Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistähän sinä voit olla niin satavarma, että Fedor on todellakin parempi kuin Werdum? Niillä on ollut yksi matsi, Fedor hävisi. Todisteet sanovat, että Werdum on parempi. Et voi sanoa, että voitot eivät merkkaa paremmuutta. Kilpaurheilussa ei tällöin olisi hirveästi järkeä. Werdum oli sinä iltana parempi kuin Fedor, piste. Olen kyllä sitä mieltä että werdum voittaisi revanssinkin.
Tulette yllättymään kuinka kova Overeem oikeesti on.
Unibetilla V.Overeemilla kakkosen kerroin Griggsiä vastaan.
Mistähän sinä voit olla niin satavarma, että Fedor on todellakin parempi kuin Werdum? Niillä on ollut yksi matsi, Fedor hävisi. Todisteet sanovat, että Werdum on parempi. Et voi sanoa, että voitot eivät merkkaa paremmuutta. Kilpaurheilussa ei tällöin olisi hirveästi järkeä. Werdum oli sinä iltana parempi kuin Fedor, piste. Olen kyllä sitä mieltä että werdum voittaisi revanssinkin.
Olisin kyl ite luullu et V. Overeemin kerroin olis ollu hitusen isompi kuitenkin
Paisti pysyy tuossa ehdotuksessaan, eli 20e vs 80e. Setä ottaa tai setä jättää, saa valita.
Eipä vapaaottelu ole tuoltakaan osin verrattavissa vaikka jääkiekkoon. Fedor ottelee vuodessa kaksi kertaa, Jyp ja Saipa pelaavat 60-80 ottelua jolloin kaikkiin matseihin ei pystytä keskittymään täydellisesti. Werdum voitti Fedorin ja sitä ennen Silvan, jolle Fedor hävisi. Vapaaotteluun pätee helvetin hyvin "You're only as good as your last match".
Werdum > Fedor.
Kiaiiiii!
Tätä eventtiä on odotettu jo hetki ja aamuyöstä sitten paukkuu.
Itse veikkaan ja samalla myös toivon, että voittajiksi tiensä löytää
molemmat Overeemit, Barnett, Noons ja Monson.
Alistair lopettaa Werdumin ekassa erässä via brutal knee from hell.
Valentijn vetää Griggsille jonkun yhtä hämärän submissionin kun veti Sefolle neck crankin.
Barnett beats the living shit out of Rogers.
Noons vie UD:lla Masvidalin.
Veteraani Monson näyttää Cormierille kuinka lukotetaan guardista.
Suuret on odotukset kuitenkin tästä eventistä! ROCK ON!
Mä taas ajattelin, että Valentin olisi ennakkosuosikki. Pistinkin muutaman lantin V.Overeemille, Noonsille ja JZ:lle.