*SPOILER* TheUltimateFighter *SPOILER*

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja _atmos
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
eli kun tuolla alkuperäsessä tuf thredissä on hirvee älämölö spoilauksista ni tässä thredissä voi sitten avoimesta keskustella viikon jaksosta.

...

mulla lopahti hieman innostus sarjaa kohtaan kun leben tippu. mut silti odotan innolla seuraavaa vaikkakin dana white paljasti että seuraavan jakson matsi menee tuomareille.

My bad, my bad. En oo aikasemmin kommentoinu uutuus-sarjaa tai elokuvaa, joten en älynny käyttää tota spoileria, jota ois ehdottomasti pitäny käyttää. Oon verisori tapahtuneesta. Mutta asiaan, Lebenin tippuminen vei motivaatiot sarjaan, mutta kaikki usko ja toivo on Nathanissa. Siis jeeeesus jos se nilkka ei parane. Whiten paljastukset sai kyllä jännään mitä seuraavaksi tapahtuu. Ihan suunnattomasti ketuttaa, kun matsit menee tuomareille. Ois se Leben saanu tiputtaa Joshin. Vieläkin kaivelee :curs:

Mä on alusta saakka ollu Randyn tiimin puolella mut nyt näyttää jo pahalta :( Ne on hävinny kaiken tähän mennessä mutta silti Randy pieksee "Ice Manin" koska vaan. :rock: Toivottavasti UFC 52 nähdään kunnon päämatsi Couturen ja Liddellin välillä.

Mä oon ollu kans ihan täysin Couturen gangin puolella. Niimpä, tulis huhtikuu niin pääsis kattoon, kun Couture hakkaa Liddelin! :hyper:

Katoin just 7 osan ja mietin samaa. Ei kai Leben sentään, mä luulen, että se Diegon tiputtama tyyppi. (eikse jonkun pudottanu?) Tai Kanadan lahja!!!

harmi että bobby tippu. mielestäni se voitti matsinsa.

eniten ens jaksossa kiinnostaa kuka tulee takas. toivottavasti leben :).

haavevahva sanoi:
Katoin just 7 osan ja mietin samaa. Ei kai Leben sentään, mä luulen, että se Diegon tiputtama tyyppi.

Lodune. Sehän se, koska Kosceck ei näyttäny kauheen myrtsiltä niissä seuraavan jakson klipeissä silloin kun tämä tyyppi tulee takasin taloon.

Edit: Sehän tiputtikin sen toisen Alexin. Oli miten oli mun veikkaus on Lodune.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitenkäs minä nyt en tätä ketjua sitten löytänyt kun piti tänne tulla läppää heittämään. Ajattelin että modet on poistanut turhana, mutta haku ei vaan sitten natsannut kun oli topicci kirjoitettu yhteen.

Mutta joo kommentit ja pohdinnat orig. ketjussa.

Todennäköisintä omasta mielestäni on, että Naten jalka ei kestä ja palaava tyyppi tulee hänen tilalleen ja olisi tuo toisessa episodissa tiputettu saman painoluokan Chris S. Ei olisi mitenkään reilua että Alex tai Chris Leben tulisivat takaisin sillä he hävisivät kuitenkin omat ottelunsa. Chris S passitettiin pois Randyn päätöksellä hävityn ryhmächallengen jälkeen eli vähän kuin ilman omaa syytä ja ilman matsia joutui lähtemään. Pidin tuota toisen episodin tiputusta muutenkin omituisena kun kuitenkin ottelemaan ne sinne on haettu ja sitten tiputetaan mutumenetelmällä tuolinkantokisan takia.

Tasanen matsi oli ja ilman muuta olis kuulunu mennä kolmanteen erään. Helvetin hyvä kuitenkin, että Bobby tippui. Sillä jätkällä on se vammoista pahin eli asennevamma.
Stephan tuli koko matsin ajan sisukkaasti päälle ja siitä täytyy nostaa hattua. Bobby otteli toisaalta fiksusti ja napsi hyvin vastapalloon, mutta mä pystyn hyvin ymmärtämään tuomareiden ratkaisun.
Uskon, että lopputulos kolmannen erän jälkeen olisi ollut sama. Bobby kuitenkin olis väsähtäny täysin sen paskamahansa kanssa. :D

:offtopic:
-Ronin- sanoi:
Tulevasta UFC:n päämatsista sen verran että kukaan ei tuossa sarjassa voita Randy Couturea häkissä.

Wanderlei Silva (Brazil) lyö Couturen ulos häkistä, minä päivänä tahansa! :hyper:

Niin, se on sitten Leben, joka tulee takas... Kun katsoo niitä etukäteishypetyksiä seuraavasta jaksosta, niin vilahtaa verinen rystynen, ku se takaisintuleva avaa sen oven :)

Onneksi se Bobby the Baby tippu pois! Järkyttävä paskan jauhaja ja selän takana uhoaja. Ja hyvä että Couturen porukka vihdoin voitti, oli muuten järkevin joukkuekisa tähän mennessä se ringi. Jos se ei oo Leben, joka tulee takas, niin ei kiinnosta yhtään. En ees muista ketä on tippunu ennen sitä! On muuten aivan rasittava märisijä se jätkä, jonka Liddel joutu laittaan pois Couturen tiimiin. Ei vittu, jätkä ulisee, että vapaaottelu ei oo tiimilaji Couturen porukalle, kun ne valitti ettei se tuu messiin reeneissä. No mitä helvettiä se sitten märisee ja ikävöi sitä entistä joukkuettaan!?! Meikä kai ois hemmetin mielissään että sais olla molemmissa joukkueissa, niin pääsis kokeen kahden erillaisen kovan tyypin valmennusmetodeja. Jotku tuolla ei oikein älyä kuinka hyvää reeniä ne saa, vaan keskittyy aivan muihin seikkoihin ja kitisee.
Siis voe fck, jos Nathan joutuu keskeyttään. Se on meikän suokkari! :haart:

Suositut

Back
Ylös Bottom