Steen1 pyrkii eduskuntaan

Urski on katujen miehiä selvästi, ylpeä siitä ja kova kuin kivi :rolleyes:

Urski on fyysisesti pehmeä kuin höyhen, mutta jonkinasteista henkistä kovuutta on kyllä ollut pakko kehittää tähän pisteeseen päästäkseen. Ja lihaspalveluthan voi ulkoistaa tyhmemmilleen.

Ja ylpeydestä: minä en ole perhetaustastani ylpeä, vaan häpeän sitä helvetisti ja pyrin piilottelemaan sitä reaalielämässä niin paljon kuin mahdollista, muuten ei esim. työelämässä voisi olla mukana lainkaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Selvempi homma, olet melkoinen luokka-asiantuntija.

Pitää paikkansa. Mutta vastaavasti juuri mistään muusta en sitten mitään tiedäkään. Mutta hyvä että hallitsee edes jonkun alan.
 
Kuullostat hieman ristiriitaselta tai sitten tienaat aika helvetisti.

Väärin. Tienaan 35 000 vuodessa, äitini 9000. Tässä mielessä 35 000 on siis minulta kelpo suoritus.
 
Puolue laittaa ääniharavalle sanat suuhut ja tunnetut kasvot toistaa puhetta.

Noniinno, Steenin paras kaveri ampui itsensä huumevelkojen takia ja muutenkin hänen tutuistaan on kuollut moni. Uskon, että lähiöiden ongelmat ovat lähellä hänen sydäntään ilman SKP:n ohjeistustakin.
 
Noniinno, Steenin paras kaveri ampui itsensä huumevelkojen takia ja muutenkin hänen tutuistaan on kuollut moni. Uskon, että lähiöiden ongelmat ovat lähellä hänen sydäntään ilman SKP:n ohjeistustakin.

Siis oh, meinaako se steen1 tosiaan lopettaa huumeiden käytön suomesta? Vähän samaa linjaa kun Halmeella, "ei neekereitä Suomeen...". Steen1 on sitä höpöhöpö-ryhmää, miltä ei irtoa mitään järkevää.

Steen1 ei edes saisi minkään puolueen pampun sanoja suuhunsa, koska ei hänestä ole minkään puolueen hymynaamaks. Kaikki kettutytöt vaan äännestämään steeniä ja Suomi nousuun. Jes! :rolleyes:
 
Siis oh, meinaako se steen1 tosiaan lopettaa huumeiden käytön suomesta?

Jos (???) se on ite lopettanu, niin ollaan yks plussalla. Ehkä puhunu vielä jollekin kaverillensakin järkeä.
 
Ja miksei Steen1 voisi pyrkiä mukaan eduskuntaan, mielestäni äijällä on hyviä pointteja monessa asiassa, eikä varmasti olisi se huonoin vaihtoehto.Tältäkin foorumilta löytyy niitä jotka marisi, että miksi se jauhaa vaan niistä asioista eikä tee mitään asioiden parantamiseksi?

Tottakai voi pyrkiä eduskuntaan. Tosin hyviä tai sanottaisiinko järkeviä faktoihin pohjautuvia pointteja en ikävä kyllä millään löydä steenin maailmaa halaavista ja virkavaltaa vihaavissa kirjoituksissa.
 
Ensinnäkään Steen1 ei oo "gansta-räppääjä", eikä käytä todellakaan mitään lökäpöksyjä (käsitykseni mukaan boikotoi jenkkituotteita)....Steen1 käyttää räppiä lähinnä ilmaisutyylinä, koska asiat on helpompi ilmaista näin eli ei oo mikään 24/7blingbling4real 50Cent kakkonen....

Miksi pitää olla joku prkleen poliittinenkettutyttöräppääjä? Vähän sama kun autosta puuttuisi pyörät, tai ihmiseltä puuttuisi raajat. Räppihän on sellaista uhoomista, rahoilla elvistelyä ja pullistelua. Miksi sekin pitää pilata tollasella pelleilyllä, tekis vaikka unplugged itkuvirsiä jos haluaa valittaa pahasta elämästä, ei räppiä.
 
Toisaalta olisi taas piristävää nähdä Halme-tyyppinen uhoaja eduskunnassa, jolla ei ole mitään järkevää sanottavaa. Steen on Halme vastakkaisella ideologialla.
 
Miksi sekin pitää pilata tollasella pelleilyllä, tekis vaikka unplugged itkuvirsiä jos haluaa valittaa pahasta elämästä, ei räppiä.

Mutta kato jos ei osaa laulaa niin onhan se hyvä että saa silti puhua asioista levyllä. 1970-luvulla tehtiin punkkia, nykyään räppiä, sama funktio molemmilla. Steenillä on muuten sellanen biisi missä se yrittää laulaa ja se on oikeesti hirveempää kuin Mamba ja Anssi Kela yhteensä.
 
Miksi pitää olla joku prkleen poliittinenkettutyttöräppääjä? Vähän sama kun autosta puuttuisi pyörät, tai ihmiseltä puuttuisi raajat. Räppihän on sellaista uhoomista, rahoilla elvistelyä ja pullistelua. Miksi sekin pitää pilata tollasella pelleilyllä, tekis vaikka unplugged itkuvirsiä jos haluaa valittaa pahasta elämästä, ei räppiä.

Lol, mitä tuubaa:) Joko olet katsonut liikaa MTV:tä, tai muuten vaan:david:
 
Tottakai kuka tahansa saa asettua ehdolle eduskuntaan, mutta

tuo kuulostaa minun korviini todella ikävältä.

Tässä onkin filosofinen kysymys: olisiko joku pumpulissa kasvanut ja yliopistossa kaikki mahdolliset sosiologian, sosiaalipolitiikan ja naistutkimuksen oppikirjat kannesta kanteen tavannut tyyppi uskottavampi ohjaaja vaikkapa Kontulan nuorille kuin Steen?

Kaverini äiti on töissä sosiaalitoimistossa. Hän sanoi, että kun heille tulee yliopistosta joku nuori sosiologian hallitseva tyttö töihin, niin työnteosta ei tule mitään koska työpäivät kuluvat itkiessä. Tyttö ei ymmärrä, että Suomessa voi olla sellaisia ihmiskohtaloita.
 
Mikäs siinä. Kansa valitsee jos on valitakseen. On siellä erilaisia persoonia muutenkin ja jokainen omalla toiminnallaan/käyttäytymisellä/puheillaan siellä aiheuttaa keskustelua jos toista.

Kaikille ei voi olla mieliksi...
 
Tässä onkin filosofinen kysymys: olisiko joku pumpulissa kasvanut ja yliopistossa kaikki mahdolliset sosiologian, sosiaalipolitiikan ja naistutkimuksen oppikirjat kannesta kanteen tavannut tyyppi uskottavampi ohjaaja vaikkapa Kontulan nuorille kuin Steen?
Ei nuo ole ne ainoat vaihtoehdot, sen tiedät itsekin. Vaikka rekryytin poliittisten mielipiteiden ei pitäisi vaikuttaa työnsaantiin niin minun mielestä Steenin tapainen äärivasemmistolainen, avointa vihaa esim. poliiseja ja muita auktoriteetteja vastaan kylvävä kaveri ei sovi nuoriso-ohjaajaksi. Mietipä nyt jos vaikkapa joku uusnatsi olisi nuoriso-ohjaajana :eek:
 
Väärin. Tienaan 35 000 vuodessa, äitini 9000. Tässä mielessä 35 000 on siis minulta kelpo suoritus.
Tällä sukusi vaurastumistahdilla lapsesi tienaavat jo siedettävästi, ja kuuluvat mainitsemaasi eliittiin. Käännätkö heille sitten selkäsi vai vedätkö ojaan?
 
Ei nuo ole ne ainoat vaihtoehdot, sen tiedät itsekin. Vaikka rekryytin poliittisten mielipiteiden ei pitäisi vaikuttaa työnsaantiin niin minun mielestä Steenin tapainen äärivasemmistolainen, avointa vihaa esim. poliiseja ja muita auktoriteetteja vastaan kylvävä kaveri ei sovi nuoriso-ohjaajaksi. Mietipä nyt jos vaikkapa joku uusnatsi olisi nuoriso-ohjaajana :eek:

Steenin tyyppiset kaverit ovat tosiaan jopa saattaneet madaltaa kynnystä ns. fäpsien "pahoinpitelyyn" Kontulan ostarilla. Mielestäni yhtä eduskuntakelpoinen steen kuin tuo vartija.
Vaalilauseena voisi toimia vaikkapa "Vaksit vi****n, me määrätään täällä. Jos joku hakkaa ämmän, niin mitä välii, vartijoist ei ainakaan oo mitään hyötyy"

edit. ja sit ne kaikki turvakamerat pitäis kieltää, mut ei niinq niit kännykameroit joil voi kuvata niinq fäpsin in action, sillon ku se hakkaa jotain viatont veljee, sit vaan heitetään se juutuubiin niin sillo niinq maailma hei pelastuu.
 
Tällä sukusi vaurastumistahdilla lapsesi tienaavat jo siedettävästi, ja kuuluvat mainitsemaasi eliittiin. Käännätkö heille sitten selkäsi vai vedätkö ojaan?

Ensinnäkään, en katso kuuluvani mihinkään sukuun sillä olen äpärä. "Perintöä odotellessa" -katsantokannalta tämä on tietysti ikävämpi juttu, mutta paskaaks siitä, täytyy vaan tehdä pidempiä työviikkoja.

Minä veikkaan, ettei minulla tule ikinä olemaan lapsia. Mutta jos niitä tulisi ja ne tienaisivat neljä kertaa minua enemmän niin veikkaan että niille olisi aivan yks vitunmaku mitä minä niistä mietin. Minua eivät ainakaan oman äitini mielipiteet kiinnosta paskanvertaa (eli olen 25-vuotias murrosikäinen).

Minulla on kylläkin omanikiäisiäni kavereita, joiden isovanhemmat ovat olleet juoppoja ja joiden vanhemmat ovat tehneet tietoisen päätöksen että omalle jälkikasvulle tarjotaan paremmat eväät elämään ja jätetään ryypiskely vähemmälle. Ko. tyypeillä onkin ollut ihan mukavat lähtökohdat. Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia?
 
Vaikka rekryytin poliittisten mielipiteiden ei pitäisi vaikuttaa työnsaantiin niin minun mielestä Steenin tapainen äärivasemmistolainen, avointa vihaa esim. poliiseja ja muita auktoriteetteja vastaan kylvävä kaveri ei sovi nuoriso-ohjaajaksi.

Minulla ei ole hajuakaan mitä nuoriso-ohjaaja tienaa, mutta veikkaan että palkka on sitä luokkaa ettei sinne varsinaisesti tunkua ole.
 
Back
Ylös Bottom