Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noni! Borderlands 2 voitti äänestyksen, nice. Ostoon.
Pitihän sitä samalla nappaa Season Pass sekä ne 2 extra characteria..... :D IT NEVER ENDS!
Itse olen kanssa DLC-huora :D Aina pitää kaikki saatanan kikkareet ostaa, että saa "täyden kokemuksen" :D
Harmi vaan, että niin monen pelin kohdalla kyse on silkasta rahastuksesta. Esim. Rockstarin GTA-lisäosat maksavat 1/4 pääpelin hinnasta, mutta pelattavaakin on n. 20 tuntia per DLC. Kun taas pelialan syöpä EA julkaisee pelin, jonka pelaa 20 tunnissa ja myöhemmin tulee 15 euron kappalehintaan 2-3 tunnin mittaisia lisäosia, jotka olisivat aivan hyvin voineet olla jo alkuperäisessä pelissä, jos julkaisua olisi muutamalla viikolla viivytetty. Paskaa. Härskeimpiä ovat ne heti julkaisun yhteydessä tulevat DLC:t, jotka ovat alunperin olleet siinä pelissä mukana, mutta dollarin kuvat silmissä pilkottu erikseen ostettaviksi lisäosiksi.
Just steamissa tarjouksessa gta4: complete edition 7,50e. Ehkä tällaiset jälkijunassa tulevat eivät joudu niin ryöstetyksi.
Joku perjantaiperversio selkeästi vaivaa, kun mietin myös Eurotruck simulator 2 ostoa :D
Just steamissa tarjouksessa gta4: complete edition 7,50e. Ehkä tällaiset jälkijunassa tulevat eivät joudu niin ryöstetyksi.
Joku perjantaiperversio selkeästi vaivaa, kun mietin myös Eurotruck simulator 2 ostoa :D
Mulla on ETS2 :D Se on itseasiassa ihan hauska ajantappo peli. Toimii hyvin xbox360:n ohjaimella.
Mulla on ETS2 :D Se on itseasiassa ihan hauska ajantappo peli. Toimii hyvin xbox360:n ohjaimella.