Suhtautuminen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja abine
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Hyvin suhtautuu. Lisäravinteet hyväksytään ja ollaan uteliaita kaikkeen, mutta samalla hyväksyväisiä. Faija aluksi katteli noita ammattilaisia ja ihmetteli hieman niiden kuntoa, mutta nykyään hän tunnistaa jo monia ja katsoo mielellään mikäli mulla on jotain uutta materiaalia niistä, mikä on jo aika uskomatonta... Tulee heti mieleen pari faijan heittämää nimeä ammattilaisista: Tex Willer (Flex Wheeler), Läski-Roni (Ronnie Coleman)
Muutenkin pelkkää kannustusta tullu perheen sisältä, mutta kaverit eivät oikeen ymmärrä aina, kuinka voin elää tälläista elämää...

Kyllähän noista hormooneista on saanut kuulla useampaan otteeseen ja rautalangasta on saanut vääntää niille proteiinin ja hormoonin eron ja silti ei älyä.. Muutama kaveri on vähitellen innostunut myös ja niistä saanut saliseuraa mutta vieläkin ne vaan väittävät että kotiruoasta saa kaiken tarpeellisen. No niinhän siitä saakin mutta ei niillä määrillä mitä ne syö. Myös maitorahkan syöntiä on osa katsellut vähän nenäänsä nyrpistäen mutta niin ne katsovat sitäkin kun mätän koulun ruokalassa ruokaa lautaselle.

Mutta eihän me välitetä muiden mielipiteistä, eihän aarre? :)

Gyrmy sanoi:
Kyllähän noista hormooneista on saanut kuulla useampaan otteeseen ja rautalangasta on saanut vääntää niille proteiinin ja hormoonin eron ja silti ei älyä..

Joo ne vaan ei tajua, että nekin syö sitä joka päivä mutta vaan ruuan mukana.
Mullakin on kova vääntö just ny kun meinaan tilata jonkunmoista proteiinia, mutta äitee on ku seinä :wall: ja sanoo ei tänne taloon hormoonia tuoda :curs: .

Hyvin suhtauduttiin. Porukat maksaa vähän lisäravinteista ja saliavaimen, kun urheilua kannattavat. Muistavat aina huomautella, että kylläpäs on hartiat levinny, että jaksais jatkaa! :D Ruokaakin kuskaavat, kun kauppalappuun muistaa kirjottaa. Mutta kyllä kun oli vajaa 10 kiloo tullu lisää painoo, niin tuli muutama "ei sitten mitään kehonrakennus-juttuja"-kommentti. Mutta kaikin puolin hyvin mukana meiningissä! :worship:

Sisko nyt vähän kattoo kieroon, kun puhun punttijuttuja sille. Täällä päin ihmeen moni kaveri/tuttu käy salilla enemmän tai vähemmän tosissaan, niin sieltäkin tulee kannustusta. Ja muijat tietysti tykkää... :thumbs:

Hyvinhän vanhemmat suhtautuu. Mutsi kyllä jotain selitelly, että kyllä se oikea ruoka on parasta, kun oon protskuu jauheena vetäny.

Lollonloo! Mutsi kerran edesmenneen mummon luona pyys mua näyttämään hauista mummille, ku tuli puhuttuu että mä käyn salilla. En näyttänyt :jahas:

No vanhempien suhtautuminen palautusjuomiin oli alussa sitä samaa vanhaa:"Ne mömmöt on vaarallisia" -linjaa kunnes sain taottua niiden kalloon että se on sama kun vetäisin salin jälkee vaikka tonnikalaa ja makaronia.
Kyllä ne nykyään ymmärtää ja maksaa lisäravinteet ainakin toistaiseksi.
Kaverit jaksaa tietysti vittuilla kaikenmaailman ravinto-asioista ja jos ei suostu lähtee ryyppäämään niitten kanssa ni heti ne muistaa: "Ainii, kaljassa on liikaa kaloreita. Syö sä vaan raejuustoo ja jogurttia."
Niistä nyt selviää kun vähän nyrkkiä puristaa nenän eessä koska kaikki kaverit jotka vittuilee sattuu olee sellasia ruipeloita!

ipe-88 sanoi:
Kaverit jaksaa tietysti vittuilla kaikenmaailman ravinto-asioista ja jos ei suostu lähtee ryyppäämään niitten kanssa ni heti ne muistaa: "Ainii, kaljassa on liikaa kaloreita. Syö sä vaan raejuustoo ja jogurttia."
Niistä nyt selviää kun vähän nyrkkiä puristaa nenän eessä koska kaikki kaverit jotka vittuilee sattuu olee sellasia ruipeloita!

Oikein!

Parmpaan ne rahat menee, ku käyttää protskuun ku bisseen :thumbs:

Vaik ei sen puoleen, onhan bisse ihan hyvää ...... :D

Hyvin on vanhemmat suhtautuneet. Hormooneista ollaan huolissaan, että en nyt vaan ala niitä käyttämään :D , mutta proteiinin tavallista suurempi kulutus on tiedostettu. Tyttöystävä hyväksyy myös ja käy silloin tällöin itsekin salilla. Sisko ei taas halua/pysty ymmärtämän saliaharrastustani. Aina tulee kommenttia tyyliin "Etkö sä voi syödä tavallista ruokaa" ja "Miks ihmeessä sun pitää syödä noin jumalattomasti?"
Muuten ulkopuoliset ovat olleet hyvin mukana, ystäväpiirissä on myös salilla kävijöitä joten siltä suunnalta ei oudoksuntaa ole tullut.

Kun tuossa syksyllä aloitti panostamaan punttailuun enemmän kuin vanhaan harrastukseen eli uintiin, niin on tullut hieman valitusta vanhemmilta.
Sukulaisten mielestä salilla käynti on laiskottelua. Käskevät mennä hiihtämään!
Ne kaverit, jotka harrastavat urheilua suhtautuvat hyvin, mutta toiset taas tykkäisivät enemmän kaljan lipittämisestä ja kortin peluusta!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mun kaverit sanoo, että se on ihan ok jos käy salilla reenaileen, mutta sit kun ruvetaan vetään jotain "koiraruokasäkki"-proteiineja niin mennään liian pitkälle.

Hauskimpia on semmoset keskustelut, kun kaverit kyselee jotain mun reeneistä, niin selittelen niille jotain reenijaoista ja tommosista, niin vastaus on jotain tyyliin "no emmä mikään hirvee bodari haluais ollakkaan".. ihan kun sitä kasvais samantien joksuks mister olympiaks, kun ottaa 3- tai 4-jakosen reenin. :lol2:

Sisko tykkää reenailla ittekkin... vetää jotain bodypumppihässäkkää.. Jauhot joudun ite ostaan :curs:

Joskus kaverit käskee näyttään habaa ja tommosta... vaikken mikään iso ookkaan, niin ainakin isompi kun kaverit :david:

Vanhemmat on minulla onneksi suhteellisen positiivisesti suhtautunut tähän touhuun.

Äitee vaan valittaa, että syön meidät perikatoon ja uhkailee, että saan kohta alkaa itse roudaamaan maitorahkoja taloon kun niitä menee niin paljon.
Faija on nuorempana itsekin kehoilua harrastanut, niin sieltä suunnalta on tullut vain positiivista palautetta. Taisi ensimmäisen salikortinkin minulle hommata.
Ja viime jauhosatsista lupasi puolet kustantaakin.

Ainoa liikunnan muoto mistä äippä on pultteja ottanut on potkunyrkkeily.
Yhtenä päivänä harkkojen jälkeen tuli hirveä huuto ja että "Se-ja-se sano mulle just että siellä kickpoxingissa hakataan ja potkitaan päähän!!! jne."
Kyllä se siihenkin sitten tottu. :thumbs:

Useat kaverit käy itsekin salilla, mutta useimmat vain erittäin epäsäännöllisesti.
Kun vähän aikaa sitten eräs oli samaan aikaan salilla, hän ihmetteli kun aloin vetämään palautusjuomaa ja sano vaan: "Ai että säkin oot tommosia miehiä."
Sanoin vaan, että eihän tässä muuten ehtiä palautua mihinkään, eikä sen jälkeen ole mitään kuittia tullutkaan näistä asioista, eli ihan positiivisesti suhtaudutaan.

armand sanoi:
Kun tuossa syksyllä aloitti panostamaan punttailuun enemmän kuin vanhaan harrastukseen eli uintiin, niin on tullut hieman valitusta vanhemmilta.
Sukulaisten mielestä salilla käynti on laiskottelua. Käskevät mennä hiihtämään!
Ne kaverit, jotka harrastavat urheilua suhtautuvat hyvin, mutta toiset taas tykkäisivät enemmän kaljan lipittämisestä ja kortin peluusta!

Ratkaisu: hankkiudu niistä kalja-kavereista eroon ja hommaa bodari-kamuja :thumbs:

Tuo on muuten aika yleinen, vaikkakin erikoinen suhtautuminen, eli jos olet enemmän treenattu ja laitat t-paidan tai vaikka vielä pahemman hihattoman paidan, niin aletaan selän takana ihmetellä että pitää ihmisen sitten olla itseään täynnä ku pitää esitellä itseään. Asia on ok, jos jokin aliravittu esittelee pulkannarujaan ja vetelee eteenpäin puuhelmet kaulassaan.
Kommentoijat ovat tietenkin näitä kissanhännällä huitojia... Eihän sitä kukaan suoraan sano kenellekkään, mutta kuullut näitä kommentteja muista ihmisistä heidän selän takana puhuttaessa.

superpohje sanoi:
Faija aluksi katteli noita ammattilaisia ja ihmetteli hieman niiden kuntoa, mutta nykyään hän tunnistaa jo monia ja katsoo mielellään mikäli mulla on jotain uutta materiaalia niistä, mikä on jo aika uskomatonta... Tulee heti mieleen pari faijan heittämää nimeä ammattilaisista: Tex Willer (Flex Wheeler), Läski-Roni (Ronnie Coleman)

Tää oli aika hyvä. :lol2: Itse en usko että faijani jaksaisi ammattilaisista innostua.

Äidin puolelta saan palautetta lähinnä jauheista. Niin ja lihaskasvu tunnetaan meilläpäin lihomisena. Faija on ollut kiitettävän hiljaa koko jutusta, ei oo sanonut juuta eikä jaata. Kavereiden kohdalla nyt saa kuulla hommasta vähän väliä kaikenmoista juttua. Tytöt ovat ihan kivasti suhtautuneet. Kokonaisuudessaan homma toimii. :)

Edit. Ainiin. Hikoilen aina ihan hoopona kiitos aineenvaihduntani. Salilla sitten joku tyyppi tuli asiasta kysymään, että käynkö sarjojen välillä juoksemassa jossain. Vastasin, että koko pienen elämäni olen hikoillut, että ihan luonnollinen juttu mulle. Lisäsin, että tiedän olevani poikkeus salilla. Tyyppi siihen, että ai siis mitä tarkotat? Niin... ööh hikoilua, mitä muutakaan? Tuli hyvä mieli. :)

Wildemar sanoi:
poikkeus salilla. Tyyppi siihen, että ai siis mitä tarkotat? Niin... ööh hikoilua, mitä muutakaan? Tuli hyvä mieli. :)

Joo ei kai vaan luullu sua hintiksi., ajattelin vaan kun ton Village peapolin macho man piisin lyriikakksi on tos. :D

Meiänkin äiti noista hormooneista varottelee. Isukki pitää hyvänä, että on jotain liikuntaa. Ammattilaisista nuo eivät kyllä koskaan voisi innostua :) . aina naureskelevat tv:n edessä kun tulee jotkut kisat.

Mulle tuli myös kommenttia kun aloitin nyrkkeilyä harrastelemaan, mutta olivat kuitenkin sitä mieltä, että liikuntaa sekin on. Tuli vanhempien helpotukseksi lopetettua aika piakkoin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom