Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Merska sanoi:Ihan toimivalta se on mulla ainaki tuntunu. Ite vaihdoin just vähän runsas hiilarisempaan palautusjuomaan. Mut jos sen sekottaa maitoon niin hiilarit ja protskut on suunnilleen suhteessa 1:1.
japa sanoi:Ja maito taas hidastaa imeytymistä :wall:
Palautusjuoman tarkoituksenahan on saada mahdollisimman nopeasti ravintoa eli ei mitään hidasteita mukaan!
Ja ei näitä palkkareita pysty noin vaan sanomaan että tämä toimii tai ei...
Merska sanoi:Niin mä sanoinkin että jos sekoittaa maitoon, ku aika monet ei tykkää juoda palkkaria esim. veden kanssa. Mihin sä sit sekotat palautusjauhos?
Timba79 sanoi:En oo japa, mutta veteen ne palautusjuomat sekotetaan. Osta parempaa jauhoa jos muuten tökkii tai sekota vaikka funlightiin, mutta älä siihen maitoon.
Merska sanoi:Mä aion ostaa kohta Fastin reco kakkosta. Mutta jos sen sekottaa veteen niin sitä täytyy laittaa aika paljon. Ku eiks treenin jälkeen pitäis saada hiilareita ainakin 1g per painokiloo kohden, ja monet on sanonu mulle että protskua ei kannata ottaa yli 30 grammaa kerralla ku ei sitä imeydy enempää. Niin että mites on asian laita sen protskun imeytymisen kanssa ja voiks sitä jauhoo sekottaa johonkin muuhun ku veteen? Ku Siinä reco kakkosessa on hiilareita 61g ja protskua 32g.
PS.Mä painan 85kg
Timba79 sanoi:En oo japa, mutta veteen ne palautusjuomat sekotetaan. Osta parempaa jauhoa jos muuten tökkii tai sekota vaikka funlightiin, mutta älä siihen maitoon.
Kun vertailen ateriankorvike-jauhojen ja Spiritin ravintoarvoja, niin yhtäläisyyksiä löytyy niin paljon, että käyttäisin (ja olenkin käyttänyt) Spiritiä ateriankorvikkeena. Spiritissä ei kuitenkaan ole kuituja kuten MRPssa yleensä on.Fabien sanoi:Vai sopiiko? Mitä mieltä SINÄ olet?
KSENA sanoi:Mun mielestä hiilaria saa sinne palkkariin pistää helposti vaikka se 50g. proteiinia riittää 20-40g. MUN MIELIPIDE! muistakaa toi... :D