Sotilaspenkkipunnerrus (gallup)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja N1su!
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
neutraali sanoi:
aivan, jalat maassa ei ole millään tapaa verrannollinen solttu penkkiin tai on, mutta kyllä se tulos tippuu aika helvetisti yleensä kun jalat nostetaan ilmaan.

Entä jos ei normaalisti tee yhtään kaarta? Itse teen fyysisistä rajoituksista johtuen ns. lahnapenkkiä, enkä tue juurikaan liikettä jaloilla. Tuntuu että sama vaikka roikottaisin ilmassa kun paino on pääosin perseellä ja yläselällä.

Tomppa85 sanoi:
Entä jos ei normaalisti tee yhtään kaarta? Itse teen fyysisistä rajoituksista johtuen ns. lahnapenkkiä, enkä tue juurikaan liikettä jaloilla. Tuntuu että sama vaikka roikottaisin ilmassa kun paino on pääosin perseellä ja yläselällä.
tuolloinhan tilanne on toki eri, kyllä se solttu kuitenkin aina sitä tasapainoilua vaatii eli kun jalat nostat ylös niin varmasti vähän tulos kuitenkin huononee.

edit: tässä on sama asia kuin muissakin liikkeissä eli sitä tulosta ei voi tietää kuin kokeilemalla. esimerkiksi jos tekee vaan solttu penkkiä tai vinopenkkiä niin niissä voi tulokset nousta, mutta jalat maassa penkki ei silti juurikaan nouse ellei sitä tee jne....

Tomppa85 sanoi:

Mä tein joskus olkapääleikkauksen jälkeen jalat penkillä tai ilmassa, ei ollut mitään väliä. Kun opettelin pitään jalat maassa meni pari kuukautta ennekuin aloin saada siitä selvää "hyötyä" eli lisää kiloja tankoon. Alkuun se tosiaan oli ihan sama miten piti.

27 on tämänhetkinen kunto toistoissa (67,5kg) ja 110kg maksimissa.

Painoni 68 kiloa saan noin 23 kertaa, ainakin. Jalat ilmassa tyyliin. Sotilaspenkkiä ei ole tullut harjoiteltua. Pitäisi mennä pitkälti yli 30 että olisin tyytyväinen tällä kehon painolla.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
26-27 kertaa meni joskus 80 kg:lla, joka on suurinpiirtein oma paino, tosin jalat ei ollut mullakaan ilmassa. Mutta ei mitään munat kattoon tekniikaakaan, eli kaarta ei ollut, jalat vain vakautti asentoa.

mölliskö sanoi:
0..... :(
vielä... :curs: ;)
SPPOJAT sivustolta:

1.2 Naisilla nostettava paino on 2/3 osa ( kertoimena 0.66 ) kilpailijan painosta pyöristettynä ylöspäin 2,5 kg välein. Esim 60 kg painoisen kilpailijan tanko painaa 0.66 x 60 = 39.6 + pyöristys = 40 kg.

(Voi olla ett tuon jo tiedät, mutta ajattelin vain varmistaa)

90 kg:n painoisena meni 5*90. Stoppasin tosin rinnalle joka toiston. Maksimi samoihin aikoihin oli 110 kg. Stopilla siis.

edit: treenipäiväkirjaa selatessa totesin, että oon jäytänyt noin 4 kk samoilla painoilla. Aika ryhditöntä treeniä ilmeisesti ollut.

Nykyään menee ehkä 25-27kpl 85kglla.

Mietin tuossa että jos saisi pudotettua painon jollain ilveellä 75 kiloon paljonkohan voimatasot putoaisivat? 75 kilolla menee tällä hetkellä jotain 40kpl. Olen joskus tehnyt 60kilolla ja toistoja meneekin sitten melkein sata, tosin sallittuja 5 sekunnin levähdyksiä on pitkin matkaa. Sanotaan vielä että lämmittelin kerran tangolla 300kpl, alkaa kummasti painamaan sekin kun markkamäärät vaihtuu :) Näyttää varmaan hassulta jos joku tulee ovesta sisään viimeisten toistojen aikana LOL

Amis sanoi:
1.2 Naisilla nostettava paino on 2/3 osa ( kertoimena 0.66 ) kilpailijan painosta pyöristettynä ylöspäin 2,5 kg välein. Esim 60 kg painoisen kilpailijan tanko painaa 0.66 x 60 = 39.6 + pyöristys = 40 kg.

(Voi olla ett tuon jo tiedät, mutta ajattelin vain varmistaa)
Kiitos!En muistanutkaan eli yksi jo menee...Jee! :rock: :D

neutraali sanoi:
aivan, jalat maassa ei ole millään tapaa verrannollinen solttu penkkiin tai on, mutta kyllä se tulos tippuu aika helvetisti yleensä kun jalat nostetaan ilmaan.

Hieman off-topiccina, mutta mikäs on neutraalin tulos? Itse en ole piiitkään aikaan kokeillut niin en nyt laita mitään...

Kaveri saa 80kg 22 toistoa, montakohan menis omalla painolla ku massaa on huikeat 65kg..

Omia tuloksia ei laiteta koska ei oo tullut kokeiltua, mut kyl se ainakin kerran nousee :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom