Star Nutrition Gainer Pro ® - What

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fall3n
  • Aloitettu Aloitettu
Noniin elikkäs nyt on taas protskut loppu ja suunnittelen seuraavan satsin ostoa. Köyhänä opiskelijena mulla ei ole pahemmin varaa nipottaa mausta/koostumuksesta/muusta vastaavasta, eli suoraan sanoen haussa ois HALVIN ja SUHTEELLISEN LAADUKAS lisäravinne.

Aiemmin on tullu käytettyä pelkkää heraa, mutta kun mitat on 190/82, niin massaa saa keräillä huoletta, jonka takia hiilareitakin olis varmaan hyvä olla. Palautuksenkin kannalta joku vastaava pöperö olis ilmeisesti suotavaa. Tarkoituksena olis napsia sitä VAIN sali-treenin jälkeen (4-5x/vko), ruokaa syön kyllä suht hyvin ja paljon.

Yllätys yllätys, tämä pisti silmään: (tarkoituksena siis ostaa 12kg säästöpakkaus hintaan 85.90€, saatan vaikka myydä siitä yhen säkin pois jos tilat loppuu kaapeista kesken).
Hinta on erittäin miellyttävä, mutta ostopäätöstä tietenki helpottais jos sais edes jonkunmoista tunnustusta tuon tuotteen mahdollisesta kelpoisuudesta! :rolleyes: Jos jollakin on kokemusta kyseisestä tuotteesta niin aina vaan parempi!

Makuina funtsin vanilijaa ja suklaata.

Vastauksia odotellessa, kiitän ja kumarran.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
haussa ois HALVIN ja SUHTEELLISEN LAADUKAS lisäravinne.

Halvin ja suhteellisen laadukas.. Edelleen sillä halvimmalla et valitettavasti saa laatua.
Raaka-aineiden laatua kun ei mistään arvoistakaan voi tietää.
Itse en ole tuota testannut, paria muuta ton firman tuotetta kylläkin. Oma käsitys noista tuotteista on, että skeidaa mutta edullisesti.
Esimerkiksi saman valmistajan "urheilujuoma" sisältää pääasiassa vain pelkkää huonolaatuista maltoa, mikä ei edes sekoitu veteen kunnolla.
Tosin siitä puuttuvat vitamiinit / kivennäiset, niin ei sitä oikein urheilujuomaksi edes viitsi kutsua.

Maltodekstriiniäkin kun on useampaa eri laatuluokitusta, kalliimmat raaka-aineet liukenevat nesteeseen helposti ja imeytyvät paremmin.. Halvemmat taas.. no, ovat halpoja.

Ihan omien kokemusten perusteella, ainakin itse katsoisin jotakin toista valmistetta.

Imo nuo perusherat ovat kaikki laadultaan suht samaa tavaraa. Toiset maistuvat paremmalta ja toiset sekoittuvat paremmin veteen yms, mutta ravintoarvojen puolesta niistä ei suuria eroja löydy, joten itse valitsen yleensä halvimman. Kehitys ei varmasti riipu siitä maksaako proteiinijauheestaan 50€/kg vai 10€/kg.

Ei linkkejä, koska eka viesti haiskahtaa aina mainokselta. Kukaan ei voi sanoa onko suklaa vai vanilja SUN mielestä parempi ja johan sen nyt pitäis jo ite noista arvoista katsoa onko hyvä omaan tarkoitukseen.

Haaa aivan. On näitä foorumeita kyllä tullu seurattua jo jonkun aikaa, käyttäjää ei vaan ollu tultu tehtyä.
Ja joo ei tässä varsinaisesti tuo maku ollu pointtinina, se on suht. yhden tekevää. Arvot näyttäis varmaan olevan ihan ok.

Lähinnä hain jonkun muun käyttökokemusta tjsp.

Imo nuo perusherat ovat kaikki laadultaan suht samaa tavaraa. Toiset maistuvat paremmalta ja toiset sekoittuvat paremmin veteen yms, mutta ravintoarvojen puolesta niistä ei suuria eroja löydy, joten itse valitsen yleensä halvimman. Kehitys ei varmasti riipu siitä maksaako proteiinijauheestaan 50€/kg vai 10€/kg.

Jep, kiitoksia.

Itellä menossa tota minttusuklaan makusena paitsi lisäilen tohon glutamiinia,arginiinia tai kreatiinia. Onhan se halpaa ja toimii hyvin perus palautusjuomana, mutta massanlisääjänä tohon pitäis lisätä mukaan esim whey-80 tms.

gainer proota itte vetäny koko ajan ku oon salilla kulkenu, vadelma roks :) vanilja ei ollu mun makuun ja emäntä valitti mansikan hajusta :D

Itsekin tullut käytettyä mansikan makuista Gainer Pro:ta aika paljon. Itse ainakin todennut hyvänmakuiseksi, sekoittuu hyvin veteen, ja mikä tärkeintä, halpaa, mikä sopii meikäläiselle kuin nyrkki perseeseen!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom