Star nutriton tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lolwtf
  • Aloitettu Aloitettu
Star nutritionilla tulee mentyä pitkälti, hyvän hintaisia ja pitkälti ihan hyvän makuisia. Hera 80 vaniljan makuisena on kyllä aika pahaa. Jos ftukusta tilaa niin muistakaa Nyyssölän blogiin ja bannerin kautta tilaus. Tukekaa urheilijaa. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Faktoista on turha kiistellä kun toinen on silloin aina oikeassa :)

Mikäs sen takaa, että aina toinen on oikeassa? Voihan sitä molemmat olla väärässä ja silti olla kova väittely , nus nus :D

Mut joo , itse kanssa liputan star nutritionin puolesta. Ei imo vaahtoa niin paljoa. Oon maustamatonta vedellyt , lisännyt itse pari lusikallista kaakaota ja veden kanssa kumonnut alas, toimii!! Niin ja olihan mulla 4kg pussi gaineria , banaanin makuista eikä ollut överimakeaa. Toisin kuin sukraloosi/aspartaami sonnat kuten fastin mansikka tai suklaa. Hyi helvetti miten makeita noi on.

Kuran makuista ainakin Gainer Pron suklaa... Tosin edellinen säkki jonka imuttelin kitaan oli mutant mass cookies and cream :kuola: Jotenkin se täyteläisyys puuttuu, varsinkin veden kanssa sekoittaessa. Tosin hinta paikkaa huomattavasti makua ja näin työelämästä opiskelijaelämään siirtyneenä joutuu sitäkin tuijottamaan... Ykkösellä kun treenin jälkeen kippaa ton törpön suuhun ni toimii ihan hyvin. Seuraavalla kerralla tod.näk kuitenkin valitsen taas jonkun hieman paremman makuisen tuotteen, joka sopii mun kulinaristin makuaistille.

Mulla joistakin star nutrition proteiineista menee maha sekaisin. Tästä herää epäilys että mitäköhän niissä sitten oikein on. On kuitenkin sen verran halpaa verrattuna moneen muuhun että on tullut sitäkin osteltua. Toi Diet pro on myös ihan kätevä tapa silloin tällöin korvata ateria kun oikein laiskottaa ja myös tästä menee välillä maha sekaisin.

Hyvän hajusia pieruja ainaki tost Hera80stä tulee. Kiva illalla ku menee nukkumaan ni pakko pitää ikkuna auki et saa happea :D

Oonko mää saanu jonkun huonon erän, Recovery Pro:ta ja Whey80:stä on molempia minttusuklaan makusina Start nutritionina. Ei meinaa niin millään mennä sekaisin vaikka kuinka ravistaisi. Ja toi maku on tietty jotain aivan hirvittävää & hirvittävän kamalaa, ja vielä pahempaa veteen sekoitettuna. Nyt tuli haettua Lidlistä sitä Fastin Hera80:stä mansikan makuisena, sillä kun vähän jatkaa noita jauheita niin tuli jopa juotavia. Ei tarvitse ottaa nenästä kiinni ja koittaa yhdellä hörpyllä juoda koko satsia ;)

Tiskiaineen makusta noi octanet, vieläki täydet purkit sitä jälellä, piti ihan uudet purkit xtendii ottaa ku ei sitä tiskiainetta vaa jaksanu vetää naamarii.

Mitä hittoa? Mun mielestä esim. recovery pro tai whey 80 mansikan makuisena todella hyvää. Ootteks te jotain nirsoja?

Oonko mää saanu jonkun huonon erän, Recovery Pro:ta ja Whey80:stä on molempia minttusuklaan makusina Start nutritionina. Ei meinaa niin millään mennä sekaisin vaikka kuinka ravistaisi. Ja toi maku on tietty jotain aivan hirvittävää & hirvittävän kamalaa, ja vielä pahempaa veteen sekoitettuna. Nyt tuli haettua Lidlistä sitä Fastin Hera80:stä mansikan makuisena, sillä kun vähän jatkaa noita jauheita niin tuli jopa juotavia. Ei tarvitse ottaa nenästä kiinni ja koittaa yhdellä hörpyllä juoda koko satsia ;)

Reco pro minttusuklaana on kyl tosi hyvää, sun makuaistissas on jotain vikaa :D Sekottuu kyllä hieman heikosti, saa hetken aikaa ravistella ja siltiki useesti reunoihin jää pieniä knöllejä. Lisäät sitä mansikan makusta fastin heraa siihen minttusuklaa rekoon? Mielenkiintoista :D

Gainer pro minttusuklaana sen sijaan on todella ällömakeeta lähinnä pelkkää mintun makua. Whey-100 suklaana ihan ok, ei ny mitään herkkua mut ei aiheuta päänsärkyä niinku tää gaineri.

Reco pro minttusuklaana on kyl tosi hyvää, sun makuaistissas on jotain vikaa :D Sekottuu kyllä hieman heikosti, saa hetken aikaa ravistella ja siltiki useesti reunoihin jää pieniä knöllejä. Lisäät sitä mansikan makusta fastin heraa siihen minttusuklaa rekoon? Mielenkiintoista :D

Gainer pro minttusuklaana sen sijaan on todella ällömakeeta lähinnä pelkkää mintun makua. Whey-100 suklaana ihan ok, ei ny mitään herkkua mut ei aiheuta päänsärkyä niinku tää gaineri.

Joo kyllä se recovery pro minttusuklaana on kaikkein kamalinta litkua mitä oon ikinä juonu :) Vähä vähemmä recoveryä ja osa mansikkafastia niin sitä voi jo juoda ilman että tulee ylös. Menee paljon paremmin sekasin toi fastin tavarakin. Ja maistuu jollekin hesepirtelölle.

Se kyllä kertoo aika paljon hesepirtelöistäkin se ;)

Saiskohan samaa mansikkaesanssia jostain kaupasta erikseen niin voisi parannella recoveryn makua...

Gourmet Pro(Minttusuklaa) ihan helvetin hyvää. Veteen tai maitoon, koostumus täydellisen paksua. :nohomo: Whey-80(Minttusuklaa) maku ja koostumus heikompia ku edellämainitussa, mutta erittäin hyviä silti. Nyt on neljän kilon säkki ja kyllä tuo varmaan menee alas ilman sen suurempia ongelmia.

Tästäpä huomaa, että makuja on monia. Pakko kuitenki kehua kuinka nää tuotteet on menny eteenpäin tässä parin vuoden aikana mitä näitä juonut.

Joo kyllä se recovery pro minttusuklaana on kaikkein kamalinta litkua mitä oon ikinä juonu :) Vähä vähemmä recoveryä ja osa mansikkafastia niin sitä voi jo juoda ilman että tulee ylös. Menee paljon paremmin sekasin toi fastin tavarakin. Ja maistuu jollekin hesepirtelölle.

Se kyllä kertoo aika paljon hesepirtelöistäkin se ;)

Saiskohan samaa mansikkaesanssia jostain kaupasta erikseen niin voisi parannella recoveryn makua...

Joo mullekki tulee aina mieleen mäkkärin mansikkapirtelöt noista mansikan makusista, oli ne sitten fastin tai SN. Kaippa niissä jotain samaa on.

Toisin kuin sukraloosi/aspartaami sonnat kuten fastin mansikka tai suklaa. Hyi helvetti miten makeita noi on.
Siinä se tuli. Jumalauta joku kehtaa vielä väittää Massin Mywheytä liian makeaksi. Maistakaapa Fastia niin makunystyrät varmaan ylikuormittuu ja taju lähtee. Ne on ihan kamalaa paskaa sen överimakeutensa takia. Oikein puistattaa, hyi hitto. Mywheyn makeus on vähemmän kuin puolet noista ja mun mielestä just sopivalla tasolla. Threadin aiheena oleva star nutrition taas ei maistu oikein miltään. On niin laimeaa litkua, että on melkein paha sanoa miltä ne maistuu. Suklaa vielä jotenkuten meni, mutta minttusuklaassa oli niin pieni häivähdys minttua, että sitä sai oikein etsiä. Gourmet pro mansikka oli aivan vitun kamalaa esanssista paskaa eikä paksu vaahtoava koostumus auttanut yhtään asiaa. Jotain jämäproteiinia noi gourmet prot muutenkin kun on kai puolet kaseiinia.

Fast Hera80 on selvästi makeampaa (ja kalliimpaa), kuin Star Nutritionin Whey-80. Nyt kun olen käyttänyt Whey-80, niin loput Fastit maistui tosi makealle. Makunsa ja tottumuksensa kullakin.

Whey-80 sisältää joka tapauksessa hyvän aminohappokoostumuksen ja kun ostaa ison satsin kerralla, ei tule postikulujakaan. Hinta on todella kohdallaan. Minulle ei ole tärkeää protsku-jauheen maku, eihän se herkulle maistu pelkkä rasvaton maitorahkakaan. Mutta kun sekoittaa rasvatonta maitorahkaa, Whey-80, vähän perusjogurttia ja vaikka kotimaisia mustikoita, niin saa varsin maistuvan satsin.

Palkkarissa rasvatonta maitoa, Star Nutritionin Whey-80, kreatiini ja malto. Se on varmaankin henkilöstä johtuvaa, ketä pierettää minkä verran mikäkin. Itselle ei ole tullut ilmavaivoja mistään muustakaan herasta tai lisäravinteesta.

Voihan sitä ostaa kalleinta mitä löytyy, jos ei rahasta ole väliä ja kokee sen itselle toimivaksi. Minä käytän Whey-80:ä, koska siinä ei ole minun käytössäni mitään negatiivisia puolia, pelkkää plussaa vaan. Hinta halpa, aminohapot löytyy ja maku on kelvollinen niillä sekoituksilla, mitä käytän.

Treenamisen teen muutenkin edullisesti, kun treeni tapahtuu omassa autotallissa. Ajan myötä ostetut/rakennetut vehkeet riittää mulle. Niillä saa omassa tallissakin tehtyä täysipainoisen treenin. Jos rahoja vielä laskee, niin ravinteista säästyneet massit voi käyttää vaikka sitten maksulliselle salille, jos alkaa omassa tallissa rauta loppumaan. ;)

Yhteenvetona: pelkkää positiivista sanottavaa Star Nutritionin tuotteista. :hyvä:

ps. muistui vielä mieleen "makuelämys" jostain -80 luvun lopulta. Ei tainnut olla paljon muita kuin Weiderin jauheet ja tabletit sellaisissa puolikkaan Pringless-tölkin näköisissä purkeissa.
Jauhe kellui pinnalla vedessä ja maidossa, eikä sekoittunu oikein tehosekoittimellakaan. Tabut taas juuttui kurkkuun, yritti niitä pureskella tai ei.
Makuaineet...ei silloin ollut mitään makuaineita! Ne esanssit tuli sitten vasta 90-luvulla. ;) Ennen oli kaikki paremmin...vai

Viimeksi muokattu:
Mullakin noin kuukausi sitten ostettu Star Nutritionin minttusuklaahera maistuu järkyttävältä paskalta. :D Aiemmin oon useampiakin kiloja syöny noita saman lafkan mastettuja ja ihan hyviä ovat olleet. Nyt kuitenkin syönyt maustamatonta monen monta säkkiä, ja siinä taian pysyä. Tietää mitä saa eikä tule hirveitä makuelämyksiä. :D Jos tuon kilon verran tuota kuraa sais nieltyy kun tilauksen päälle sain..

Mullakin noin kuukausi sitten ostettu Star Nutritionin minttusuklaahera maistuu järkyttävältä paskalta. :D Aiemmin oon useampiakin kiloja syöny noita saman lafkan mastettuja ja ihan hyviä ovat olleet. Nyt kuitenkin syönyt maustamatonta monen monta säkkiä, ja siinä taian pysyä. Tietää mitä saa eikä tule hirveitä makuelämyksiä. :D Jos tuon kilon verran tuota kuraa sais nieltyy kun tilauksen päälle sain..

Jotain kuukausi sitten ostin juuri tuota minttusuklaan makuista 4kg säkin. Rasvattomaan maitoon sekoitettuna maku on hyvin mieto, itselleni hyvinkin sopiva.

Mutta nää on nyt sitten näitä makuasioita.
Aminothan noissa on käsittääkseni kohdallaan. Jos sitä makua miettii, niin jos ei joltain saa maistiaisia, niin ostaa sitten pienimmän satsin. Kannattaa vertailla ja hakea mieleisensä.

Hieman pistää miettimään, että kuinka nirsoja ihmiset ovat oikein ja millaista makuelämystä noilta palkkareilta ja introilta oikein haetaan? Ovathan nuo Star Nutritionin kamat melko laimean makuisia joo, mutta helppohan ne on nopeasti juoda eivätkä potki vastaan. Kun maku ei ole kovin voimakas niin ei se oikein voi pahaltakaan maistua. Itselle ainakin nuo muutamat heramaut ja vesimelonin makuinen Octane ovat ajaneet asiansa varsin mainiosti ja sopineet myös hinnan puolesta budjettiin. Ja sehän riittää.

Hieman pistää miettimään, että kuinka nirsoja ihmiset ovat oikein ja millaista makuelämystä noilta palkkareilta ja introilta oikein haetaan? Ovathan nuo Star Nutritionin kamat melko laimean makuisia joo, mutta helppohan ne on nopeasti juoda eivätkä potki vastaan. Kun maku ei ole kovin voimakas niin ei se oikein voi pahaltakaan maistua. Itselle ainakin nuo muutamat heramaut ja vesimelonin makuinen Octane ovat ajaneet asiansa varsin mainiosti ja sopineet myös hinnan puolesta budjettiin. Ja sehän riittää.

Makuasioitahan ne on. Itselle uppoo kyllä pari pakettia maustamatonta rahkaa hyvin, mutta tuon minttusuklaapalkkarin kanssa pitää ensin vetää henkeä, sitten yrittää juoda se kaikki kerralla, ja lopuksi pitää karjaista ja pyyhkiä kyyneleet silmäkulmista. Yleensäkään mikään ruoka tai maku ei oikein töki, mutta tämä kyllä. Nyt kyllä kun laitta 50-50 fastimansikkaa niin eiköhän tuon lopun saa käytettyä :)

Muutenhan sitä osaa sanoa onko Whey80 parempaa kuin Hera80, ainoahan se maku on minkä itse huomaa... niin ja hinnan kukkarossa. Ainakin jälkimmäisessä Start nutritionit ovat erittäin hyviä ja sen takia niitä tulee jatkossakin tilattua. Ensi kerralla vaan jotain toista makua :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom