Spirit Weight Gainer?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Broke
  • Aloitettu Aloitettu
Teille jotka olette tuota kokeilleet: Mitäs mieltä olette ko tuotteesta yleensä? Onko ollut toimiva? Entä tuo hiilari/protsku-suhde (muist.35/60)..? Niin ja entäs maku sitten :kuola: ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
suklaa on hyvää, mustikka-vanilja paskaa.. hyvin palauttaa mutta maksaa liikaa joten tee koktailis ite..

siinä ois mun neuvo!!

Capuccinon makuinen oli ainakin pirun hyvän makuista. Eikös hh/p suhde ollut 50/50? Miinusta rumasta sällistä pussin kannessa! :kuvia:

Ite olin aikasta tyytyväinen SPirittiin, mutta sain sitä joskus aikoinaan ostettua sellaisen promo-paketin, mikä oli aika halpa. En ostanut uudestaan tosin, vaan rupesin jälkeenpäin sekoittelemaan itse rohtoni.

Sisältö / 100 g
Energia 1524 kJ / 363 kcal
Proteiinia 50 g
Hiilihydraatia 38 g
Rasvaa 1,5 g
Sokeria 0 g

Ei jumankauta..Samaa tavaraa mitä ajattelin ostaa tuossa kaksi viikkoa sitten. Bongasin spiritin-pusseja paikallisesta luontaistuotekaupasta ja katselin hintoja: "aika halvan olosta tavaraa ja hiilarit protskut suht hyvässä suhteessa...hmm". Ajattelin että nyt on koira haudattuna ja kattelin josko löytyis päiväyksiä..siellähän ne pussin pohjassa. VIIMEINEN KÄYTTÖPÄIVÄ 2001. En tiedä vanheneeko nuo kamat mutta aika vastuutonta myydä vanhentuneita tuotteita.imo

Hirviän hintaista tavaraa, mutta ainakin suklaan makuinen on melkoista linnunmaitoa.

Sekoittele itte, pääset halvemmalla.

todella hyvän makusta! ei menny ees puuromaiseks.... se vaan epäilytti et sitä sekotettiin vaan desi 5dl maitoa tai vettä ja pitäs muka auttaa massan lisäämiseen... kun taas prolabin jauhetta tulee tupla määrä 4dl:siin... en tiiä et toiko toi sitte niin tuloksia!
vaikka hyvää oli :kuola:

Joo

Meitsi käyttää spirittiä ja olen oluut tyytyväinen.
Imeityy hyvin ainakin minulla ja tuntuu "palauttavan"treenin jälkeen.
Vedän kyllä normaalisti sen 2 dl yhden sijastaja ja tietty veteen

ainut maku jota en pysty vetämään on se mustikkajuttu

Cappucinoa en ole maistanut

Minun mielestä halpaa, olenko siis väärässä mitä muut sanovat
Ja laatua en sen enenpää osaa eritellä muuta kuin että miltä se tuntuu

joo munki mielstä toi 1 dl on liian vähän... ainakin ku sillä viel pitäs mukamas massaa kasvattaa =)

mut onko porukka joka on tota käyttäny ni saanu mielestään tuloksia tai siis auttanut toi protsku...?

hinta on ei mielestäni kauhean kallis... aika samaa luokkaa monien kaa

aloitin spiritin gainerin käytön viikko sitten. täytyy kehua muiden tavoin makua, kaakao todella maistuu kaakaolta; mukavan pehmeä maku (veteen sekoitettuna)

mielestäni halpaa, itse maksoin 27 euroa kilosta. niin, on varmasti olemassa halvempiakin vaihtoehtoja kilohinnaltaan, mutta tuossa on p/hh suhde NIIN hyvä + jauheessa on paljon glutamiinia (11% proteiineista) sekä joitain mineraaleja ja b-vitamiinia. kreat ja c-vitamiini vaan erikseen ton päälle. Tästä eteenpäin en muuta aio käyttääkään palautumiseen enkä aamupalan yhteydessä. Iltaa varten tosin joku hyvä yhdistelmä-proteiini...

ps. 2dl itsekin lätkäsen palautukseen, eihän se muuten riitä, ellei sitten syö päälle jotakin.

Imo aika paska hinta-laatu-suhde. Jotain laadukasta perusprotskua esim. pure whey heti reenin jälkeen ja hiilarit puolen tunnin päästä vaikka banaanista, mulla ainakin toiminu todella hyvin.

Hullu inkkari sanoi:
aloitin spiritin gainerin käytön viikko sitten. täytyy kehua muiden tavoin makua, kaakao todella maistuu kaakaolta; mukavan pehmeä maku (veteen sekoitettuna)

mielestäni halpaa, itse maksoin 27 euroa kilosta. niin, on varmasti olemassa halvempiakin vaihtoehtoja kilohinnaltaan, mutta tuossa on p/hh suhde NIIN hyvä + jauheessa on paljon glutamiinia (11% proteiineista) sekä joitain mineraaleja ja b-vitamiinia. kreat ja c-vitamiini vaan erikseen ton päälle. Tästä eteenpäin en muuta aio käyttääkään palautumiseen enkä aamupalan yhteydessä. Iltaa varten tosin joku hyvä yhdistelmä-proteiini...

ps. 2dl itsekin lätkäsen palautukseen, eihän se muuten riitä, ellei sitten syö päälle jotakin.

No haudi hou siellä. Mikä perkele siinä on että hyvin usein ensimmäinen posti on tolkuton ylistys jollekin merkille? Olenko ainoa joka on tämmöisen ilmiön havainnut?

Vähän välillä haiskahtaa kun rekisteröidytään vain sentakia, että päästään kehumaan jotain tuotetta. Jo on uskollisia asiakkaita Spiritillä.

Ei edes viitti sanoa miten samanlainen ip-osoite on toisen spiritin kehujan kanssa. Muistutetaan että tuplanimimerkkien käyttäminen johtaa kummankin banniin.

Hullu inkkari sanoi:
onpa ylimielinen mode
anteeksi että tulin häiritsemään harjoituksianne

Ei ylimielinen, vaan skeptinen tuon kehuskelun motiivien takia. Jotain intressejä pitää olla lisäravinnemerkkiin, jos rekisteröityy että pääsisi sitä kehumaan.

:offtopic:

niin, jos vain sen takia rekisteröityy...

tuohon skeptisismiin voisin siteerata Wittgensteinia (jos tällä foorumilla nyt juutalaisista saa puhua) että kaikkeahan voi aina epäillä, mutta jossain on raja milloin se on tarpeetonta. Noh, täytyy kyllä kehua, että hyvähän se on että moderointi pelaa! Varsinkin jos vertaa tätä Jippiin voim... :david:

;)

Suositut

Back
Ylös Bottom