Star nutriton tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lolwtf
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Amino-Pro Essentials nimenomaan kumotaan kerralla naamariin, 2dl kylmää vettä ja siihen 7gr eli annosmitallinen tuota jauhetta.

Maistuu appelsiinimehulta mielestäni. Ja makuhan näissä sivuseikka, makua kun halutaan niin voi käydä ravintelissa juomassa vaikka mojiton! :) Mutta erittäin hyvä aminohappokoostumus ja edullinen, ja vielä kun ottaa useamman pönikän niin tulee halvemmaksi kuin purnukka kerrallaan. 5p täältäkin.

Mitä tulee tuohon Octaneen, niin toimii hyvin salilla 1.5l pepsi pullo täyteen vettä ja siihen 3scooppia octanea sekaan - maku hyvä hartsportti ja toimii sen mitä luvataan ainakin itsellä. Virtaa riittää 1-2h reeniin ja päälle jaksaa käydä vielä marketissa kaupassakin! :)

Amino-Pro Essentials nimenomaan kumotaan kerralla naamariin, 2dl kylmää vettä ja siihen 7gr eli annosmitallinen tuota jauhetta.

Maistuu appelsiinimehulta mielestäni. Ja makuhan näissä sivuseikka, makua kun halutaan niin voi käydä ravintelissa juomassa vaikka mojiton! :) Mutta erittäin hyvä aminohappokoostumus ja edullinen, ja vielä kun ottaa useamman pönikän niin tulee halvemmaksi kuin purnukka kerrallaan. 5p täältäkin.

Mitä tulee tuohon Octaneen, niin toimii hyvin salilla 1.5l pepsi pullo täyteen vettä ja siihen 3scooppia octanea sekaan - maku hyvä hartsportti ja toimii sen mitä luvataan ainakin itsellä. Virtaa riittää 1-2h reeniin ja päälle jaksaa käydä vielä marketissa kaupassakin! :)

Mä oon viime ajan vedelly octanet krean kans lärviin 30minsaa ennen reeniä,tuntuu et saan paremman hyödyn siitä niin. Mikäs sulla makuna jos on niin hyvää?ite vedelly purkin tota lime mössöä,eikä kovin hyvältä maistu :D

Vihreetä tököttiä se on, kirpeen makusta ja hyvää niin 2dl kuin 2litraankin lantattuna - ja maku taitaa olla sama kun sulla eli
Lemon Lime Sour! Mutta näähän on makuasioita.. ittelle sinänsä maku ei oo se tärkein juttu, mutta tämän tuotteen kohdalla ei kyllä käy itseltä valittaminenkaan! :)

Ripped Hardcore ei ainakaan tunnu kovin mukavalta vatsassa vähän päästä, kun on sen ottanu.. Harmi että tuli toinenkin purkki kaupanpäälle...
Moni on puhunut juuri tuosta tuotteesta että mahassa alkaa tuntumaan. Ei minulla oo kyllä mitään tullu vaikka 4 purkki on jo menossa :rolleyes:

Mitä vattua,kirpeetä? mun makuun toi on sairaan makeeta,tarttiskohan mennä tohtorille :D oliskohan se green apple mistään kotosin. Maku ei oo aina oleellinen,mut olis kiva jos pystyis juomaan useemmin ku kerran viikossa kakomatta :D

Mites se Amino-pron maku? Luin sielt arvosteluista niin aika jäätäväks ne sitä haukku. Sitä ei kuitenkaan oo tarkotus kumota kerralla naamaan niin maku on aika tärkeä

Joo, oon kans lukenut arvostelut ja mietin, et miltäköhän maistuu, mut koostumus oli niin hyvä, et tilaukseen meni. Mutta totuus on, kuten tuossa jo mainittiin, että näyttää ja maistuu appelsiinimehulle. Jos tän makua haukkuu, niin täytyy olla joko a) karkilla kasvatettu herQQperse, b) homo, c) joku viallinen erä :D Mitään muuta selitystä ei ole. Plussaa vielä siitä, että maku ei juurikaan laimene, vaikka kuinka lantrais. Ja kitisijöille suosittelen kokeilemaan maistaan MSM-jauhoa veteen sekotettuna (maistuu akkuhapolle!), niin loppuu se mutina! :evil:

Eroaako lidlissä myytävä hera80 mansikka maku paljonkin tuosta star nutritonin proteiini jauhosta. Tuntuu että on törkeen makeeta tämä lidlin proteiini.

Moni on puhunut juuri tuosta tuotteesta että mahassa alkaa tuntumaan. Ei minulla oo kyllä mitään tullu vaikka 4 purkki on jo menossa :rolleyes:

Pakko korjailla vähän puheita, jos ottaa ripped hardcoren suunnilleen tyhjään vatsaan ja muutama tunti aamukahvista, niin ei vatsa kyykkää niin pahasti, mutta kuohuu vähän silti.

Eroaako lidlissä myytävä hera80 mansikka maku paljonkin tuosta star nutritonin proteiini jauhosta. Tuntuu että on törkeen makeeta tämä lidlin proteiini.

"Lidlin" proteiini :D Nojoo, siis ero maussa Fastin ja Star Nutritionin välillä on varmasti kuin yö ja päivä. Ite en oo Fastia käyttäny vuosituhansiin, mutta niissä on kyllä vahva maku. Sen sijaa SN:n jauhot on "tunnettuja" hyvin laimeasta mausta ja vetisestä koostumuksesta verrattuna muihin...

Star nutrition on ihan ok hintaansa nähden mutta ei pärjää maussa Fastin ja Leaderin tuotteille.

Fasti ja Liideri nyt on niin ylihinnoteltuja, että vaikka maistuis jumalan nännille, ni en ostais. Kannattaa kokeilla Massin jauhoja. Hinta/laatu paras, mitä Suomesta saa.

Star nutrionin whey 80 mansikka on jees. Alkuun oli todella hyvää mutta kaikkeen kyllästyy. Säkki kohta jo loppu. Kumpaa suosittelette gaineria vai whey80. Kuitenkin gainerissa olisi niitä hiilareita ja auttais palautumiseen

^ Riippuu sun kehonkoostumuksesta ja tavotteista. Jos oot mallia heinä, niin Gaineria kehiin, mut jos oot mallia valas, niin pelkkä hera on parempi.

Itse ostaisin sen Whey-80:n ja säkillisen Maltoa ja kreatiinia, jos sitä käyttelee. Malto ei maksa paljon mitään ja voit sitten ihan oman mielen ja tavoitteen mukaan viskoa sitä hiilaria siihen palkkariin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom