soya90 protskujauho- mihin juomaan imeytyy parhaiten?

Kaupunki
pks
kai se on ton niminen se 12,90-16,90 maksava vihreäpussinen perusprotsku soijajauho. ongelmana maitoon ja mehuun sekä jugurttiin laitettaessa mulla että lusikalla ei sitä saa sekoamaan ilman että ei tulisi hirveitä paakkuja. eli onko ruokaa johon se paremmin hämmentys vai ajatteko kenties sekoittimilla seoksenne?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kai se on ton niminen se 12,90-16,90 maksava vihreäpussinen perusprotsku soijajauho. ongelmana maitoon ja mehuun sekä jugurttiin laitettaessa mulla että lusikalla ei sitä saa sekoamaan ilman että ei tulisi hirveitä paakkuja. eli onko ruokaa johon se paremmin hämmentys vai ajatteko kenties sekoittimilla seoksenne?

Itse vedän tehosekoittimella tasaiseksi, jotkut sheikkerillä.
Miten kukakin tahtoo.

yhen pussin oon tota vetäny.
sheikkerillä maidon sekaan+ kaakaota makua tuomaan/peittämään.
eihän nuo monetkaan proteiinijauhot lusikalla sekoitu.

Vettä, mehutiivistettä (esim. kirsikkamehutiivisteen kanssa varsin siedettävää) ja kunnolla lusikkaa perään. Hyvin imeytyy kun jaksaa vajaan minuutin sekoittaa. Ei jää paakkuja ainakaan itellä.

Jotenkin tuntuu, että pelkkään veteen sekoittuu huonosti, mutta sokeripitoiseen (vaikka olis täysmehutiivistettä) sekoittuu hyvin.

jos noita mitä tahansa jauhoja aikoo jatkossakin käyttää, niin suosittelen lämpimästi sheikkerin hankkimista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom