Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, Has Bean on tuttu puoti. Itse juon lähinnä Kaffaroasteryn sumppeja, niitä kun on niin helppo ostaa La Torresta mukaan siellä käydessä, ja laatukin on kohdallaan. Jos ei jaksa Briteistä asti tilata kahvejansa niin suosittelen tätä: http://www.caffi.fi/. Varsinkin Sumatra Gayo Mountain on loistava. Noilta löytyy fyysinen puoti Flamingosta.Kahvit eivät ole koskaan niin kalliita, että niissä hintaa kannattaisi tuijottaa. Suosittelen vahvasti tilaamaan Has beanista kahvit, saa tuoretta ja valikoima on huikaiseva. Hinnat siinä 5 eskoa/250g.
Ja kahvi on siitä hauska, että aina se maku ei ole tärkeintä, vaan se, missä se juodaan. Juurikin himassa vetästy itse tehty capu voi olla ihan vitun hyvää, mutta yhtälailla voi olla todella herkkua juurikin noin kuten sanoit. Mut sitten taas, peruspaska väärässä paikkaa maistuu tosi pahalle.Viikonloppusin talvella kotona metsätöissä nuotiokahvit on ehkä parhainta kahvia mitä maa päällänsä kantaa. Kitkerää, tulikuumaa, poroja pohjalla älyttömästi mutta se -20 celsiusta tekee siitä maailman parhaimman kahvin ja kahvihetken!
Kampin Roberts.Hakusessa ois paikka missä olis langaton netti ja siellä sais istuskella läppärin kanssa, ettei heti tulla valittamaan..
Mä olen istunut varmaan sadassa stadin kahvilassa läppärin kanssa, mut vielä koskaan ei ole kukaan tullut häätämään. Kauan sä olet roikkunut?^Kiitti vinkeistä Aika monessa paikassa suhtaudutaan näköjään nihkeesti läppärin kanssa istuskeluun, 15 minuutin kuluttua tullaan jo kysymään, että aijotko istua pitkäänkin..