Onko kellään tietoa, mitä vaaditaan kun hakee sotilaspoliisiksi?
Eikös siellä pidä olla hyvä kunto ja hyvä näkö ym.?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Tomi
Olin itse SPOL-alikessu (KesR, II/98)...
Mikä on AUK?Originally posted by BlakeStone
Sen nyt tietää että AUK:in käyminen auttaa ainakin hommaa hakiessa.
Eipä tuolla paljo mitää ollu.www.mil.fi => tolta varmaan löytyy...
Originally posted by Sherm Stick
Mikä on AUK?
Onkos kellää tietoa, että pitääkö solttupoliisina olla hyvä värinäkö, ku mulla nyt on ihan paska?
Onko kellään tietoa, mitä vaaditaan kun hakee sotilaspoliisiksi?
Voiks sotilaspoliisi sitte olla ihan ammattina? [/QUOT
Voi olla."Ammattispolleja" sanotaan vartiopäälliköiksi, pitää käydä Utissa sotilasammattihenkilö kurssi ja muutenki olla sopiva henkilö.Meillä oli vartios lisäksi sopimusalikessu töis.
Onko tietoa kauan toi kestää? ja onko väliä onko käyny amiksen vai lukion?Originally posted by Jusander
pitää käydä Utissa sotilasammattihenkilö kurssi ja muutenki olla sopiva henkilö.
Missä päin olit pioneerina?Originally posted by janne321
Mua ainakin harmittaa, että en hakenu mihkään mistä olis voinu ollu hyötyä jälkeenpäin. piti vaan esittää idioottia p-kaudella että pääsee poies 6 kuukaudella. spollethan on 9 tai 12 kuukautta. mutta yks risu meidän komppanjasta joka huuteli äitiä yöllä haki ja pääsi spolleihin. ite olin TST-pioneeri.
Originally posted by Sami82
Missä päin olit pioneerina?
Sotilaspoliisikoulu johtaa myös rauhan ja sodan ajan -ediit- eli hae ReserviUpseeriKouluun (RUK) niin voit päästä tuohon koulutukseen jo varusmiehenä.