*SPOILERS* UFC 141: Overeem VS Lesnar *SPOILERS*

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä en menis vannomaan että JSD:n kunto kestää 5 erää. Toivon että JSD voitta koska sillä on hieno tyyli omistaa helpon tuntuisesti paljon pidempi reachisia kavereita. Sit mä kopoin niitä taktiikoita mun 197cm pituista sparri vastusta vastaan. JSD:n voitto lista on paljon vakuuttavampi kuin Reemin mutta pelkään että reemi vie tän kyllä.

Mä en menis vannomaan että JSD:n kunto kestää 5 erää. Toivon että JSD voitta koska sillä on hieno tyyli omistaa helpon tuntuisesti paljon pidempi reachisia kavereita. Sit mä kopoin niitä taktiikoita mun 197cm pituista sparri vastusta vastaan. JSD:n voitto lista on paljon vakuuttavampi kuin Reemin mutta pelkään että reemi vie tän kyllä.

Kyllä JDS:n kunto kestää 5 erää paremmin kuin Overeemin, mutta selviääkö JDS ekaa erää pidemmälle Reemin potkuista ja polvista.

toi reemin voitto ei lesnarista,ei kyllä kertonu miehen kunnosta mitään.lesnarin räpistely oli lähinnä säälittävää.reemin 6 ko tappiota hieman kummittelee,miten miehen psyyke kestää santosin kovat pommit?santosin nopeampi ja terävämpi pysty on liikaa reemille.jds by ko r2

Suurena Overeem fanina en todellakaan halua tätä matsia mua suoraansanottuna pelottaa mihin kuntoon JDS sen saakaan, kerta Shogun teki sille tän: http://www.youtube.com/watch?v=JwNhBG2ph70 niin toivotaan armoa JDS:ltä. :confused:

Älä turhaan pelkää, voit nukkua yösi rauhassa eikä tässä armopaloja tarvita sillä tosta on 5 vuotta aikaa ja nyt on uusi versio Reemistä kehässä.

Ei vittu matsi oteltiin 2007 Ei sillä ole enää mitään väliä. Alistair on nyt aivan eri ottelija kuin silloin. Vähän sama kuin vertaisi nykyistä Jari Litmasta siihen mitä se oli Ajaxissa.
Onhan Ciganolla mahdollisuudet voittaa ja pistää Alistair tollaseen kuntoon, mutta ihan turha pelätä, että se olisi todennäköistä.

Mielenkiiintoista nähdä millä taktiikalla JDS tulee matsiin, koska jos JDS tulee tavalliseen tyyliinsä leveässä haara-asennossa tanssimaan niin tulee äkkiä etujalan reisi kipeeksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hivenen sarkastista uutisointia. Jo ylipätään, että otsikoidaan erikseen "Reem is clean", ja juttu jatkuu "Maybe there's something to that horse meat diet after all." :)
Mutta juu, syytön kunnes toisin todistetaan.

Hivenen sarkastista uutisointia. Jo ylipätään, että otsikoidaan erikseen "Reem is clean", ja juttu jatkuu "Maybe there's something to that horse meat diet after all." :)
Mutta juu, syytön kunnes toisin todistetaan.

Joo, minustakin tälläisissä asioissa pitäisi olla neutraalia uutisointia. Jos ei ole todisteita niin vihjailut jätetään sitten kahvipöytä keskusteluihin. Kuitenkin jos tuokin sivusto yrittää olla vakavasti otettava sivusto niin pitäisi olla jonninlainen taso.

Naulankantaan. Ihan perseestä että yhden ottelijan testin puhtaudesta tehdään erikseen otsikko, varsinkin kun herra ei ole edes koskaan kärynnyt. Alistairhan tota on joskus avannut kuinka heidän koko suvullaan on tuollaiset friikit geenit. Veli Valentjinkin on aina keskiverto hewaria kovemmassa tikissä, vaikkei Alistairin mukaan ole koskaan ottanut harjoittelua 100% tosissaan. Varmaan sitten Cheick Kongokin on roinannut koko ikänsä koska on sellasessa sarjakuvasankari kondiksessa.. ja melkein kaikki muutkin mustaihoset.

Todellakin niin että innocent until proven guilty.

Naulankantaan. Ihan perseestä että yhden ottelijan testin puhtaudesta tehdään erikseen otsikko, varsinkin kun herra ei ole edes koskaan kärynnyt. Alistairhan tota on joskus avannut kuinka heidän koko suvullaan on tuollaiset friikit geenit. Veli Valentjinkin on aina keskiverto hewaria kovemmassa tikissä, vaikkei Alistairin mukaan ole koskaan ottanut harjoittelua 100% tosissaan. Varmaan sitten Cheick Kongokin on roinannut koko ikänsä koska on sellasessa sarjakuvasankari kondiksessa.. ja melkein kaikki muutkin mustaihoset.

Todellakin niin että innocent until proven guilty.

Ota nyt happee välillä. Ehkä senkin takia tehtiin niin iso uutinen, kun Overeemillahan oli jotain ihme säätämistä sen testaamisen kanssa.

Ota nyt happee välillä. Ehkä senkin takia tehtiin niin iso uutinen, kun Overeemillahan oli jotain ihme säätämistä sen testaamisen kanssa.

Jokatoinen uutinen A.O:in liittyen koskee sen puhtautta ja se vituttaa.. ja vitut otan happea vaan kiihkoilen tässä just niin kauan kun lyhdyt sammuu. Sit kun herään lähden Amerikkaan, hankin käsiini ton Jesse Hollandin joka tollasen jutun on mennyt kirjoittamaan ja muilutan sitä oikeen tunteella. Vittu. :evil:

Jokatoinen uutinen A.O:in liittyen koskee sen puhtautta ja se vituttaa.. ja vitut otan happea vaan kiihkoilen tässä just niin kauan kun lyhdyt sammuu. Sit kun herään lähden Amerikkaan, hankin käsiini ton Jesse Hollandin joka tollasen jutun on mennyt kirjoittamaan ja muilutan sitä oikeen tunteella. Vittu. :evil:

Tervemenoa, alapuolella googlen kuvahaulla ensimmäinen kuva mikä tuli Jesse Holland nimellä.

aith_babe1_100410.jpg

Suositut

Back
Ylös Bottom