Steam

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Laitoin uuden emon ja prossun tilaukseen...näyttikseen ei enää perse kestä, ylikellotetaan vanhasta paskat pihalle. Paree olla yhtä hyvä kuin Metro 2033!!!

Näköjään jotain alennuskuponkeja jaossa eri peleihin aikaisempien omistusten perusteella. Mulle on tullut kaksi kuponkia, joilla saisi Total War: Shogun 2:n -75% hintaan. Peli löytyy jo, joten itse en noilla tee mitään.

Näköjään jotain alennuskuponkeja jaossa eri peleihin aikaisempien omistusten perusteella. Mulle on tullut kaksi kuponkia, joilla saisi Total War: Shogun 2:n -75% hintaan. Peli löytyy jo, joten itse en noilla tee mitään.

Mulla on kanssa 2kpl noita Total War: Shogun 2 -75% kuponkeja.
Jos joku tuollaisen tarvitsee niin lahjoitan mielelläni, peli löytyy siis minultakin jo entuudestaan.

Kupongin tiedot:
75% off on the title Total War Shogun 2.

(Valid until Thu May 23 2013 20:00:00 GMT+0300 (FLE Summer Time))

Eli aika nopiaan kannattaa ilmoitella, jos on tarvetta ;)

Peli näyttää maksavan nyt Steamissa 29,99€, eli tuolla kupongilla lähtee about 7,5€ hintaan.

Laitoin uuden emon ja prossun tilaukseen...näyttikseen ei enää perse kestä, ylikellotetaan vanhasta paskat pihalle. Paree olla yhtä hyvä kuin Metro 2033!!!

Oli se, vähän lyhyt vain...Very high@1920x1080 pyöri nätisti mun vanhalla 460 gtx:llä

Mulla huumori loppuu välittömästi tollasessa rahastamisessa. Ei vittu, ensin ostat pelin ja sit maksat siitä vielä kk-maksua...................
mun kokemuksesta noi on taas ainoita pelejä joita oon ikinä jaksanut pelata. Ne on kuitenkin käytännössä aika loputtomia, eikä sitä että maksat 40e ja pelaat 10 tuntia ja se on siinä. Yleensä kyllästyy jo aikasemmin kun tajuaa että kohta tää loppuu eikä oo mitään pointtia enää jatkaa

näyttääpä kömpelöltä ja halvalta

Nyt muuten lähtee Alan Wake CE + American Nightmare halvalla:
https://www.humblebundle.com/weekly

Ei ole siis varsinainen steam tarjous, mutta steamiin nuo menevät.

Humble Bundlen idea on siis sellainen, että siellä on vaihtuva "paketti" (usein indie pelejä) ja sen voi ostaa haluamallaan summalla (minimi 1$).
Summa jaetaan ostajan mieltymysten mukaan pelin kehittäjille, hyväntekeväisyyteen ja lahjoituksena tuolle palvelua pyörittävälle tiimille.

Itse maksoin tuosta Alan Wake setistä 10$, 5$ meni Remedylle, 3$ hyväntekeväisyyteen ja 2$ Humble Bundlelle.

Nyt on muuten julkaistu se Kickstarter rahoitettu uusintaversio ihan ensimmäisestä Leisure Suit Larry pelistä :)
https://www.replaygamesinc.com/index/get-game?gameId=13

Laitoin just Steamista latautumaan, pakkohan tuo oli hommata, kun sitä ekaa tuli joskus kauan sitten "muutama tunti" pelattua :D

Tätähän on ollut tekemässä alkuperäisen luoja Al Lowe, joten luulisi olevan tyylille uskollinen ja muuta kivaa.

Huhupartio: Steamin kesäale alkaa huomenna! (Torstai 11.7.)
Huhupartio: Steamin kesäale alkaa huomenna! ? Dome.fi

its-sale-time-no-steam-no.webp

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Ei saatana :lol2:

Juuri eilen mietin, että nyt on Steam libraryssä niin paljon pelaamattomia pelejä, että ei ainakaan puoleen vuoteen tarvitse ostaa mitään.
Jos sitä sitten ihan vaan muutaman tarjouksen...

Kyllähän se summer sale sieltä tuli :)
Vielä ei (onneksi) ole mitään pakkohankintaa tarjolla :D

Jeps, sieltähän ne kesäalennukset saapu. Ei noista ensimmäisistä tarjouksista ainakaan mitään ostettavaa juuri löytyny.

Bioshock Infiniteä voin suositella, jos ei vielä ole hankittuna. Loistava peli, varmasti tuon 24,99€ arvoinen.

edit:
Vähän kyllä houkuttelee tuo Antichamber. Voi olla aika mielenkiintoinen peli. Pitäisiköhän ostaa pois... :)

edit2:
Tällä hetkellä näemmä ihan turha yrittää ostaa mitään, sen verran tukossa serverit. No, säästyypä rahat ainakin hetken :)

Oli siellä ihan mielenkiintoisia tarjouksia ja tuo on vasta ensimmäinen päivä. Lisäksi nuo community votet ja flash salet. Kyllä sieltä kaikkea kivaa tulee. Kunhan vain sais tuotteet kärryihin asti :D

Mä sain Antichamberin kärryyn asti, mutta maksamaan en päässyt sitten millään :D

Pöh, ei mitään mitä ostaa ekassa aallossa.

Suositut

Back
Ylös Bottom