*SPOILER* TheUltimateFighter *SPOILER*

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja _atmos
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
muahahaa viddu oon intoo piukassa jos chris tulee takasin.posh-josh joutuu koville taas xP

tenu sanoi:
muahahaa viddu oon intoo piukassa jos chris tulee takasin.posh-josh joutuu koville taas xP

Tulee väkisinkin sellainen sadistisen hyvä fiilis jos Chris ottaa uusinnan Solarium-Joshia vastaan. :evil:

Nyt tuli sitten katottua 8 jakso. Ottelussa kävi melkein sääli sitä josh jätkää. Diego pisti turpaan aika raivolla..

edit- Tuleeko seuraava jakso vasta viikon päästä? Ei malttais millään

Harmi että Naten jalka on nyt sit lopullisesti romuna, siinä olis varmasti ollu kova matsaaja. Luulen että Diego vie koko middleweightin (vaikka en henk.koht pidä sen vato loco asenteesta ;) )

nothing sanoi:
Toivottavasti saadaan chris uudestaan kehään pian, että näkee onko jätkästä vielä johonkin.

Ois hauska nähdä se tastelemassa jotain samantyylistä vastustajaa vastaan. Viimeks joutu kokoajan mattoon, eikä siellä pärjännyt ollenkaan. Ilmeisesti lyönnit kaverilla paras osa-alue. Ja ois ihan kiva nähdä muutakin kuin sen paskapuheita..

Diegon voittoon uskon kanski :thumbs:

Ihme jos kellään kävi kasijaksossa Joshia sääliksi.

Minä ihmettelin miten tuollainen tyyppi oli selvinnyt noinkin pitkälle.

Jos valitsee selvästi liian pahan vastustajan kun ei raaski tapella kavereiden kanssa, saa ihan ansionsa mukaan.

Diego oli ihan päällikkö sen reppanan kanssa.

Mistä kasijakson saa jos MMA tracker ei skulaa mulla...?

edit.no nyt toimii taas!
Ja Slyn sarjakin jaossa;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
long-john sanoi:
mun tietääkseni chrissillä on 9 jaksossa jo matsi jotain vastaan

Mä en usko koska on lightheavyweight painoluokan vuoro..

Episode 9 - Low Blow
Air date: 3/14/2005

The Light Heavyweights compete in a challenge, and controversy arises during the fighter selection. The mood turns ugly when the fighters suspect there is a thief in the house.

Vitun paska matsi! :zzzz:
Josh oli kyllä aivan täysi vässykkä ja näytti kertakaikkisen avuttomalta maassa. :0:
Toivottavasti Randy nyt hioo Lebenin takedown-defencet siihen kuntoon, että Chris pääsee vielä tarjoamaan nyrkkiä oikein tosissaan solarium-pojulle ja tolle hieman yksinkertaiselle hispaanolle. :hyper:

toivottavasti griffinin poika pääsee ens jaksossa matsaamaan...

ja "nightmare" vie middleweightin,sori vaan... :rock:

Pecman sanoi:
V
Toivottavasti Randy nyt hioo Lebenin takedown-defencet siihen kuntoon, että Chris pääsee vielä tarjoamaan nyrkkiä oikein tosissaan solarium-pojulle ja tolle hieman yksinkertaiselle hispaanolle. :hyper:

Totta.
:kippis1:

sitä mä ihmettelenkin että miten chrissil voi olla 9 matsi vaikkka light heavtweightin vuoro?
Niin ja siit joshin matsista niin kaikki siel on tarkoitus voittaa niin ihan sama kenet se vastaan ottaa. Omat suosikit Diego, Chris, Josh ( tais olla sukunimi joku zyschowits). Light heavyweightistä: Stefan, Forrest ja Se iso ketä vaihto aluks puolta ( en tarkoita Samia)

Todellakin sääli että mun suosikki Nate joutu jättään leikin kesken, uskon että siinä oli sarjan kovin äijä tuon Diegon ohella. Natesta varmaan kyllä kuullaan vielä....

Eipä Nate näyttänyt kovin ylivoimaiselta tuossa sparrimatsissa Diegoa vastaan, joka tuon ohjelman kotisivuilla on...
Diego on alusta asti ollut mun voittajasuosikki ja kyllä se näyttääkin tuon middleweightin vievän :rock:

Ellei Chris ala taas itkemään ja Dana antaa säälistä Chrissille middleweightin mestaruuden.. :rolleyes:

Suositut

Back
Ylös Bottom