Steam

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Sain kuin sainkin Antichamberin ostettua eilen :) Ei ole kyllä ikinä tökkinyt maksaminen noin pahasti, kumma kun ei raha meinaa kelvata ;)

Noni! Borderlands 2 voitti äänestyksen, nice. Ostoon.

Noni! Borderlands 2 voitti äänestyksen, nice. Ostoon.

Loistavaa, sitä äänestin itsekin :)
En ole ihan varma vielä, että ostanko, kun sitä tuli jo boxilla pelailtua ja nyt löytyy PS3 versio.
Äänestin kuitenkin, kun muut vaihtoehdot mulla jo PC:lle löytyi.

Pitihän sitä samalla nappaa Season Pass sekä ne 2 extra characteria..... :D IT NEVER ENDS!

Pitihän sitä samalla nappaa Season Pass sekä ne 2 extra characteria..... :D IT NEVER ENDS!

Itse olen kanssa DLC-huora :D Aina pitää kaikki saatanan kikkareet ostaa, että saa "täyden kokemuksen" :D

Itse olen kanssa DLC-huora :D Aina pitää kaikki saatanan kikkareet ostaa, että saa "täyden kokemuksen" :D

Harmi vaan, että niin monen pelin kohdalla kyse on silkasta rahastuksesta. Esim. Rockstarin GTA-lisäosat maksavat 1/4 pääpelin hinnasta, mutta pelattavaakin on n. 20 tuntia per DLC. Kun taas pelialan syöpä EA julkaisee pelin, jonka pelaa 20 tunnissa ja myöhemmin tulee 15 euron kappalehintaan 2-3 tunnin mittaisia lisäosia, jotka olisivat aivan hyvin voineet olla jo alkuperäisessä pelissä, jos julkaisua olisi muutamalla viikolla viivytetty. Paskaa. Härskeimpiä ovat ne heti julkaisun yhteydessä tulevat DLC:t, jotka ovat alunperin olleet siinä pelissä mukana, mutta dollarin kuvat silmissä pilkottu erikseen ostettaviksi lisäosiksi.

^Juuri näin. Ärsyttää, kun selvästi monesta pelistä on vain leikattu siivuja DLC:ksi. Sitä en ymmärrä miksi jengi valittaa, kun Bioshock Infiniten DLC:llä kestää tulla. Selvästi tulossa jotain jota ei vain leikattu.

Harmi vaan, että niin monen pelin kohdalla kyse on silkasta rahastuksesta. Esim. Rockstarin GTA-lisäosat maksavat 1/4 pääpelin hinnasta, mutta pelattavaakin on n. 20 tuntia per DLC. Kun taas pelialan syöpä EA julkaisee pelin, jonka pelaa 20 tunnissa ja myöhemmin tulee 15 euron kappalehintaan 2-3 tunnin mittaisia lisäosia, jotka olisivat aivan hyvin voineet olla jo alkuperäisessä pelissä, jos julkaisua olisi muutamalla viikolla viivytetty. Paskaa. Härskeimpiä ovat ne heti julkaisun yhteydessä tulevat DLC:t, jotka ovat alunperin olleet siinä pelissä mukana, mutta dollarin kuvat silmissä pilkottu erikseen ostettaviksi lisäosiksi.

Just steamissa tarjouksessa gta4: complete edition 7,50e. Ehkä tällaiset jälkijunassa tulevat eivät joudu niin ryöstetyksi.

Joku perjantaiperversio selkeästi vaivaa, kun mietin myös Eurotruck simulator 2 ostoa :D

Borderlands 2 psycholla ja season passilla varustettuna... seuraavat kaksi viikkoa menee hujauksessa veikkaan.

Civ5 näytti olevan 8 euroa tuossa päivemmällä.

75% tarjouksessa Chivalry, 5,74 euroa. Enemmän pelaajia saisi löytää pelin, vaikka onkin multiplayer-only niin paras moninpeli mitä olen pelannut. Battlefield 3 jää kauas taakse esim. hauskuudessa, vaikka nyt eri aikakaudesta onkin kyse. Jos veriset miekkataisteluelokuvat kuten Braveheart tai Gladiator kolahtaa, niin kipin kapin Steamiin lunastamaan oma pois.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Just steamissa tarjouksessa gta4: complete edition 7,50e. Ehkä tällaiset jälkijunassa tulevat eivät joudu niin ryöstetyksi.

Joku perjantaiperversio selkeästi vaivaa, kun mietin myös Eurotruck simulator 2 ostoa :D

Mulla on ETS2 :D Se on itseasiassa ihan hauska ajantappo peli. Toimii hyvin xbox360:n ohjaimella.

Rock, Paper, Shotgunilla hieno Steam Summer Sale guide:
http://www.rockpapershotgun.com/2013/07/13/steam-summer-sale-ultimate-hyperguide/

Mulla on ETS2 :D Se on itseasiassa ihan hauska ajantappo peli. Toimii hyvin xbox360:n ohjaimella.

Tuosta aivan loistava esittelyvideo Robbazilta:

[video=youtube_share;DCsVuA7a-94]http://youtu.be/DCsVuA7a-94[/video]

- - - Updated - - -

Rock, Paper, Shotgunilla hieno Steam Summer Sale guide:
http://www.rockpapershotgun.com/2013/07/13/steam-summer-sale-ultimate-hyperguide/

Tuosta aivan loistava esittelyvideo Robbazilta:

[video=youtube_share;DCsVuA7a-94]http://youtu.be/DCsVuA7a-94[/video]

Tuli itse nyt ostettua Anno 2070 ja FTL. Jälkimmäinen työläppäriin kun on tylsää jossain matkalla, ja eka siksi että hyvät rakentelut on harvassa!

Nyt kaikki äänestämään sitä tarjousta Dark Soulssille. Kovasti haluan sitä kokeilla ja sitten saisi vielä hyvään hintaan 7,49e

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tuli napattua fallout NW ultimate editioni 4,99€. Luulin, ettei mitään tulisi ostettua mutta oli se jotenkin pakko kun teki mieli taas vääntää tuota. Boksillahan tuo on vedetty varmaan 3:n otteeseen läpi, mutta kyllä femman maksaa helposti pelkästään noista dlc:stä joita en oo pelannut edes:).

Tuo falloutti on kyllä ihan loistava peli. Itelläki tarttui ostoskoriin näin flunssaisen vapaapäivän johdoksi. Tässäpä tämä sadepäivä äkkiä menee.

Piti itekkin napata tuo New Vegas, vaikka aikoinaan sitä tulikin pelattua. Syystä tai toisesta en kyllä mennyt läpi, nyt pitää kokeilla jos innostuisi uudestaan modien kanssa. Kellään heittää mitään listaa parhaista modeista? Nexuksesta katselin niin ainakin tuo Project Nevada näyttää mielenkiintoiselta. Tekstuuripaketteja ja muita graffamodeja täytyy varmaan kanssa ladata.

Steamilla servut pikkasen jumissa....

Ei muuten just nypi kun ostin kaksi viikkoa sitten Dishonoredin ja Bioshockin täyteen hintaan kun ei enää malttanut odottaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom