Sukkahousut miehillä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
Kerran bileissä yhtenä illan hupina naisten sukkahousuja kokeilleena ihmettelen, et lämmittääks ne oikeesti? En tarkkaan tiedä millaset ne kokeilemani sukkikset oli (semmoset perusruskeet kuitenki) ja ne tuntu ihan pirun KYLMILTÄ päällä - sen lisäks et ihokarvat pursus niistä läpi ja haarakiila oli about polvien kohdalla :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eiköhän pidetä vaan sukat sukkina ja housut housuina...

Minua ainakin vituttaa kun ei ole pokkaa pitää tuommoisia tai mekkoja. Kesälläkin olisi kaikista parasta olla pienessä mekosssa, eikä alla mitään. Kassit saisi tuntea upean tuulenvireen kesäkuumalla terassilla.

Kerran bileissä yhtenä illan hupina naisten sukkahousuja kokeilleena ihmettelen, et lämmittääks ne oikeesti? En tarkkaan tiedä millaset ne kokeilemani sukkikset oli (semmoset perusruskeet kuitenki) ja ne tuntu ihan pirun KYLMILTÄ päällä - sen lisäks et ihokarvat pursus niistä läpi ja haarakiila oli about polvien kohdalla :hyper:

Ensinnäkin yleensä on tapana ostaa oikean kokoiset sukkahousut, joissa haara on siellä missä kuuluukin eikä purista. Paksummat sukkahousut lämmittävät itsessäänkin, ohuet ovat hyvät joko housujen alla tai ns. paikkaamaan jalkojen kauneusvirheitä lyhyiden hameiden kanssa. Etenkin talvella monilla eivät ne sääret ole niin kovin seksikkäät, ohuetkin sukkahousut antavat tasaisen värin + nilkkasukka on tyhmän näkoinen avokkaiden kanssa. Kesällä ei välttämättä tarvitse sukkia tai voi olla ns. kärkisukat, mutta moni kenkä vaatii jotain sukkaa tai se hiertää.

Voi vittu ku repesin :hyper:

Löysin itsestäni muuten järkyttävää kuvamateriaalia, jossa oon varmaa joku 2v ja mulla on siinä sukkahousut päällä. Värinä toimi luonollisesti vaaleanpunainen.

:offtopic:

Odottelen vaan millon GASPilta tulee xtra-leveinä kaupunkicamoversioina ;)

AHAHAHAHAHA! olin päivällä lukenut ton tredin ja kävin kaupassa niin eikö tos viiskulmassa tuu joku seksuaalisesti arveluttavan näköinen mieshenkilö vastaan kaupunkicamo-kuvioiset sukkahousut jalassa :D

Totuus on se, että mitä naurettavammalta mies näyttää, sitä enemmän tälle irtoaa piparia..
Tästä on todisteena guidot, keskiaikaiset kuninkaat, ynnä muut sekasikiöt..

Tämä myös kertoo jotain satunnaisten naisten miesmausta:rolleyes:

Voisi nuo toimia paremmin kun kalsarit kun niissä meinaa sisällä tulla lämmin mutta ei niitä talvella ilman voi olla pohjosessa ja päivä Shemalena ei oo pahasta.. varmaan pikkusen kovempi olis vienti. ;)

Lähinnä tässä huvittaa joidenkin ihmisten kauhea nillitys toisten pukeutumisesta, kuin se olisi merkittävämpikin juttu kuin vaan erilaiset rätit päällä. On totta etten itsekkään välitä monista pukeutumis tyyleistä tai asusteista, mutta ihan sama minulle on mitä muut ihmiset käyttävät, ei siitä sentään tarvitse hiuksiaan repiä ja menettää yöuniaan. Esim, jos kadulla näen jonkun hieman "erikoisemmissa" vaatteissa, saatan lähinnä vilkaista että jaahas tuollaista tänään ja se siitä. Mutta tiedän että monet ihmiset katsoisivat pitkään ja märehtisivät sitä koko päivän ja kertoisivat siitä tuttavilleen "ei hitto mitä mä tänään näin.

Etsin netistä tietoa ostaakseni kaivinkonetta,räjähteitä ja öljynporausvälineitä, kun sattumalta törmäsin miesten sukkahousuihin.

Loistavaa! Nyt kukaan ei enää epäile :hyvä:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom