Spirit power recovery

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NaS
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jokainen palautusjuoma toimii jollakin tasolla ja on parempi kuin ei mitään tai että ottaisi palautukseen cokiksen. Äkkivilkaisulla omaan tarpeeseen tuo menisi toisen vaiheen palkkariin.
Energiaa 1 524 kJ/363 kcal
Proteiinia 50 g
Hiilihydraatteja 38 g
Rasvaa 1,5 g
Sokeria 0 g
Mutta ekassa vaiheessa tuo sisältää liian hitaita prodeja omasta mielestäni.
Heraproteiinitiiviste
Rasvaton maitojauhe
Kalsiumkaseinaatti
Glukoosisiirappi
Heraproteiinihydrolysaatti
Lyhyet peptidit
Glutamiinipeptidit
L-Carnitine Tartrate (1 0/00)
Luontaiset ja synteettiset aromit
Punajuuriväri
Natriumsakariini
Heraproteiini tiiviste??? Isolaattia , konsentraattia vai mitä?

Ihan toimivalta se on mulla ainaki tuntunu. Ite vaihdoin just vähän runsas hiilarisempaan palautusjuomaan. Mut jos sen sekottaa maitoon niin hiilarit ja protskut on suunnilleen suhteessa 1:1.

Merska sanoi:
Ihan toimivalta se on mulla ainaki tuntunu. Ite vaihdoin just vähän runsas hiilarisempaan palautusjuomaan. Mut jos sen sekottaa maitoon niin hiilarit ja protskut on suunnilleen suhteessa 1:1.

Ja maito taas hidastaa imeytymistä :wall:
Palautusjuoman tarkoituksenahan on saada mahdollisimman nopeasti ravintoa eli ei mitään hidasteita mukaan!
Ja ei näitä palkkareita pysty noin vaan sanomaan että tämä toimii tai ei...

japa sanoi:
Ja maito taas hidastaa imeytymistä :wall:
Palautusjuoman tarkoituksenahan on saada mahdollisimman nopeasti ravintoa eli ei mitään hidasteita mukaan!
Ja ei näitä palkkareita pysty noin vaan sanomaan että tämä toimii tai ei...

Niin mä sanoinkin että jos sekoittaa maitoon, ku aika monet ei tykkää juoda palkkaria esim. veden kanssa. Mihin sä sit sekotat palautusjauhos?

Merska sanoi:
Niin mä sanoinkin että jos sekoittaa maitoon, ku aika monet ei tykkää juoda palkkaria esim. veden kanssa. Mihin sä sit sekotat palautusjauhos?

En oo japa, mutta veteen ne palautusjuomat sekotetaan. Osta parempaa jauhoa jos muuten tökkii tai sekota vaikka funlightiin, mutta älä siihen maitoon.

Timba79 sanoi:
En oo japa, mutta veteen ne palautusjuomat sekotetaan. Osta parempaa jauhoa jos muuten tökkii tai sekota vaikka funlightiin, mutta älä siihen maitoon.

Mä aion ostaa kohta Fastin reco kakkosta. Mutta jos sen sekottaa veteen niin sitä täytyy laittaa aika paljon. Ku eiks treenin jälkeen pitäis saada hiilareita ainakin 1g per painokiloo kohden, ja monet on sanonu mulle että protskua ei kannata ottaa yli 30 grammaa kerralla ku ei sitä imeydy enempää. Niin että mites on asian laita sen protskun imeytymisen kanssa ja voiks sitä jauhoo sekottaa johonkin muuhun ku veteen? Ku Siinä reco kakkosessa on hiilareita 61g ja protskua 32g. :rolleyes:

PS.Mä painan 85kg

Ota 100 grammaa sitä recoa, ihan hyvä setti on niinkin. Ja jos haluat jompaakumpaa lisää, ostat sitten vaan pussin maltoa ja heraa ja sekottelet niitä tarpeellisen määrän siihen lisää.

Merska sanoi:
Mä aion ostaa kohta Fastin reco kakkosta. Mutta jos sen sekottaa veteen niin sitä täytyy laittaa aika paljon. Ku eiks treenin jälkeen pitäis saada hiilareita ainakin 1g per painokiloo kohden, ja monet on sanonu mulle että protskua ei kannata ottaa yli 30 grammaa kerralla ku ei sitä imeydy enempää. Niin että mites on asian laita sen protskun imeytymisen kanssa ja voiks sitä jauhoo sekottaa johonkin muuhun ku veteen? Ku Siinä reco kakkosessa on hiilareita 61g ja protskua 32g. :rolleyes:

PS.Mä painan 85kg

desi reco2sta painaa päälle 60grammaa, jos otat sitä 2dl palautusjuomassa veteen sekoitettuna niin pitäisi ravintojen riittää. Niin olen ajatellut itsekin tehdä joskus, mutta pysyn silti vielä toistaiseksi noissa 1:1 juomissa, joissa on per 100g, minkä palautusjuomassa otan, 40grammaa proteiinia &tä hiilareita. painan sinua parikymmentäkiloa enemmän, mutta ihan riittävästi palaudun tuollaisella palkkarilla. kuitenkin syön aika pian sitten kotia päästyäni niin siinä saa kroppa lisää ravintoa.

proteiinin imeytymisestä on puhuttu täällä aiemminkin, ja on useammin kuin kerran esitetty että lähemmä 50 grammaakin voi kerralla sitä ottaa niin että se menee kaikki kropan käyttöön. Toisinpäin sitten täällä on esitetty hiilihydraattien kanssa, että ne eivät olisi niin MUST palautusjuomassa. Täsmennän kuitenkin että palautusjuomassa jos missä ne ovat paikallaan.

Timba79 sanoi:

No aivan samalla linjalla vastauksessa olet eli se on sama kumpi vastaa :thumbs:

Joo kiitti neuvoista, täytyy koittaa...Mut toi vielä että ku jotkut sanoo että se palkkari pitäis ottaa heti treenin jälkeen, tyyliin 5 minuutin sisällä, mut sit jotkut taas sanoo et se on hifistelyä ja että ei se oo niin tarkkaan. Että miten on?

yhdessä FLEX-lehden numerossa neuvottiin, että palkkaria voisi alkaa naukkailemaan jo viimeisten sarjojen lomassa. kokemuksella neuvon ettei kannata liian nopeasti, yhdellä kulauksella, kaikkea kiskaista välittömästi treenin jälkeen ettei tule samantien ylös.

mitä nopeammin, mutta hillityssä mielessä, heti treenin jälkeen otat palkkarin, sen parempi. Proteiini, palautusproteiinina siis heraproteiini, alkaa imeytymään kyllä nopeasti ja imeytyy siitä seuraavat 1-2h. herahydrolysaatti huomattavasti nopeammin kuin muut heran muodot.

Nostetaanpa aihe esille. Ajattelin kysäistä, että mitenköhän tämä kyseinen tuote sopii ateriankorvikkeeksi? Tilanne se, että sain edustajalta yhden säkin tavaraa ja mietin, että tämähän sopisi erinomaisesti kiireisiin kesätöihin mukaanotettavaksi ravinnoksi. Vai sopiiko? Mitä mieltä SINÄ olet?:love:

Fabien sanoi:
Vai sopiiko? Mitä mieltä SINÄ olet?:love:
Kun vertailen ateriankorvike-jauhojen ja Spiritin ravintoarvoja, niin yhtäläisyyksiä löytyy niin paljon, että käyttäisin (ja olenkin käyttänyt) Spiritiä ateriankorvikkeena. Spiritissä ei kuitenkaan ole kuituja kuten MRPssa yleensä on.

:offtopic: Tuossa ylempänä oleva vanha postaukseni huvittaa. Olen oikein Flex-lehdestä lukenut että palautusjuomaa voi alkaa juomaan jo viimeisten sarjojen aikana.

musta tuntuu nykyään, että porukka valittaa, kun ei kasva, vaikka vetää paljon PROTEIINIA, mutta itellä noi hiilarit on kaiken avain. vedän proteiinia 1.5 - 3 g per painokilo päivässä, mutta hiilarit aina massakaudella korkeella, paitsi illan viimesellä aterialla. läskiä tulee, mutta se johtuu ihan näistä karkeista ja kakuista mitä syön. olenkin ajatellut koittaa tota hiilarin laatua parantaa, mutta se siitä. Mun mielestä hiilaria saa sinne palkkariin pistää helposti vaikka se 50g. proteiinia riittää 20-40g. MUN MIELIPIDE! muistakaa toi... :D

KSENA sanoi:
Mun mielestä hiilaria saa sinne palkkariin pistää helposti vaikka se 50g. proteiinia riittää 20-40g. MUN MIELIPIDE! muistakaa toi... :D

Minäkin käytän proteiinia joku 30g ja hiilaria 60-70g palkkarissa. On palauttanut paljon paremmin kuin jotkut vähä hiilihydraattiset palkkarit.

en käytä hiilareita palkkarissa lainkaan. ja saatan ottaa vaikka jonku valmiin protupullon (maitoprotua)prismasta palkkariksi jumpalle mennessä,enpä ole vielä huómannut mitään eroa palautumisessa...vuosia tuli holvattua rahaa
"parhaisiin palautusprotuihin" ym. muuhun paskaan,nyt ei mitään muuta eroa kuin rahaa jää syödä vaikka ravintolassa härkää pari tuntia palkkarin jälkeen ja toimii mielen kannaltakin paremmin:D

Saakos spiritin power recoveryä jostain tavaratalosta tai lifestä pk seudulta, katoin noita jälleenmyyjiä ja kauhistukseni huomasin että esim helsingissä vain kolme paikkaa myyvät sitä ja nekin ovat saleja.. Ei viittis palautusjuomaa ja vitamiineja hakee ympäri kaupunkia..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom