Suhtautuminen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja abine
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
abine sanoi:
Joo ei kai vaan luullu sua hintiksi., ajattelin vaan kun ton Village peapolin macho man piisin lyriikakksi on tos. :D

Notta jaa, toivottavasti ei. Ei nimittäin ollut mikään nätti poika. :lol2:

Kyllä suhtautuu ihan positiivisesti. Faija joskus kuittailee protskupusseista mut ihan leikkimielellä. Salikortin maksaa porukat mut kaikki protskut joudun itte ostaan.

Laitan kommenttia, että pikkasen nousee tämän ketjun kirjoittajien keski-ikä.

Vanhemmat kannustivat kun olin nuorempi, mutta nyt eivät viitsi hullua enempää yllyttää, kun 100 kg omapaino meni rikki. Pitäisi kuulemma laihduttaa ja syödä kaalisoppaa. Isä kehuskelee kuitenkin sukulaisille ja tutuille silloin kun en kuule.

Mainitsin työkaverille, että olen kokeillut hevoslinimenttiä niskaan ennen salille menoa. Parin kuukauden päästä kyseltiin vieläkö käytän niitä hevoshormooneja. Opetus tästä, ettei hevosten ravinteista tai voiteista kannata työkavereille mainita, juttu kääntyy ihan muuksi mitä oli.

Bodarikaverit on parhaita, enää en kaipaa kouluaikaisten nörttien seuraa. Niin hyvällä tavalla sairasta menoa voi olla vain kunnon isojen äijien kanssa tai voi olla pienempikin jos on samanhenkinen ja edes joskus treenannut.

Toi Village People on hauska bändi, suomessa kun olivat jollain kesäfestareilla, niin oli ihan mahdoton meno. Nytkin löytyy koneelta 6 biisiä.

Tulipa tässä isäukon kanssa keskusteltua rasismista.

Pohjustukseksi voin kertoa, että meidän ukko on perussuomalainen jääräpää, ja aina ennen ollut mielipiteiltään hyvin ulkomaalaisvastainen. Nyt sitten kävi niin, että siskoni hommasi itselleen ulkomaalaisen miehen. Ukolle aika kova pala, ja hän joutui kääntämään takkinsa.

Ja takaisin rasismikeskusteluun, ukon suusta kuultua: "Minä en ole ikinä ollut rasisti, mutta tuo sinun punttisalilla käynti ja treenaaminen on rasismia ihan pahimmassa muodossaan." :david: :worship:

Olisiko mahdollista saada "kyrpäotsassa" hymiötä? Nyt löytys käyttöä, äsken tulin salilta ja hain samalla postista musce+ laatikon. No kotona sitten rupeen sekottelee palautusjuomaa, ni mutsi tulee siihen selittää jotain tähän tyyliin: just isällesi sanoin että pelonsekaisin tuntein seuraan koska hurahdat täysin. Minä sitten kysyin että hurahdan mihin? Mutsi: no noihin jauhoihin plaa plaa ...
Ei vittu että voi olla vaikea ymmärtää, että se proteiini siitä ruuasta ei imeydy riittävän nopeasti treenin jälkeen. :wall: Kyllä vituttaa. :curs:

No näistä jauhoista on tullut kyllä kommenttia, mutta eipä muuten mitään kummallista. Toisaalta mutsi kyllä välillä sanoo, että mikset kotona jaksa tehä mitään, kun aina salilla käyt kiskomassa raskaita rautoja.
Välillä kyllä tuntuu, että faija olis toivonu mun vaan pelaavan lätkää tän sijasta, mutta ei kyllä se laji enää juuri kiinnosta.

treenaisko sanoi:
Toi Village People on hauska bändi, suomessa kun olivat jollain kesäfestareilla, niin oli ihan mahdoton meno. Nytkin löytyy koneelta 6 biisiä.

Hanko Silversand vuonna yks ja kaks. En ole fani mutta hauskoja muistoja tulvahti mieleen siltä jussilta. Paikallisten tyttösten teema tuntui olevan "ei tänne hauskaa oo tultu pitämään". :)

Niin asiaan, avokki valittelee että tuntuu illat menevän siellä salilla. Tykkää kyllä kun on jotain mihin nojailla.

Olkaa onnellisia te, joilla on noinkin ymmärtäväiset vanhemmat. Itsellä äijä ei meinaa millään ymmärtää koko touhua, sen mielestä aina vaan pitäis tehdä kotona töitä...tai aina olisi parempaa tekemistä ku salilla käynti... ja kommentti "lopeta ny h*lvetti se salilla käynti, näytät ihan luonnottomalta" on arkipäivää, ja aina ku väsää jotain rahkahässäkkää, niin se tulee vittuileen jotain... Se on niitä tyyppejä joiden mielestä puumetsässä ne voimat kasvaa... Äiti onneks tuntuu joskus olevan ylpeekin... ja kehuu välillä kuinka oon kasvanu yms... Voihan vittu ku pääsis muuttaan vaan jo yksin asuun, tällä hetkellä riittäis potentiaalia ruveta olemaan 24h/päivässä "kehonrakentaja"... mutta ei... vittu....

Mutsi oli äsken tossa vieressä, ja vilkaisi missä sitä surffaillaan. Hän näki tämän kuvan ja sanoi, että hyi helvetti et kai sä halua tuon näköiseksi tulla?!?

kuva10.jpg

Rädyllä oli kyllä hyvä selkä.

Kyllähän porukat muuten tukee treenaamista, ja ostaa mulle rahkatkin, mutta ilmeisesti en sais bodarin näköiseksi tulla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Äiti tais ostaa mulle ekan satsin protkuja. Ei ole koskaan kotona kukaan kommentoinut protskuista tai muusta saliin liittyvästä.

Hehe, minulla taas porukat rahottaa aika hyvin kaiken. Oon kuulemma "rappionuori" niin minun täytyy saada pää pois viinasta ja röökistä joten kaapit on täynnä rahkaa ja jauhot kustannettu äidin rahoilla :D Äidin viimeinen kommentti: "Isot ja lihaksikkaat miehet on seksikkäitä mutta muistappa että jos sinusta tulee joku halmeen tyylinen niin ei kunnian kukko laula"

Kyllähän noi on vähän ihmetelly kun koko y-asteen vaan makasin kotona ja ajoin mopolla eikä puhettakaan mistään liikunnasta. Sit lukion alussa tuli hiljakseen sali mukaan jossain jumppamuodossa, siitä hapkidoon, kickboxausta vähän aikaa ja nyttemmin kun se on jääny pois ja tilalle tullu bjj ni treenei riittää. 6-8x treenit viikos + 3x salia. Saan kuulla pikkusiskosta kavereihin asti kuinka huono ihminen oon ku en enää juo ja keskityn vaan 110% treenaamiseen. Mm. tänään sanoivat että oon tullu lusmuks kun eilen tuli _vain_ 1h aerobista + sali, jätin treenit väliin kun reisi on vähän venähtäny. Tänään otin samasta syystä lepopäivän kokonaan, onhan se aika lusmuiluu kun kahen viikon jälkeen pitää yhden lepopäivän :rolleyes:

Syömisestäkin tulee kuittailua jatkuvasti, varsinkin kun monesti ihan piruuttani vastaan johonkin rintafileen(?) kuuluisan signaturen mukaan "Emmä voi ku mun pitää syödä"

Lisäravinteista noillakin on ihat omat mielipiteet. Osa kavereista on sitämieltä että kasvaa ihan v*tun isoks kun vaan syö proteiinii. Mutsi on hiljakseen jo tottunut ja kerran jopa sano että "ehkä noin kovalla treenillä noista on jotain hyötyäkin" ja siskon mukaan kutistun heti kun lopetan noiden proteiinihormoonien syömisen.

Ei sillä kyllä niin väliä oo mitä noi ajattelee ku mulle merkkaa vaan treeni. :kippis1:

Todella hyvin. Nyt on pikkuhiljaa vanhemmat alkaneet itsekkin säännöllistä liikuntaa harrastamaan. Ennen isä ajoi kaikki autoa pitemmät matkat autolla, nyt kävelee töihin. :thumbs:

detox666 sanoi:
Perheessä ollaan kait sitä mieltä, että hyvä että poika harrastaa liikuntaa. Kaveripiirissä osa ajattelee, että ihan joutavaa hommaa. Osa taas itsekin käy.
Yleisesti sitten vieraiden ihmisten kanssa tuntuu asenne olevan hieman erilainen. T-paidan pitäminen kesällä muuttuu aika monen silmissä omahyväiseksi lihasten esittelyksi. Yleensäkin tuntuu että maallikoiden keskuudessa bodareita pidetään jokseenkin tyhminä. Liekö vaan sitten sitä perisuomalaista kateutta.

Niinhän se on, että ei sitä enää saisi mitään hihattomia paitoja käyttää ettei olisi narsisti, mutta itse olen sen ajatellut niin, että koska käytin hihattomia 50kiloisena niin yhtähyvin voin käyttää niitä näin 90kiloisenakin... Kateellisena tulee kyllä naureskeltua muille, jotka käyttää hihattomia :nolo:

Ukko saarnasi alussa isoveljelle, joka aloitteli tätä punttihommaa ensin... Se sanoi, että pitää sitten tajuta ajoissa lopettaa, ettei tule liian isoksi. Ukon mielestä kuitenkaan rallikuskien ei tarvitse yrittää hidastella, sillä eihän parempien aikojen tavoittelussa mitään pahaa ole. Noh, idiootti mikä idiootti. Itse ainakin aion olla viiskymppisenä paremmassa kunnossa enkä sellainen narukäsikaljamaharöökaavakeppi.

Finntroll sanoi:
Noh, idiootti mikä idiootti. Itse ainakin aion olla viiskymppisenä paremmassa kunnossa enkä sellainen narukäsikaljamaharöökaavakeppi.

Rumasti sanottu :eek: , rispektii vanhempii kohtaan...

Prkl tuntee olevansa vanha. Mulla kun on jo 13 vuotias poika (ja toinen 10), jotka toivottavasti myös kiinnostuu näistä potaritouhuista aikanaan. Toivottavasti pystyn sitten jeesaamaan mahdollisimman paljon treeniohjelmissa sun muissa etteivät tee samoita virheitä kun itse on tullut tehtyä. Ainakin ymmärrän protskudrinkkien ja muiden päälle ja sekoitellaan niitä sitten kimpassa. Eukkokin on alkanut pikkuhiljaa pysymään perässä mitä mikin jauhosäkki tai kreaputeli oikein on. Mitä sukulaisiin tulee, niin en oo edes vaivautunu selostamaan omia touhujani. Meidän suvussa kun on kaikki enemmän tai vähemmän ylipainoisia ja olen kyllä joskus yrittäny opastaa jossain laihdutuksessa ja muussa (jollain painonvartijoilla pelleilevät säännöllisin väliajoin), mutta kun eivät usko niin ei sitten väkisin. :wall:

ps. Hihattomia paitoja käyttääkin vaan wannabe-potarit. Kyllä kunnon haba paistaa jo t-paidankin läpi. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom