Stadin selkäguru, fyssari tms..?!?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bahvi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moro

Nyt pitäs löytää valtakunnan osaavin selkään erkoistunu fyssari tms kuntouttaja.

Itellä hieman yliliikkuva niveltyyppi sekä muutamia muita ropleemoja. Ongelmana erilaiset kroonistuneet ja ikijumeiksi muuttuneet kireydet.

Oon kaikenlaisia perus kavereita tavannut niin julkisella kun yksityiselläkin. Nämä ollut aina lyhyempiä muutaman kerran settejä.

Nyt pitäs laittaa +30v mies takas kunnon treenikuntoon, joka vaatinee pidempää yhteistyötä.

Jos joku vinkkaa mulle täällä sellasen henkilön jonka avulla saan selän kuosiin, niin tuun takas tänne, otan yhteyttä vinkin antajaan ja lyön 500€ vinkkibonuksen lapaan, yeah! On muuten pilkkahinta siitä jos saan toimivan kropan takas..

selkäcenteriä itselle ehdotettu monesti, en tosin ole käynyt kun enää ei ole akuuttia tarvetta :D mä kävin hakunilassa eräällä fyssarilla, osaava mies ja hän ollu kyl paras kenellä olen käynyt. (fysioterapia kroppa).

Ite on tullu ravattua Munkkiniemen Dextrassa niin fyssareilla, ortopedeillä kun muillakin. Sieltä mä sain ainakin apua omiin selkäongelmiin. Ovat erikoistuneet just urheilijoihin niin tietävät kyllä mitä tekevät. Kannattaa soittaa dextraan ja kysyä erikseen selän kuntoutukseen erikoistuneita fyssareita niin osaavat ohjata oikeelle ihmiselle.

Itse suosittelisin Kalevalaista jäsenkorjausta. Raimo Kuronen tai Katja Rajala. Molemmat todella osaavia konkareita.

Katja Rajala
Fysioterapia / Kalevalainen Jäsenkorjaus / Kouluttaja 0445905904

Raimo Kuronen
jäsenkorjauspalvelut.fi

Kalevalainen jäsenkorjaus perustuu koko tukirakenteen kineettisen ketjun tasapainottamiseen mobilisaatiokäsittelyn avulla. Kalevalaisessa jäsenkorjaushoidossa tasapainotetaan mobilisaatiokäsittelyn avulla hoitoa tarvitsevan koko tukirakenteen kineettinen ketju aina jalkapohjista kallonrajaan saakka. Perinteen tuoman kokemuksen kautta voidaan lihastasapainoista sekä hermoheijasteista lukea ongelmien aiheuttajat, jolloin ei päädytä hoitamaan pelkästään kipukohtaa, vaan myös itse ongelman aiheuttajaa hoidetaan. Em. tutkimuksin on osoitettu, että kalevalainen jäsenkorjaus parantaa vaivoja vaikuttaen kipuun ja sen aiheuttamaan haittaan, toimintakykyyn sekä elämän laatuun. (lähde: kansanlääkintäseura.fi)

Vieläkö vaivaa? Suosittelen fyssari Pekka Korhosta, nykyään Terveystalossa puuhailee. Tekee mobilisaatioita ja on hyvä selkäexpertti, on kuntouttanut mun yliliikkuvan selän (jossa välilevypullistumia ym kivaa jumittamassa) tosi kipuisesta täysin kivuttomaksi. :)

Moro

Nyt pitäs löytää valtakunnan osaavin selkään erkoistunu fyssari tms kuntouttaja.

Itellä hieman yliliikkuva niveltyyppi sekä muutamia muita ropleemoja. Ongelmana erilaiset kroonistuneet ja ikijumeiksi muuttuneet kireydet.

Oon kaikenlaisia perus kavereita tavannut niin julkisella kun yksityiselläkin. Nämä ollut aina lyhyempiä muutaman kerran settejä.

Nyt pitäs laittaa +30v mies takas kunnon treenikuntoon, joka vaatinee pidempää yhteistyötä.

Jos joku vinkkaa mulle täällä sellasen henkilön jonka avulla saan selän kuosiin, niin tuun takas tänne, otan yhteyttä vinkin antajaan ja lyön 500€ vinkkibonuksen lapaan, yeah! On muuten pilkkahinta siitä jos saan toimivan kropan takas..

30 vuotta eri selkä hoidoissa rampanneena ja niitä hiukan tehneenäkin Suosittelen kiropraktikko Jukka Karjalaista. Ottaa vastaan Aikatalossa Mikonkadulla Helsingissä. Melko kallis, mutta sieltä on löytynyt apu, kun ensin on turhaan kokeillut muita vastaavia hoitoja.

Back
Ylös Bottom