuun vielä ihan pirskatin hyvääkin.

Suositut

Back
Ylös Bottom