Se, että modet poistaa stringi äässien kuvia, ei mene päähäni.
Mutta se, että tulisi viralliseksi säännöksi pitää stringejä lavalla on varmaankin naisista kiinni haluavatko he itse pitää niitä.
Miehillä ne ei ole stringejä, mutta kun niiden perseet on niin helkkarin isoja, niin housut imeytää sinne pakaroiden väliin, ei siinä muuta.
edit: kodari, en usko tuohon :D
Mutta se, että tulisi viralliseksi säännöksi pitää stringejä lavalla on varmaankin naisista kiinni haluavatko he itse pitää niitä.
Miehillä ne ei ole stringejä, mutta kun niiden perseet on niin helkkarin isoja, niin housut imeytää sinne pakaroiden väliin, ei siinä muuta.
edit: kodari, en usko tuohon :D
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
mode jos sellaisia kuvia alkaa poistamaan, varsinkin jos sille poistamiselle ei edes halua esittää mitään perusteluja. Asia on tietysti eri jos niissä kuvissa esiintyvä henkilö itse haluaa poistattaa kuvat.
ehkä hameiden yms pienempien vaatteiden käyttö vois joskus yleistyä suomessakin jos (jos nyt eka ois ees tarpeeks lämmintä...) sellasta ei sit pidettäs heti jonain hutsuna ja helppona nakkina tai provosoivana jne. Jos kohdellaan kauniisti vähätkin vaatteet päällä niin ehkä sellaisia uskaltaisi pitääkin :kippis1:
)peppu stringeissä kuulostaa todella kiinnostavalta näkymältä mutta urheilukisoihin en sellaisia suosittelisi. Korkkaritkin voisi kieltää, omituiset urheilujalkineet minun mielestäni. :D