Sporttityttö...

..olit ilmeisesti kaipallut minua tuolla punttimimmien puolellla..? ;)

"Onhan noita ominaisuuksia unelmamiehelle vähän useampikin..

- Uskollinen
- Luotettava
- Rehellinen
- Eläinrakas/lapsirakas
- Huumorintajuinen!
- Huolehtivainen
- Hellä
- Romanttinen
- Turvallinen
- Sporttinen

Hmm... Onkohan tuollaisia pakkauksia olemassakaan"

:lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Naisten vaatimuslistat

Minun suosikkitoivomukseni on aina "huumorintaju". Tämä on näitä ns. "järkeviä" toivomuksia luokassa: "toivemiesten ominaisuudet: 1. Pulssi. jne

Jokaisella ihmisellä on huumorintaju, uskoisin että myös sosiopaateilla. Se on sitten enemmän henkilökohtaista mistä ihmiset huvittuvat. Onhan totta että snägärin mopo-jorman ja matematiikan professorin huumorintaju ei usein kohtaa, niin se on kuitenkin heillä molemmilla olemassa.

Useimmat naiset varmaan toivovat sosiaalista henkilöä oikeasti "huumorintajuisen" sijasta?

Itse onkin melko vaikea keksiä naiselle mitään ominaisuuksia vaan tärkein on tietysti että pitää minusta :blow: .:thumbs:

Re: Naisten vaatimuslistat

Originally posted by AG+
Minun suosikkitoivomukseni on aina "huumorintaju". Tämä on näitä ns. "järkeviä" toivomuksia luokassa: "toivemiesten ominaisuudet: 1. Pulssi. jne

Juuri näin! En tosiaan ole koskaan tavannut huumorintajutonta ihmistä, eiköhän se pointti ole siinä, kuinka ne kahden ihmisen huumorintajut natsaavat yhteen. Minä "vaadin" mieheltä sitä, että hän surffaa kanssani samoilla aalloilla, enpä juuri sen kummempaa ;)

Huumorintaju on oikeasti tärkeä asia. Jos joku ei ole vielä sitä huomannut, niin minä ainakin olen suht. sekopäisen huumorin ja läpän ylin ystävä ja onkin varsin ahdistavaa, jos vastakkaisen sukupuolen huumorintaju ei riitä pikku-Kalle-vitsejä pitemmälle. Siispä seuraava(kin) tyttöystävä tulee olemaan sekopää. :)

Re: Re: Naisten vaatimuslistat

Originally posted by Tiukkis
Juuri näin! En tosiaan ole koskaan tavannut huumorintajutonta ihmistä, eiköhän se pointti ole siinä, kuinka ne kahden ihmisen huumorintajut natsaavat yhteen. Minä "vaadin" mieheltä sitä, että hän surffaa kanssani samoilla aalloilla, enpä juuri sen kummempaa ;)

Unohdin yhden "tärkeän" asian suoraan Suosikin treffipalstalta:
Rillipäät ja Dingo-fanit älköön vaivautuko! :D Tuo oli siis ihan aito lainaus sieltä... :lol2:

Originally posted by Tomi
Siispä seuraava(kin) tyttöystävä tulee olemaan sekopää. :)

Kiewi, jos haluat todella tietää näin yksityisiä asioita, niin laita vaikka ennemmin sähköpostia. :rolleyes: -Tomi

En nyt ihan laittanut noita ominaisuuksia deitti ilmotuksena... kunhan vaan tein vaatimattoman listan luonteenpiirteistä mitkä olisi aika lottovoitto yhdellä miehellä..
:)

Originally posted by sporttityttö
En nyt ihan laittanut noita ominaisuuksia deitti ilmotuksena... kunhan vaan tein vaatimattoman listan luonteenpiirteistä mitkä olisi aika lottovoitto yhdellä miehellä..
:)

No en niin olettanutkaan :) Kunha laitoin vähän huumoria peliin ;)

Originally posted by Anssi
No en niin olettanutkaan :) Kunha laitoin vähän huumoria peliin ;)

Kaikki kuitenkin näkevät epätoivoisen yrityksesi läpi :)

Itse edelletyn naiselta ainoastaan hyvää ulkonäköä, lähes samantasoista sivystystä sekä humaania mielenlaatua. Siihen miksen edellytä samantasoista ulkonäköä, on syynsä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom