Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Repesin kyllä, kun lukasin tuon medical suspensionin Lesnarin osalta: Brock Lesnar: Suspended until June 28 due to an abdominal injury, though he can be cleared early by a physician.
Otappas kuule itse edes yksi Alisteroidin polvi vatsalla vastaan ja tule sitten kertomaan kuinka paljon vielä revettää... ;)
IMO vastaa aika hyvin noita todennäköisyyksiä.
Hahaha. yli 90% että ottelu päättyy tyrmäyksellä. Todella kaukana realistisesta todennäköisyysjakaumasta.
En tiedä mitä on tapahtunu, ei Brock ollu lähelläkään entistä.
Eiköhän Lessu nyt vihdoin saatu ulos TOP 10:stä..
Jep samanlaista säkkiosastoa mitä Fedor, recordikin melkein yhtä vakuuttava.....
Que?
Jm1, Mikat2 kuka seuraavaksi? PekkaU4
Sarkasmi on taitolaji niin kirjoittajan kuin lukijan puolelta, ilmeisesti molemmat epäonnistu omalla tontillaan. Yritin keventää usealla pisteellä, mutta ei ilmeisesti riittänyt kuitenkaan.
Jossakin vaiheessa tuo Fedor ilmestyi jokaiseen ketjuu ja siitä alkoi taas helvetinmoiset väittelyt trollien/ei trollien/muitten kanssa joten en haluis että sama paska alkaa taas, varsinkaan pelkän sarkasmin takia.
Miten jengi on nyt yhtäkkiä lätkäsemässä Overeemia ylivoimasesti HWn parhaaks TON matsin jälkeen?Ei mua ainakaan mitenkää vakuuttanu Overeem tossa matsissa,lähinnä Brock oli vaan helvetin huono.Helvetin hidasta reaktionopeutta ja näky kyl kokemattomuus.En tiedä mitä on tapahtunu, ei Brock ollu lähelläkään entistä.
Overeem näytti vaan venaavan paikkaa ladata kunnon pommi.JDS - Reem tulee olemaan mielenkiintonen ja JDS parempi boksaaja+parempi cardio kun taas Reem jyrää koolla ja kickboxingilla.Jos JDS saa tossa paremman kertoimen niin lävähtää iso betsi kyl siihen suuntaan.Oon niin erimieltä siitä et Reem ois jotenki suosikki.