Sotkamolaiset lukekaa kiitos!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RRKalle
  • Aloitettu Aloitettu

RRKalle

Team Hymykuoppa
Olisi tarkoitus Sotkamoon lähteä huoltajaksi Sm-kisoihin 10-12.3. Hotellihuoneet on vaan jo loppuunmyyty hiihtolomien ym. takia. Kavereilla on huoneet, mulla ei.

Nyt hyvätapainen nuori voimailija kysyykin löytyisikö joltain mahdollisesti yösijaa, tai edes tietoa missä voisi yönsä viettää? Saavumme perjantai-illalla ja lähdemme sunnuntai-päivällä.

Jos joku on itse valmis ottamaan minut hoteisiinsa, niin olen valmis maksamaan kyllä, ja kaikki tieto mahdollisista majoista otetaan kiitollisena vastaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oletko soittanut katinkultaan,tulikettuun ja kajaaniin hotelleihin,eihän siit ole ku reilut 40mn sotkamoon.

En ole soitellut, kun en tiedä vielä menenkö autolla vai junalla. Menee aika nihkeeksi jos pitää bussilla keijoilla siellä niin että on aamusta ajoissa pelimestoilla. Jos mennään autolla, niin se onkin eri asia.

Ootko vuokatin urheiluopistosta kysellyt? Matkaa sotkamoon tulisi se 10km. Eikä mikään mahdottoman kallis paikka.

kiitoksia vaan vastanneille, jätän tällä kertaa murheet vähemmälle ja tulen paikanpäälle. Luotan että sieltä yösija löytyy jotenkin, ellei muuten niin kavereiden hotellihuoneesta sitten.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom