Strikeforce 34: Overeem vs. Werdum 18.6.2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Overeem vie tämän yli 90% todennäköisyydellä.

Kertoimet oli Overeemilla alle 1.3 joten eipä sitä ole mitään järkeä pelata. MMA:ssa on aina kuitenkin iso riski loukkaantua. Jos jostain saisi yli 1.6 kertoimen niin sitten voisi 200€ laittaa.
Eihän tuossa ole mitään järkeä, jos ole oikesti sitä mieltä että overeem vie yli 90% todennäköisyydellä niin kaikki yli 1.11 on ylikertoimia. 1.6 taas vastaisi 62.5% todennäköisyyttä.

Eihän tuossa ole mitään järkeä, jos ole oikesti sitä mieltä että overeem vie yli 90% todennäköisyydellä niin kaikki yli 1.11 on ylikertoimia. 1.6 taas vastaisi 62.5% todennäköisyyttä.

Aivan, Ryan ei nyt oikein tainnut tajuta miten ristiin puhui. Jos ajattelee että Reemi veis yli 90% niin todellakin pitäisi vetää pää märkänä mällit housussa kaikkia yli 1.2 kertoimia. Mikään firma ei taida tarjota alle 1.2..

Mä en pysty käsittään, miten kaikki pitää Overeemin voittoa jonnin sortin läpihuuto juttuna. Millä logiikalla?

Ihan kuin Werdumi olisi ensi kertaa kehässä kovan pystymiehen kanssa ja tämän vuoksi olisi jo ennalta hävinnyt matsin, jossei saa matsia mattoon "onnenkantamoisella". Ilmeisesti unhoittunut ihmisiltä JDS:n tappion jälkeen se, että on mies muitakin kovia pystyukkoja (Isojalka, Arlovski ja A.emelianenko nyt esimerkiksi) vastaan otellut, eikä ole sen ihmeemmin liejussa ollut niissäkään matseissa.

Mun makuun tää ainakin on niin tasainen matsi lähtökohdiltaan kuin vain voi olla. Kaksi eri tyylin kuippua vastakkain, jolloin matsi voi mennä miten vain. Edelleen uskon että pisteille mennään, sitä kumpi silloin vie, en uskalla edes arvata. Kertoimien mukaan rahani laittaisin ehdottomasti Werdumille, mutta tuskimpa tästä matsista vetoa lyön, mikäli tää loiventaminen ei karkaa uuteen nousuun kovin aikaisten :D

Mä en pysty käsittään, miten kaikki pitää Overeemin voittoa jonnin sortin läpihuuto juttuna. Millä logiikalla? Mun makuun tää ainakin on niin tasainen matsi lähtökohdiltaan kuin vain voi olla.

Ehkä sinun pitäisi kysyä sitä joltain asiantuntijoilta, miksi Overeemin katsotaan olevan niin selvä suosikki. Jos todella rehellisesti ajattelet niin että tämä matsi on niin tasainen kuin olla voi, niin kyllä minä ainakin sinun housuissasi olisin jo myymässä puolta omaisuuttani netissä ja laittamassa kaiken likoon Werdumille jos kerran kolikonheitolla vois nelinkertaistaa. Laita nyt hyvä mies vitonen ainakin, voit voittaa 20e jos (omasta mielestäsi) vain arvaat tuleeko kruuna vai klaava :)

Ite laitoin 1.7 kertoimella että overeem vie ennen täyttä aikaa, kerroin oli 1.7 niin ihan tarpeeks hyvä tohon vetoon. Jos se kuitenkin menee 3 erään niin Overeem voi kuitenkin olla kusessa.
Fedorin olis pitänyt jo Arlovskia vastaan ottamasta matsista tajuta että homma ei mee ihan entiseen malliin ja lähteä hakemaan vähän parempaa leiriä. Fedor CroCoppia vastaan oli kuitenkin ihan erillainen eläin.
Ja nyt kun joku puhu että Werduminin pysty on kuitenkin parempaa kun Maian niin se on jo paljon sanottu, ainakin jos sattui näkemään Maian viimeisen matsin. Sen pysty näytti mahtavalta. Toivottavasti tulee mielenkiintoisia matseja. Barnetin matsi kiinnostaa erittän paljon myös.

Ite laitoin 1.7 kertoimella että overeem vie ennen täyttä aikaa, kerroin oli 1.7 niin ihan tarpeeks hyvä tohon vetoon. Jos se kuitenkin menee 3 erään niin Overeem voi kuitenkin olla kusessa.
Fedorin olis pitänyt jo Arlovskia vastaan ottamasta matsista tajuta että homma ei mee ihan entiseen malliin ja lähteä hakemaan vähän parempaa leiriä. Fedor CroCoppia vastaan oli kuitenkin ihan erillainen eläin.
Ja nyt kun joku puhu että Werduminin pysty on kuitenkin parempaa kun Maian niin se on jo paljon sanottu, ainakin jos sattui näkemään Maian viimeisen matsin. Sen pysty näytti mahtavalta. Toivottavasti tulee mielenkiintoisia matseja. Barnetin matsi kiinnostaa erittän paljon myös.

Missä tällainen vetomahdollisuus oli?

tikkuukko: -Laitatko sä mun kans vedon tuolla suhteella?

Mä maksan sulle 20e Reemin voitosta, jos sä maksat mulle 80e Werdumin voitosta. Onko meillä diili?

tikkuukko: -Laitatko sä mun kans vedon tuolla suhteella?

Mä maksan sulle 20e Reemin voitosta, jos sä maksat mulle 80e Werdumin voitosta. Onko meillä diili?

Olen jo itse lyönyt omat vetoni. Mutta voin antaa sinulle 40e jos Werdum vie jos saan 20e jos Overeem vie. Sinähän sanoit et tää on niin tasainen matsi kuin olla ja voi niin pitäishän sinun näin avokätiseen tarjoukseen suostua? :) Tai no saat 45e, joko houkuttelee?:D

Olen jo itse lyönyt omat vetoni. Mutta voin antaa sinulle 40e jos Werdum vie jos saan 20e jos Overeem vie. Sinähän sanoit et tää on niin tasainen matsi kuin olla ja voi niin pitäishän sinun näin avokätiseen tarjoukseen suostua? :) Tai no saat 45e, joko houkuttelee?:D

Sanoit aikasemmin että kuka idiootti laittaa 3.0x kertoimella Werdumin puolesta mitään vetoa..

Voin itekki kyllä ottaa jonkulaisen vedon jos tarjoot sellaset kertoimet mitä puhuit aiemmin.

Sanoit aikasemmin että kuka idiootti laittaa 3.0x kertoimella Werdumin puolesta mitään vetoa..

Voin itekki kyllä ottaa jonkulaisen vedon jos tarjoot sellaset kertoimet mitä puhuit aiemmin.

Olen jo lyönyt selvästi paremmalla suhteella mitä risumies tarjosi.

Ps.Eihän se ole tyhmä, joka pyytää ja niin edelleen;) Aina pitää yrittää repiä maksimivaluet irti paisteista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Paisti pysyy tuossa ehdotuksessaan, eli 20e vs 80e. Setä ottaa tai setä jättää, saa valita.

Olen jo lyönyt selvästi paremmalla suhteella mitä risumies tarjosi.

Ps.Eihän se ole tyhmä, joka pyytää ja niin edelleen;) Aina pitää yrittää repiä maksimivaluet irti paisteista.

Sittehän ei varmaa kannattais huudella kui vitun tyhmää on laittaa ni pienellä kertoimella jos myöhemmin tarjoot viellä pienemmällä..

Sillee ei saada paisteista valueta.

Sittehän ei varmaa kannattais huudella kui vitun tyhmää on laittaa ni pienellä kertoimella jos myöhemmin tarjoot viellä pienemmällä..

Sillee ei saada paisteista valueta.

No onhan se nyt aika tyhmää lyödä Werdumia 3 kertoimella kun monessa paikassa tarjotaan 4 kerrointa. Se mitä minä tarjoan jollekin ei liity siihen millään tavalla.

Historia toistaa itseään ^^.. wedum via submission rd 2 !! ja kerroin <3.. Ei nyt, the Reemin pysty voi viedä brassin höyhensaarille.. Kovin leuka testi sitten JDS matsin jälkee imho

Rogersin Happi loppuu Barnetin tasoista grapleria vastaan..

Jos ei Reem tyrmää ekalla roundilla niin uskon Werdumin mahisten voittaa matsi kasvavan huomattavasti. En silti löisi hänen puolestaan.

E: Jotain hyviä mestoja missä voisi lyödä vetoa illan eventistä ok kertoimilla?

Overeem ja Barnett voittoon näistä matseista.

Werdum kujalla pystyssä, Overeem tuskin lähtee mattoon kiehnäämään. Unelmatapaus olisi sellainen että Ubereem pistää isukin ekana hajalle pystyssä, ja lukottaa paskana olevan Werdumin. Täydellinen omistus.

Werdumin voittoon en usko muuten kuin Overeemin random-virheen takia, tyyliin Fedorin yli-innokkuus joka kostautui.
Joku sano aiemmin että tärkein matsi Overeemille ikinä tämä, ehdottomasti samaa mieltä. JÄRKYTTÄVÄ hype joka on muodostunut herralle, K-1- voitto ja edellisten matsien dominointi, sit Werdum, joka heittää "he's my son"- läppää ja on joskus historiassa voittanut Alistairin, veisi tämän nyt uudestaan, omassa näkökulmassa kaataisi KAIKEN tämän jota on nyt rakennettu.

Toivotaan siis parasta Overeemille.

Monson, Barnett, Overeem FTW!

edit. Onko kellään tietoa monelta alkaa HDNET prelit?

Ainoastaan henkisellä puolella saattoi itseluottamus kasvaa, tosin en usko että Werdumilla on sen suhteen koskaan ollut mitään ongelmia. Jos huonompi ottelija voittaa paremman ottelijan, niin ei se huonompi muutu silloin yhtäkkiä taidoiltaan sitä toista paremmaksi, se vain voitti sillä kertaa.
Tässä on logiikka kyllä todella solmussa. Vaikka Fedoria fanitankin enemmän kuin Werdumia, niin kyllähän se paremmuus matsissa nimenomaan mitataan. Se joka voittaa on parempi. Helvetin yksinkertaista. Seuraavalla kerralla voi käydä sitten toisin. Mutta matsien välillähän yleensä on tapana treenata, joten kyllähän ottelijoiden taito (tai osaaminen suhteessa vastustajaan, pystyy käyttämään hyväksi toisen heikkoja kohtia, jne.) muuttuu, ei se ole mikään vakio joka pysyy aina samana. Ja kun taitoerot ovat tuolla tasolla aika pienet, se itseluottamuksen kasvu voi olla hyvin ratkaiseva tekijä.

En sanonut että Fedja on paska vaan että se oli siinä matsissa paska. Ja se, että Fedor oli siinä matsissa paska ei tee Werdumista yhtään sen parempaa ottelijaa mitä se oli ennen kuin matsi alkoi. Ainoastaan henkisellä puolella saattoi itseluottamus kasvaa, tosin en usko että Werdumilla on sen suhteen koskaan ollut mitään ongelmia. Jos huonompi ottelija voittaa paremman ottelijan, niin ei se huonompi muutu silloin yhtäkkiä taidoiltaan sitä toista paremmaksi, se vain voitti sillä kertaa. Tätä todellisuuttahan esim. rankingit ei koskaan ota huomioon.

Se, että onko Fedja enää edes parempi ottelija kuin Werdum on kyllä ihan aiheellinen kysymys, varsinkin kun Fedjalta nähtiin toinen löysä ja aneeminen esitys heti perään Silvaa vastaan. Luulen, että Feukan ja Werdumin rematchissa kertoimet olis tällä hetkellä aika lailla tasan..

Mistähän sinä voit olla niin satavarma, että Fedor on todellakin parempi kuin Werdum? Niillä on ollut yksi matsi, Fedor hävisi. Todisteet sanovat, että Werdum on parempi. Et voi sanoa, että voitot eivät merkkaa paremmuutta. Kilpaurheilussa ei tällöin olisi hirveästi järkeä. Werdum oli sinä iltana parempi kuin Fedor, piste. Olen kyllä sitä mieltä että werdum voittaisi revanssinkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom