sotilaspenkki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dante
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuo siis varusmiehillä. Eli kun kävin itse sluibaamassa 4 päivän urheilukomennuksella sotilaspenkin SM-kisoissa varusmiehenä oli määrätty kilpailuvarustus juurikin tuo. Naisia ei ollut kisaamassa.

Siviilikisoissahan toi varustus oli jotain vapaampaa, esim. T-paita, verkkarihousut ja lenkkikengät jne. :confused:

Siviilikisoissa on tosiaankin vapaampi asuste, mutta paitaa ei ole miehillä päällä, tai ei ainakaan kisassa, jota katsoin. By the way, alle sadan kilon sarjassa voittaja sai jotain 49. Mies tais olla joku ME-äijä lajissa, entinen tai nykyinen.

Originally posted by Poikanen
Siviilikisoissa on tosiaankin vapaampi asuste, mutta paitaa ei ole miehillä päällä, tai ei ainakaan kisassa, jota katsoin. By the way, alle sadan kilon sarjassa voittaja sai jotain 49. Mies tais olla joku ME-äijä lajissa, entinen tai nykyinen.

Ettei ollu Kaattarin Raimo?(toivottavasti nimi meni oikein)Olen nähnyt miehen tekevän yli 50 toistoa.Painaa jotain 50+.

Leskenmaan Risto oli tehny epävirallisesti 90 kg:lla 49 toistoa tai jotain sinne päin.

kuinkas kova taso tuola varusmiesten kisoissa yleensä on, että monta toistoo tarvii et pärjäis vähä paremmin, jos sitä vaikka keäsällä ku on intti edessä tonne kisoihin eksyis.

Originally posted by Cyanide
kuinkas kova taso tuola varusmiesten kisoissa yleensä on, että monta toistoo tarvii et pärjäis vähä paremmin, jos sitä vaikka keäsällä ku on intti edessä tonne kisoihin eksyis.

Alle 85-kiloisissa voittotulos oli jotain 30-32 toistoa, tangossa 67.5 kg. Pronssia nostettiin 24 toistolla.

Yli 85-kiloisissa voittaja nosti 85 kilolla 24 toistoa, kakkonen 85 kilolla 22 toistoa ja kolmonen 87.5 kilolla 22 toistoa.

Riippuu siis vähän mihinkä painoluokkaan olet menossa ja onko yli 100 kilon sarja päätetty järjestää. Sääntöjen mukaan voi olla 3 sarjaa: alle 85, yli 85 ja yli 100 kg. Kun mä kävin kisaamassa oli yli 100-kiloiset yhdistetty yli 85-kiloisten kanssa ja 85-kiloisethan ne mitalit vei. Jos yli 100-kiloisille olisi ollut oma sarja mä olisin voittanut sen, nyt olin neljäs yhdistetyssä raskaassa. (100 kg x 19)

Joka tapauksessa kannattaa lähteä kisaamaan ihan vaikka urheilukomennuksen takia, pääsee pois kassulta komennettamasta 2-4 päiväksi. :D

joo no siis mun paino on nyt 73kg ja tossa vähän aika sitten kokeilin 75kgllä vähän pidempää sarjaa ja 15 toistoo meni silleen että ois vielä ehkä sen 5 jaksanu puristaa, mut kyllähän sitä ois mielenkiintosta lähtee ihan kokemuksen vuoks vaikka ei mitalia välttämättä tulisikaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Täällä kyseli joku sotilaspenkkaajia ennätysyritykseen messuille joku aika sitten, mutta en löytäny sitä. Eli. Tänään alkaa ne sportexpomessut ja siellä ilmeisesti pitäis olla sotilaspenkkiskabat. olenko väärässä? Onko jollain tietoa? Olis kiva mennä tsiigaamaan, mutta ainakaan messujen kotisivut eivät sisältäneet mitään tietoa penkkiskabasta. Valaiskaa mua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom