Sukkahousut miehillä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
No mites sitten stay upit miehillä? Olisiko se eroottista naisten mielestä? Ei tarvitsisi kun hametta nostaa ja puuhiin mars.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis ei sukkahousut voi korvata pitkiä kalsareita?? Sukkiksia käytetään hameen kanssa, että sääret näyttäis paremmilta :D

Sukkahousut housujen alla:
Jää "kiinni" siihen housukankaan sisäpuoleen, yritä siinä liikkua, kun housut jää "jumiin".
Puristavat.
Vyötäröltä inhottavat.

Riittikö?

Siis ei sukkahousut voi korvata pitkiä kalsareita?? Sukkiksia käytetään hameen kanssa, että sääret näyttäis paremmilta :D

Sukkahousut housujen alla:
Jää "kiinni" siihen housukankaan sisäpuoleen, yritä siinä liikkua, kun housut jää "jumiin".
Puristavat.
Vyötäröltä inhottavat.

Riittikö?

Kiitos! Juurikin näin :worship:

Kiitos! Juurikin näin :worship:
En yrittänyt sun tekstiä mitenkään korjailla, kunhan heitin omat mielipiteet soppaan.
Ihanaa, että muut naiset ymmärtää :D :kippis1:

Naisena mun on pakko todeta, että ei ne Spiderman-/Karhukopla-/vaarinkalsari-kuvioidut pitkätkalsaritkaan nyt mitkään hirveen eroottislatautuneet vermeet ole. Kyllä ainakin alkuhuumassa melkonen märkä rätti vasten kasvoja olis jotkut nyplääntyneet tykit. Imo.

Sukkikset jos kohtais sellasella hetkellä, saattas tosin henki lähteä. Et kumpi parempi.

No jos kundi käyttää jotain kulahtaneita karhukopla-kalsareita niin se tyylitaju on varmaan muutenkin hukassa. Itsellä ainakin on pelkästään mustia tiukkoja Björn Borgeja kylmille keleille ja kyl mä mieluummin ne päällä vedän kuin jäädytän kepekset ulkona.

Entäs tällainen "Robin Hood -tyyli"?:rolleyes:

the_adventures_of_robin_hood_1.jpg

^ :kuola: voiko seksikkäämpää asustetta olla enää miehellä?

Oih, Errol Flynn :kuola:

Ei helkkari :eek:
Huh, onneks pystyt jo puhumaan tuosta.
Häpeän taakka on varmaan ollu raskas kantaa kaikki nämä vuodet.
Muista, että vika ei ollu sinun, äitisi teki väärin.
Joudun myöntämään, että itsekkin jouduin lapsena kaltoin kohdelluksi, minulle myös puettiin sukkahousut.

jos muutkin uskaltatuu tämän kuumottavan asian äärellä avautumaan, itsekkin pääsin eroon sukkahousuista jokunen vuosi sitten. käytin lähinnä pastellivärejä.

Minä kannan taakkani ylpeänä.

Kun kaverit Mr. Miyagi-huuruissa vertailivat menestystään itsepuolustuslajeissa tyyliin "Mulla on sininen/oranssi/paskanruskea vyö Aikidossa/ Hapkidossa/ Tokiossa,

saatoin pystypäin todeta: Mullapas perkele on vihreät sukkahousut satujumpassa!

Tulihan se pakkiksellekkin miesten sukkahousu keskustelu. Tv:n aamuchateissa pyörii melkein joka kerta joku joka niiden perään kyselee :hyper:

Mitä vittua? Kyllä varmaan kaikilla 80-luvun lapsilla oli sukkahousuja ja ties mitä potkupukuja. Noihan ovat ihan normaaleja lasten vaatteita varmaan vieläkin. Huolestuttavampi olisi äiti joka ei uskaltaisi pukea lastaan lämpimästi siinä pelossa että sukkahousut ovat "homoille".

Jep, naapurin Mikolle puettiin myös sukkahousut, tummansiniset. Ei siinä ollut mitään ihmeellistä siihen aikaan.:rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom