Steam

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Pistä toki hardzaa@gmail.com steamii, nii hakataan joskus killing flooria porukassa. Koskee myös muita, invitee vaa tulee, niin saadaan porukassa pelit pystyyn! Venttii tms vielä voice päälle, nii avot =)

Täältäkin suositus Killing Floorille. Kyllä harmittaa ku täl hetkel ei oo ketään kaveria kenen kanssa pelata. Tosin vaikeustaso-skaalaus on tehty tosi hyvin, vaikeimmalla saa saamarin hyvät pelit pystyyn myös tuntemattomien kanssa.

Vieläkö tuota hakataan? Joskus pari vuotta sitten kun tuli ilmaiseksi viikon ajaksi niin kaikki servut suunnilleen täynnä. Joku kk takaperin käväisin niin lähes tyhjää vaan ja dc heitti servuilta.

Vieläkö tuota hakataan? Joskus pari vuotta sitten kun tuli ilmaiseksi viikon ajaksi niin kaikki servut suunnilleen täynnä. Joku kk takaperin käväisin niin lähes tyhjää vaan ja dc heitti servuilta.
Mjaa-a, en tiedä public peleistä mutta itse pelaan juurikin kavereiden kanssa. Loistava siihen.

Ok Hardza!

Saataskoha me kunnon porukka kokoon?

17,99e Steamissa.

eiks steamissä ostaessa pidä olla luottokortti?
Electron kelpaa.

Muista aktivoida kortin verkkomaksaminen verkkopankin kautta, ainakin Nordealla näin ja vakiona se ei ole päällä.

Kertokaas äkkiä (no voi hitaamminkin), että mistä voin, vai voinko ollenkaan, vaihtaa aseman mihin peli ladataan? Mulla on Steam D:llä, ja se on ihan piukassa enkä saa asennettua enää mitään. Muilla asemilla olisi tilaa, mutta en ole keksinyt miten lataukset saisi vaihdettua niihin...

Kertokaas äkkiä (no voi hitaamminkin), että mistä voin, vai voinko ollenkaan, vaihtaa aseman mihin peli ladataan? Mulla on Steam D:llä, ja se on ihan piukassa enkä saa asennettua enää mitään. Muilla asemilla olisi tilaa, mutta en ole keksinyt miten lataukset saisi vaihdettua niihin...

Pitää siirtää se Steamin asennus haluttuun asemaan/hakemistoon.
Aika kökkö systeemi, mutta näin onnistuu:
https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=7710-TDLC-0426

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Miksi Steam kyselee nykyään käyttäjätietoja joka kirjautumisen yhteydessä, vaikka pistäisi muista salasana ym.?

Borderlands ostettu 7,50 €. Pitää pelata läpi, ennen kun kakkosta alkaa spelailee.
E:
1007661907.jpg

Borderlands ostettu 7,50 €. Pitää pelata läpi, ennen kun kakkosta alkaa spelailee.
E:
1007661907.jpg

Hyvä kun "muistutit" mua kyseisestä pelistä!

Olin jo kokonaan unohtanut tuon pelin..

Ja pakkohan se oli käydä ostamassa steamista, kun halvalla saa :D!

Ja eikai tässä kauhean kauaa mene ladata toi..

Tällä hetkellä tulee ~11.6MB/s, ihan mukavaa vauhtia :D.

Nyt on vaarallista shoppailla Steamissa... syy: oon tallentanu luottotiedot tonne niin voin kahdella hiirenklikkauksella ostaa minkä pelin tahon vaan. :D Ei vois enää helpompaa olla.

Kröhöm... Joo o.

Alkoi vähän rannetta särkeä, niin katsoin kelloa..

"Muutama" tunti on tullu pelattuu tätä borderlandsia :D.

Koukuttava.

Täältähän mäkin oon mun pelini nykyään ostanut, paitsi osan GoG.com:sta kans (ei myy kun vanhoja pelejä, ja muutamia indiepelejä). Netistä löytyy ton Valve:n uusien työntekijöiden manuaali, aika eeppinen firma....

Miksi Steam kyselee nykyään käyttäjätietoja joka kirjautumisen yhteydessä, vaikka pistäisi muista salasana ym.?

Samaa oon miettiny :confused:
Ärsyttää jos netti ei välillä toimi ja haluis päästä pelaamaan, mutta ei pääse kirjautumaan steamiin sisään.

Suositut

Back
Ylös Bottom