Ssttuisko kenelläkään olemaan TM 80cc crossipyörään osia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anul
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Tosiaan Italialainen ori tartteis käytettyjä osia.

Pyörä on "isommalla" rungolla.
Joten 125cc konekkin saattaisi kiinnostaa.

Itelle toi merkki oli tuntematon, ennen kun pikku huppelissa menin tollaisen ostamaan, onneksi edulisesti lähes ilmaisekí.
Kirjoitelkaahan jos löytyy osia ja kokoemuksetkin kyseisestä pyörästä otetaan mielellään vastaan.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Et sitten parempaa palstaa löytäny motocrossiin liittyen:face: Aloita nyt vaikka ensimmäisenä motocross aiheisilta forumeilta.

Vuosimallia ei tietysti kannata myöskään ilmoittaa taikka että mitä osia olet etsimässä. Tuossa sun alotuksessa on kaikki virheet mitä ihminen voi tehdä.

"Tosiaan Italialainen ori tartteis käytettyjä osia."
Joo vuosi malli on -90 ja noihin paskoihin käy lähes kaikki osat oli vuosi vaikka luu ja nahka,jos et satu tietämään.

Sori vitusti jos sua ei kiinnosta moottoripyörät,lue vaikka ennemmin Seiskaa se aika, kun jaksat täyttää tolla sonnalla joka threadin, mut samapa mulle itestähän sä teet vaan bodarin. Ja tähä sellanen äxdee!

"Tosiaan Italialainen ori tartteis käytettyjä osia."
Joo vuosi malli on -90 ja noihin paskoihin käy lähes kaikki osat oli vuosi vaikka luu ja nahka,jos et satu tietämään.

Sori vitusti jos sua ei kiinnosta moottoripyörät,lue vaikka ennemmin Seiskaa se aika, kun jaksat täyttää tolla sonnalla joka threadin, mut samapa mulle itestähän sä teet vaan bodarin. Ja tähä sellanen äxdee!

Kyse ei ollut mun kiinnostuksesta vaan huonosti laaditusta topicista, mutta asia sikseen. Tuossa oli uudemman TM osia tarjolla: TM Cross 85 MX 80 cm³ 2003 - Kauhajoki - Moottoripyörä - Nettimoto

En tiedä onko järkevää laittaa kovin paljoa rahaa tuollaiseen vanhaan 80cc, uudemman rossin saa kuitenkin pienellä lisäpanostuksella verrattuna mitä menee remppaamiseen.
Osia noihin ei tosiaan Suomesta hirveän helposti löydä verrattuna Japanilaisiin.

Pyörä ei maksanut mulle juuri mitään. Ja hakusessa olis tosiaan joku 125cc crossi pannu, et sais pyörän edes liikkeelle. Jos muutaman satasen sijoittaa ei ole paha.
Joo pahoittelen erittäin huonosti argumentoidusta topicista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom