Star nutriton tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lolwtf
  • Aloitettu Aloitettu
Hieman pistää miettimään, että kuinka nirsoja ihmiset ovat oikein ja millaista makuelämystä noilta palkkareilta ja introilta oikein haetaan? Ovathan nuo Star Nutritionin kamat melko laimean makuisia joo, mutta helppohan ne on nopeasti juoda eivätkä potki vastaan. Kun maku ei ole kovin voimakas niin ei se oikein voi pahaltakaan maistua. Itselle ainakin nuo muutamat heramaut ja vesimelonin makuinen Octane ovat ajaneet asiansa varsin mainiosti ja sopineet myös hinnan puolesta budjettiin. Ja sehän riittää.

Jos mä nyt saan tyyliin samaan hintaan massilta paremman makusia jauhoja, niin miksen ostaisi niitä sen sijaan että joisin jotain laihaa kusta. Kyllä se makukin siinä painaa kun sitä heraa menee melko reippaasti... ei tän tärvi olla niin säkrifaissii kuten joku sano :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hieman pistää miettimään, että kuinka nirsoja ihmiset ovat oikein ja millaista makuelämystä noilta palkkareilta ja introilta oikein haetaan? Ovathan nuo Star Nutritionin kamat melko laimean makuisia joo, mutta helppohan ne on nopeasti juoda eivätkä potki vastaan. Kun maku ei ole kovin voimakas niin ei se oikein voi pahaltakaan maistua. Itselle ainakin nuo muutamat heramaut ja vesimelonin makuinen Octane ovat ajaneet asiansa varsin mainiosti ja sopineet myös hinnan puolesta budjettiin. Ja sehän riittää.

Olen miettinyt aivan samaa. Vielä ei ole tullut sellaista maustettua/maustamatonta heraproteiinia vastaan, jota ei olisi pystynyt juomaan.

ps. Jos jollakulla on kaapissa jauhoja, joita ei pysty juomaan, niin otan kyllä ilomielin vastaan/kokeiltavaksi :)

No en itse kyllä pidä itseäni nirsona makujen suhteen. Useamman vuoden olen jo syönyt lähes kaikki lisäravinteet maustamattomana. Tuo minttusuklaa vaan yksinkertaisesti maistuu niin laihalta kuselta, että tuskaa tekee juoda. Sen kun saa kurkusta niin kohta alkaa mahassa möyrytä ja maku tulee uudestaan kurkkuun melkein oksennuksen saattelemana. :D

No mielipide on kuin persreikä, kaikilla on omansa. Mun mielestä on paskaa ja jonkun muun mielestä ei.

Siinä se tuli. Jumalauta joku kehtaa vielä väittää Massin Mywheytä liian makeaksi. Maistakaapa Fastia niin makunystyrät varmaan ylikuormittuu ja taju lähtee. Ne on ihan kamalaa paskaa sen överimakeutensa takia. Oikein puistattaa, hyi hitto. Mywheyn makeus on vähemmän kuin puolet noista ja mun mielestä just sopivalla tasolla. Threadin aiheena oleva star nutrition taas ei maistu oikein miltään. On niin laimeaa litkua, että on melkein paha sanoa miltä ne maistuu. Suklaa vielä jotenkuten meni, mutta minttusuklaassa oli niin pieni häivähdys minttua, että sitä sai oikein etsiä. Gourmet pro mansikka oli aivan vitun kamalaa esanssista paskaa eikä paksu vaahtoava koostumus auttanut yhtään asiaa. Jotain jämäproteiinia noi gourmet prot muutenkin kun on kai puolet kaseiinia.

Komppaan täysin, että Fastin herat on ihan liian makeita. Mansikka varsinkin, juotua saa, mutta itsellä rupeaa ainakin etomaan noin imelä palkkari. Saati sitten jos sitä johonkin puuroon yms, sekoitti, hyvän puuron pilasi sekin makeus. Ja asiaan, lisää vettä lisää, juu, auttaa se vähän, mutta lopputulos on enemmänkin luokkaa, vähemmän mansikan (esanssin siis...) makuinen, silti liian makea juoma.
Nyt takaisin star nutritionin maustamattomaan ja kyllä se vaan on paremman makuista. Oon varmaan joku luonnonoikku sitten kun tykkään maustamattomasta herasta, menee puurossa kanssa aivan loistavasti. Mikään kamalan makean ystävä kun en ole.

Saisikohan tota makeutta noista Fastin heroista ''pois'', kun sekoittaisi etikkaan palkkarin... :rolleyes:

:D Kossuakin vois kokeilla.
No, itse kyllä tuhosin pussillisen fastia sekoittamalla sen fifty-sixty maustamattoman kanssa.

Voi tulla 0.5l kossu-palkkarin jälkeen hieman etova olo kanssa...? :D
Voisi kyllä itsekkin noi Fastin jämät sekoittaa maustamattoman kanssa jossain pöntössä sekaisin.

Olen miettinyt aivan samaa. Vielä ei ole tullut sellaista maustettua/maustamatonta heraproteiinia vastaan, jota ei olisi pystynyt juomaan.

ps. Jos jollakulla on kaapissa jauhoja, joita ei pysty juomaan, niin otan kyllä ilomielin vastaan/kokeiltavaksi :)

Onko täällä joku tosissaan sanonut, ettei voisi jotain jauhoja juoda? Kyllä vituttaa ihmiset jotka tahalleen ymmärtävät väärin ja sitten suoltavat tämmöstä ulos. Powerhousu joo ragesi fastista, onhan ne makeita mutta kyllä nekin alas menee ilman että tulis oksennuksena ylös... Vähän nyt sitä luetunymmärtämistä kehiin ja sisäistäkää mitä luette. Muuten powerhousu sanoi samat mielipiteet star nutritionista mitä itsekin oisin sanonut, paskimman makusta pulveria mitä on olemassa, tai siis makuhan niistä nimenomaan puuttuu.

Onko täällä joku tosissaan sanonut, ettei voisi jotain jauhoja juoda? Kyllä vituttaa ihmiset jotka tahalleen ymmärtävät väärin ja sitten suoltavat tämmöstä ulos. .

Anteeksi taisin lukea vähän puolihuolimattomasti.
Sivuhuomiona kuitenkin, että olen muissa ketjuissa lukenut samanlaista valitusta jauhoista ja tarinoita siitä kuinka on jauhot lentänyt roskikseen, kun ei ollut miellyttänyt makunystyröitä, joten ihan tuulesta temmattu ei tuokaan tokaisu ollut.

StarNutrionia tulee lipiteltyä. Profiilit ja hinta kohillaan, ni sehä riittää. Mä sitä maun tähäre juokkaa :D

Pierrettää mua ainaki ihan hulluna, mutta ku laitoin 1 mitta star nutritionia ja toisen mitallisen toista merkkiä, sain kuran juotua pieremättä.

Anteeksi taisin lukea vähän puolihuolimattomasti.
Sivuhuomiona kuitenkin, että olen muissa ketjuissa lukenut samanlaista valitusta jauhoista ja tarinoita siitä kuinka on jauhot lentänyt roskikseen, kun ei ollut miellyttänyt makunystyröitä, joten ihan tuulesta temmattu ei tuokaan tokaisu ollut.

Siihen en ota kantaa, aika nirso saa kyllä olla jos oikeasti joku jauho ei alas mene mitenkään :D Eriasia sitten jotkut arginiinijauheet yms jotka oikeasti maistuu vehkeelle.

Maito tietty helpottaa, veteen noi on jotenkin niin limasen olosia että sekin jo haittaa. Limasta ja klimppistä. Tietty jos on kova nielemään limaisia juttuja niin on tottunut varmaan ;)

Pieremisongelmaa en kyllä ole huomannut, tai siis ainakaan Star nutritionin palkkareiden siihen vaikuttavan...

Pierrettää mua ainaki ihan hulluna, mutta ku laitoin 1 mitta star nutritionia ja toisen mitallisen toista merkkiä, sain kuran juotua pieremättä.

Tään kyllä allekirjotan :D ... Mut ei tää kurnutuskaan nyt toistaseksi oo niin kiusallista/häiritsevää ollu et oisin harkinnu toiseen leiriin siirtymistä (eikä oo tullu viel muiltakaan sanomista) :D

Tuota Mass Whey:tä oli tuossa aiemmin hyväksi mainittu.
Näyttää olevan 4kg säkki saman hintainen kuin Star Nutritionin Whey-80. Whey-80 aminohappokoostumus löytyy myyjän sivulta tuotteen yhteydessä.

Tuosta Massin tuotteesta en aminohappojen tietoja löytänyt. Kiinnostaisi vertailla, jos jostain löytyisi.

Tuota Mass Whey:tä oli tuossa aiemmin hyväksi mainittu.
Näyttää olevan 4kg säkki saman hintainen kuin Star Nutritionin Whey-80. Whey-80 aminohappokoostumus löytyy myyjän sivulta tuotteen yhteydessä.

Tuosta Massin tuotteesta en aminohappojen tietoja löytänyt. Kiinnostaisi vertailla, jos jostain löytyisi.

Mulla on tuota massia pari sankoa ja tarkempaa ei lue kuin, että 100g tuotetta sisältää 16,1g BCAA:ta. Eiköhän se heraproteiini aikaa samaa tavaraa näissä ole.

Samaa pieruheraa se mass on ku tuokin, aivan sama kumpaa kiskoo. Ei sillä et sen tuon hifimpää tartteis ollakaan jos ny ei vatsaongelmia aiheuta. Itelläni on vaa massia ollu banaanin ja vadelman makusena ja molemmat maistu ihan vehkeelle, nyt kiskon micro wheytä ja se kyl uppoo hyvin.

Kirjoitan nyt tähän ketjuun tän. Eli ostin noitanChainedNutritionin ripped hardcore kapseleita. No eilen vetäsin sit ekan turpaani ja tästä muutaman tunnin päästä lähdin reenailemaan. Alkuun kaikki oli ihan hyvin, reeni suju mukavasti. Reenin jälkeen vetäsin palkkarin naamaan ja lähin käveleen kotio, sitten alko päässä baletti pyöriin! Jumalauta sitä oloa, järkyttävän heikko olo, pyörrytti ja naama ihan kalpeeks. Samantien sänkyyn makoileen ja tunnin päästä baletti oli ohi ja kaikki normaalisti, mutta kuitenkaan uni ei tullu ennen klo 04.00 ja vatsaa poltteli tosi ikävästi, kaasua kerty myös ja normaalisti en oo mikään hajupommi. Eli onko tää ihan " normaalia " kun vetää ekoja kertoja?

Hirveen makuisia nuo star nutritionin kokeilkaapa kalliimpia tuotteita pAluuta ei ole...
Starnutritionin jauhot kamalaa sontaa... Maksaa vähä enemmin niin ei tartte irvistellä.

Ihme neitejä täällä. Kumma jos ei muutamaa desiä pahanmakuista palkkaria saa alas. (no pain, no gain) :D

Mutta juu, ihan hyviähän noi on yleisesti ottaen ollut, ainut mikä maun puolesta ei ollut mieluinen oli vaniljan makuinen stevia-whey. Octane on hyvvää! Te jotka valitatte huonosta sekoittuvuudesta, koittakaas jo ennen treeniä laittaa desin verran vettä sheikkeriin ja ravistakaa ihan muutama sekunti. Treenin jälkeen toinen samanlainen ravistus eikä varmasti ole paakun paakkua :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom