Stadissa yleinen hälytysmerkki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purtsi
  • Aloitettu Aloitettu
Hyvä kun lukee noita nettiuutisia, niin missä on poliisin puhelimet rikki, metrot ei kulje jne jne.

Tulee vähän mieleen, että onko nykyisin kaikki niin haavoittuvaista. Tai sit noi salamat penkkaa ihan pirusti.. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meilä taisi uusi taulu-tv pamahtaa. Emäntä katteli vapaapäivänä serraanon perhettä ja tv kuulemma välähti ja pamahti.
Itse olen vielä töissä, niin en tiedä hajosiko kokonaan. Toivottavasti ei.

Naiset on kummallisia. Kun muija soitti mulle töihin, niin sanoi, että oli ottanut telkkareista piuhat pois ton jälkeen. "Mutta nyt oon tässä netissä, kun on tylsää ilman telkkaria"

Toivottavasti ei ole räjäyttänyt mun läppäriäkin.:hyper:

:lol2: Sorry vaan mutta en voi muutakuin nauraa, että jos taulu-tv:n posahtamisen jälkeen pitää vielä muita laitteita päällä niin suorastaan kerjää verta nenästään.

Yö laskeutui tänne etelä-helsinkiinkin, mutta aika pienellä paukkeella meni tästä yli. Laitoin kumminkin koneet kiinni. Et olisi saanut myräkkä kestäää kauemminkin ni olis voinu istuskella hyvällä omallatunnolla:D

Tulee vähän mieleen, että onko nykyisin kaikki niin haavoittuvaista. Tai sit noi salamat penkkaa ihan pirusti.. :D

Jep, vaimo oli just myräkän aikaan terveyskeskuksessa. Sieltäkin meni sähköt ja sähköovet lukittui automaattisesti, hälytyssireeni soi, joku lapsi itki jumittuneessa hississä ja hoitajat juoksivat päättömästi pitkin käytäviä.

Ois muuten ollut nättiä painaa duunia tohon aikaan kun varmaan jokaikisesta stadin firmasta lähtee murtohälytys ja sais juosta niiden perässä.

Komia keli tosiaan, mutta jos nyt jotain negatiivista hakemalla hakee niin digiboksi, adsl-modeemi ja tietokone meni paskaks :thumbs:

Olipahan aika raikas keli kun ajelin pyörällä salille tuossa puolenpäivän haminoilla. Vettä tuli NIIIIIN paljon, että kalatkin ui olkapäiden tasolla.

Osaanottoni teille joilta kodinkoneita laukes ukkosen vuoksi.

Mutta varsinainen asiani: Asutteko rivitaloissa tai omakotitaloissa? Olen elänyt aikalailla siinä uskossa että moderneissa kerrostaloissa on sen verta hyvät ukkossuojat että pitäs voida olla kodinkoneiden suhteen huoleti. Olen kyllä itse varmanpäälle ottanut telkun, tietsikan ja stereot irti seinästä jos ukkonen tulee aivan päälle, kuten eilen.

Osaanottoni teille joilta kodinkoneita laukes ukkosen vuoksi.

Mutta varsinainen asiani: Asutteko rivitaloissa tai omakotitaloissa? Olen elänyt aikalailla siinä uskossa että moderneissa kerrostaloissa on sen verta hyvät ukkossuojat että pitäs voida olla kodinkoneiden suhteen huoleti. Olen kyllä itse varmanpäälle ottanut telkun, tietsikan ja stereot irti seinästä jos ukkonen tulee aivan päälle, kuten eilen.

Suhteellisen vanhassa kerrostalossa. Kyllä mäkin otan yleensä elektroniikan irti töpselistä/puhelinpistokkeesta, jos tiedän ukkosen tulevan. Eilinen myräkkä tuli mulle täysin puskista. Tässä tapauksessa isku tais tulla puhelikaapelin kautta.

Eikä tämä nyt niin vaarallista ole. Olis sitä voinut käydä paljon hassumminkin. Voipa ostaa uutta vermettä hyvällä omallatunolla :D

Olin eilen salilla ukkosen aikaan. Yritin päteä käsipainoilla penkillä.
Yhtäkkiä salama iski aika lähelle, ja aloin miettiä onko fiksua pitää käsipainoa päänsä päällä ukonilmalla. Jälkeenpäin se tuntuu hölmöltä.
Mutta eilen lopetin sarjan siihen.

Meilä taisi uusi taulu-tv pamahtaa. Emäntä katteli vapaapäivänä serraanon perhettä ja tv kuulemma välähti ja pamahti.
Itse olen vielä töissä, niin en tiedä hajosiko kokonaan. Toivottavasti ei.

Naiset on kummallisia. Kun muija soitti mulle töihin, niin sanoi, että oli ottanut telkkareista piuhat pois ton jälkeen. "Mutta nyt oon tässä netissä, kun on tylsää ilman telkkaria"

Toivottavasti ei ole räjäyttänyt mun läppäriäkin.:hyper:

Kotiin päästyäni tarkistin vahingot.
Tv ja muut kodinkoneet olivat ehjiä. Kiitos tästä, TV oli noin 4-viikkoa vanha ja perkuleen kallis.

Mutta netti on poikki, tv-kanavat eivät näy ja lämmintä vettä ei tule.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom