Star nutriton tuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lolwtf
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
34
Kaupunki
Turku
Elikkäs minkä maalainen tämä star nutrition on? Aika kumma juttu, että paljon tuodaan fitnesstukun kautta tavaraa myyntiin mutta kyseisellä nimellä ei löydy minkäänlaista nettisivua tai tietoa yrityksestä? Onkohan tän merkin tuotteet ihan ehtaa tavaraa / mitä purkeissa lukee?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suoraan mainitsemasi yrityksen sivuilta:

Vuonna 1996 perustettu ruotsalainen Star Nutrition on vakiinnuttanut paikkansa Pohjois-Euroopan myydyimpänä lisäravinnemerkkinä. Ostaessasi Star Nutritionin tuotteita, voit olla varma, että saat korkealaatuisimmista raaka-aineista valmistetut tuotteet erittäin edulliseen hintaan.

Joka toinen Fitnesstukussa myytävä tuote on Star Nutritionin tuote. Tee kuten suurin osa asiakkaistamme ja valitse parasta edullisesti!

Meidän kuluttajien on vain luotettava siihen mitä valmistaja(t) ilmoittaa.

Itsellä ainakin toiminut kropassa ja lompakossa.

Star Nutritionin maustamatonta whey-80:stä ja kreaa on tullut vedettyä neljä vuotta. Hintalaatusuhteeltaanhan noi on tosi hyviä ja toimii mulle ainakin just niin hyvin kun nyt lisäravinne voi toimia

Star Nutritionin maustamatonta whey-80:stä täällä myös

On edullista kun ostaa 2*4kg

Ja kestääkin, niin ei tarvii kokoajan ostaa.

Vaikeeta mitään vaikutusta sanoo, kun ei oo mitään mittaria, mistä tietäsi saako elimistö riittävästi proteiinia.

Perussettiä nämä on, tosin whey protskun maut ehkä paskimpia mitä maa päällään kantaa mutta eihän näiden perimmäinen syy olekkaan se maku :rolleyes:

F-tukun tytäryhtiö eli periaatteessa niiden "oma" lisäravinnefirma. Luotan star nutritioniin enemmän kuin esim. M-techin kaltaisiin jenkkifirmoihin.

"Meidän hera on proprietary blend" :D

Perussettiä nämä on, tosin whey protskun maut ehkä paskimpia mitä maa päällään kantaa mutta eihän näiden perimmäinen syy olekkaan se maku :rolleyes:

No ei ne nyt niin paskoja ole, riippuu tosin siitä, mitä makuja tarkoitat. Star nutritionin suklaa, vanilla-pear ja lemon yoghurt on omasta mielestä oikeesti hyviä.

F-tukun tytäryhtiö eli periaatteessa niiden "oma" lisäravinnefirma. Luotan star nutritioniin enemmän kuin esim. M-techin kaltaisiin jenkkifirmoihin.

"Meidän hera on proprietary blend" :D

joo ja sitten kun on esim jus m-techillä ollu tätä "aminoboostausta" noissa prodeissa elikkä sinne heitetään heraa halvempia aminohappoja kuten tauriinia ja kreatiinia ja lasketaan ne prodeks.

No ei ne nyt niin paskoja ole, riippuu tosin siitä, mitä makuja tarkoitat. Star nutritionin suklaa, vanilla-pear ja lemon yoghurt on omasta mielestä oikeesti hyviä.

No oon mansikkaa, suklaata ja minttusuklaata sieltä tilannut ja jokainen noista mauista on todella laimeata paskaa vaikka vettä ei laittaisi kuin desin. Minttusuklaassakaan mintun makua ei juuri lainkaan. Jos vertaan vaikka massin vastaaviin niin ero on huima. :)

No oon mansikkaa, suklaata ja minttusuklaata sieltä tilannut ja jokainen noista mauista on todella laimeata paskaa vaikka vettä ei laittaisi kuin desin. Minttusuklaassakaan mintun makua ei juuri lainkaan. Jos vertaan vaikka massin vastaaviin niin ero on huima. :)

Mun mielestä ne massin jauhot maistuu ihan hemmetin makealle. Ainakin mun makuun aivan liian makeita. Noista starin jauhoista ehkä paras on keksit ja kerma, mutta sekin on aikalailla liian makeaa.

Joo, ei ne veteen mitään herkkua oo. Ite asun salin vieressä ja teen aina himassa maitoon, ni on hyviä.

En ole löytänyt vielä tähän mennessä ainuttakaan herajauhoa joka maistuisi veteen sekoitettuna hyvältä :D

Ehkäpä siinä mielessä noi massit on just hyviä, kun ne maistuu veteenkin tehtynä makealle IMO mutta omaan makuun ei yhtään liian mitä nyt minttusuklaassa nykysin minttu puskee aika voimakkaasti läpi. Maitoon aika harvoin teen noita drinkkejä tosin sitäkin kokeiltu ja mielipiteeni pysyy :D

Ehkäpä siinä mielessä noi massit on just hyviä, kun ne maistuu veteenkin tehtynä makealle IMO mutta omaan makuun ei yhtään liian mitä nyt minttusuklaassa nykysin minttu puskee aika voimakkaasti läpi. Maitoon aika harvoin teen noita drinkkejä tosin sitäkin kokeiltu ja mielipiteeni pysyy :D

No ne maistuu aivan liian makealle, teki ne sitten veteen tai maitoon. Tosin mielipideasioita sanoi koira kun kassejaan nuoli.

No ne maistuu aivan liian makealle, teki ne sitten veteen tai maitoon. Tosin mielipideasioita sanoi koira kun kassejaan nuoli.

Toki mielipideasioita ja niistä pitää kiistellä, mielummin makea kuin laimea litku vaikka massit eivät ole liian makeaa nähneetkään.

Toki mielipideasioita ja niistä pitää kiistellä, mielummin makea kuin laimea litku vaikka massit eivät ole liian makeaa nähneetkään.

Faktoista on turha kiistellä kun toinen on silloin aina oikeassa :) Mutta joo, makunsa kullakin. Mun mielestä noi massit on aivan överimakeita eikä noi star nutritionin jauhot mitenkään laimeita ainakaan mun makuun ole, toi cookies & cream on jo siinä rajoilla että on liian makeaa jopa.

Itse tosin preferoin MyProteiin Impact Native Wheytä. Maustamatonta menee pääasiassa mutta olen pari kertaa maustettujakin käytellyt.

Mun mielestä ne massin jauhot maistuu ihan hemmetin makealle. Ainakin mun makuun aivan liian makeita. Noista starin jauhoista ehkä paras on keksit ja kerma, mutta sekin on aikalailla liian makeaa.
Joo, Massin mansikkaa on tullut maistettua eikä niin makeaa palkkaria pysty heti reenin jälkeen juomaan. Star Nutritionin minttusuklaa on vaan se kaikista paras, minun mielestäni. Cookies&cream menee seuraavana kokeiluun, sain joskus sitä kaupan päälle.

Suositut

Back
Ylös Bottom