*SPOILERS* UFC 141: Overeem VS Lesnar *SPOILERS*

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Right in the temple? :)

Niin, itsellänihän on rapiat 15 vuotta kamppailulajitaustaa takanani, joista pelkkää vaparia yli 10 vuotta. Uskaltaisin väittää että minulla on sangen hyvä tietämys siitä kuinka puuduttava, kuluttava ja vaativa laji MMA on. Olen myös taistellut erinäisissä octagoneissa, kehissä sekä tatameilla, joten tiedän mitä äärimmäinen kipu ja tuska on sekä sen kuinka kauan palautuminen kestää.

Olet siis aloittanut tahkoamaan pelkkää vaparia 15 vuotiaana, vuonna 2000 eli samana vuonna kuin Randy Couture voitti ensimmäisen UFC-tittelinsä ja aikaisemmin kuin BJ Penn teki edes vapari debyyttinsä... Suomen vapaaottelliitokin perustettiin vasta vuosia sen jälkeen kuin arvon St-P1erre oli kolunnut ympäri erinäisiä tasiteluareenoja... Aika mittava ura jäbällä takana. Ei lisättävää. :D

On mullakin lajikokemusta, mutta en mä kyllä ihan teikälaisen tasoinen pioneeri ole. Vai pitäiskö jo tituleerata ihan lajilegendaksi. :worship:

Olen myös taistellut erinäisissä octagoneissa, kehissä sekä tatameilla, joten tiedän mitä äärimmäinen kipu ja tuska on sekä sen kuinka kauan palautuminen kestää.

1243271414_black_guy_laughing.gif

Huhuh, meni kahvit näppikselle lukiessa tätä. :D

ST.P1erre ei kannata kusettaa paikassa missä ihmiset oikeasti on harrastaneet kamppailulajeja. ;)

Jessus. Nyt sieltä nousi varsinainen nettisoturi. ST.P1erre! OMG! Sälli taitaa edelleen asua äiteen helmoissa ja fantasioida siitä hetkestä kun pääsee kouluun ilman että saa osumaa.

Niin, itsellänihän on rapiat 15 vuotta kamppailulajitaustaa takanani, joista pelkkää vaparia yli 10 vuotta. Uskaltaisin väittää että minulla on sangen hyvä tietämys siitä kuinka puuduttava, kuluttava ja vaativa laji MMA on. Olen myös taistellut erinäisissä octagoneissa, kehissä sekä tatameilla...

Videos/Pics or it didn`t happen.

Finnfigth 1 järjestettiin muistaakseni 1997 tai -98. Ite reenailin vaparimuotoisia juttuja jo vuonna -96. Enemmän ihmettelisin jos joku ei olis tommosta tietä kulkenut. Nimimerkki ja kirjotusasuhan tässä aiheuttaa hieman komediaa.

Onhan tuo legenda, tuntee varmasti lajin kaikki pioneerit suomesta. Ei tuota kovin moni 10v sitten harrastanut.

Noo, oli 10v sitten jo säännöllisiä kilpailutapahtumia Wasafight, Finnfight ja Shooto-tapahtumat jotka silloin olivatkin kovimmat Pohjoismaiset tapahtumat ja vetivät vähän katsojiakin.
Ekat suomalaiset olivat jo käyneet ottelemassa Venäjällä ja Yhdysvalloissa (tai ainakin kävivät 2002 aikana..) Nykyisistä huipuista Niinimäki otteli jo.
Ilta-Sanomiinkin oli päästy, jos kohta ei erityisen myönteisessä valossa :D

Ja ihan tiukasti liittyy topiciin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olet siis aloittanut tahkoamaan pelkkää vaparia 15 vuotiaana

Tosiaan 15 kesäsenä tuli isännän kanssa mentyä ensimmäisiin MMA-treeneihin. Se oli aikaa se! Kylän oma sali ja huikeat 5 taistelijaa peruskurssilla :D

Suomen vapaaottelliitokin perustettiin vasta vuosia sen jälkeen kuin arvon St-P1erre oli kolunnut ympäri erinäisiä tasiteluareenoja... Aika mittava ura jäbällä takana. Ei lisättävää. :D

Omoplataa lainaten
Noo, oli 10v sitten jo säännöllisiä kilpailutapahtumia Wasafight, Finnfight ja Shooto-tapahtumat jotka silloin olivatkin kovimmat Pohjoismaiset tapahtumat ja vetivät vähän katsojiakin.
Ekat suomalaiset olivat jo käyneet ottelemassa Venäjällä ja Yhdysvalloissa (tai ainakin kävivät 2002 aikana..) Nykyisistä huipuista Niinimäki otteli jo.
;)

Erinäisillä taisteluareenoilla tarkoitin lähinnä sitä, että kokemusta löytyy joka kolkasta, ottelemisesta en puhunut mitään. ;) Tosin kyllä sitä amatööritasolla on tullut matsiakin otettua ;)

Aika mittava ura jäbällä takana. Ei lisättävää. On mullakin lajikokemusta, mutta en mä kyllä ihan teikälaisen tasoinen pioneeri ole. Vai pitäiskö jo tituleerata ihan lajilegendaksi. :worship:

Lajilegenda ampuu ehkä hieman yli, mutta kyllä mä tavan pakkiksen nettininjat laittaisin nippusiteisiin useammallakin tekniikalla alta aika yksikön ;)

:rock:

Niin, itsellänihän on rapiat 15 vuotta kamppailulajitaustaa takanani, joista pelkkää vaparia yli 10 vuotta. Uskaltaisin väittää että minulla on sangen hyvä tietämys siitä kuinka puuduttava, kuluttava ja vaativa laji MMA on. Olen myös taistellut erinäisissä octagoneissa, kehissä sekä tatameilla, joten tiedän mitä äärimmäinen kipu ja tuska on sekä sen kuinka kauan palautuminen kestää.
:

Minkälaisia vammoja sulle on sattunut, ilmeisesti kädet ja jalat on väännelty ainakin kertaalleen poikki.

Lajilegenda ampuu ehkä hieman yli, mutta kyllä mä tavan pakkiksen nettininjat laittaisin nippusiteisiin useammallakin tekniikalla alta aika yksikön ;)

Mulla on vapaaottelu taustaa vaan n. 3 vuotta ja pidän itseäni tavan pakkiksen nettininjana ja otan haasteen vastaan ;)

Prediction:

reagan%20showing%20respect%20for%20women.gif

"Here's what Brock said to me, he said, 'I'll tell you what, after my surgery from diverticulitis, this last surgery I had, I have never felt so good in my life.' He said, ‘I had the best camp I've ever had, no injuries, I was in great shape - all the things that could go right, went right. That guy (Alistair Overeem) is just that much better than me, and it's time for me to retire.' ... I think Brock's done. The conversations that I've had with Brock Lesnar since that fight, all indications point to it's over.

LowKick

Nyt Lesnarkin sen myöntää itse, että ihan sama vaikka olisi elämänsä kunnossa, vastassa oli kuitenkin Reemi.

Nyt Lesnarkin sen myöntää itse, että ihan sama vaikka olisi elämänsä kunnossa, vastassa oli kuitenkin Reemi.

No sopimuksessa varmaan pakotettu noin sanomaan, pitäähän sitä ufc:n uskottavuus säilyttää mma:n "huippu" organizaationa. Jos Lesnar olis puhunut totta, se olis sanonu jotain muuta...Lensnar on painihirviö vieläkin ja se olis murskannut alistaari paran kuin torakan jos ei olis ollut niinn heikossa hapessa...Lesnar oli lähes siinä kunnossa että olsi voinnu olla happiletkuissa, mutta joutu nyt otteleee et saataisiin tollanen titaanien taistelu tyhmän yleisön verenjanon tyydyttämiseksi. tätähän vois jatkaa vaikka tuomiopäivään saakka, mutta aina löytyy jengii jotka ei käsitä missä mennään, on jäänny aineet ottamatta, eikä osata ajatella loogiosesti. mutta miten niihin vois takoo sitä järkee nuppiin?

Suositut

Back
Ylös Bottom