Sotilaspenkki 2006, Tampereen avoimet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Miikkah
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
RRKalle sanoi:
Jumatsuikka, loppuupahan uikutus varustevoimasta:rock:
Hiton hyvä että tällainen laji ottaa tuulta alleen, hakkaa mielestäni paitapenkkarit mennen tullen!

Samaa mieltä vaikka itse nostankin varusteilla,sotilaspenkissä ollaan todellakin kaikki samalla viivalla....:rock:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Miikkah sanoi:
Tampereella räjähtää!

Mikko Hämäläinen on ilmouttautunut mukaan Sotilaspenkin Maksimi kisaan!
Mikko tulee yrittämään sotilaspenkin uutta Maailman ennätystä!
Tätä ei kannata missata!

Jumankekka! :rock:
Oon aina miettiny että kuinka paljon Mikko ottaisi solttuna! Kohta se tiedetään!
Luulenpa että seuraavissa yöunissani nään Hämäläisen nostelevan solttua 300 kilolla sarjaa ;)

eiköhän tuo hämis 250kilon lähelle penkkaa soltussa. normi penkissäkin raakana varmaan lähelle 300.

neutraali sanoi:
eiköhän tuo hämis 250kilon lähelle penkkaa soltussa. normi penkissäkin raakana varmaan lähelle 300.

Itekkin oon arvioinu et just semmonen 250 kg se vois olla. Mut saa sit nähdä yllättääkö Hämäläinen. :)

Otso67 sanoi:
sotilaspenkissä ollaan todellakin kaikki samalla viivalla....:rock:

Paitsi minä ja heikot ranteeni. :itku:
Tekis niin pirun kovasti mieli osallistua, mutta kun ei perkeleet kestä. :itku:

Zone-sarja -42%
makuutatsä raven tankoa siellä kämmenpohjan yläosassa, vai meneekö se lähempää rannetta? hankala selittää...

jto sanoi:
makuutatsä raven tankoa siellä kämmenpohjan yläosassa, vai meneekö se lähempää rannetta? hankala selittää...

Ymmärrän mitä tarkoitat ja pyrin pitämään suoraan ranteen päällä. Mutta ei auta, kipua alkaa tulemaan ilman tukia jo 100kilolla. On yritetty vahvistaa vaikka miten, mutta ei ole auttanut. Varmaan joku rakennevika tms.

Raven sanoi:
Paitsi minä ja heikot ranteeni. :itku:
Tekis niin pirun kovasti mieli osallistua, mutta kun ei perkeleet kestä. :itku:

Tuossa maksimissa kyllä saisivat rannetuet sallia....Toistokisassa ei tarvetta varmaan ole...

Otso67 sanoi:
Tuossa maksimissa kyllä saisivat rannetuet sallia....Toistokisassa ei tarvetta varmaan ole...

Kysyin tuohon sääntömuutosta ja rannetuet sallittaisiin, mikäli tulee riittävästi palautetta/kannatusta kyseisen asian puolesta. Tai siis siinä tapauksessa asia otetaan harkintaan.

jos rannetuet sallittaisiin jatkossa niin aion osallistua maksimikisaan. Nuo rannetuet mahdollistaisivat osallistumiseni, koska ranteet ovat hieman huonossa kunnossa en pystyisi maksimeja ilman niitä ottamaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei todellakaan olisi paha asia maksimikisassa. Rautaa nyt ne tuet ei kumminkaan nosta, mutta monella vammoja sen veerti tai muuta ettei ilman uskalla nostaa.

Raw-kisoissakin on järkeä käytetty, ei sielläkään ihan alasti nosteta.

RRKalle sanoi:
Ei todellakaan olisi paha asia maksimikisassa. Rautaa nyt ne tuet ei kumminkaan nosta, mutta monella vammoja sen veerti tai muuta ettei ilman uskalla nostaa.

Raw-kisoissakin on järkeä käytetty, ei sielläkään ihan alasti nosteta.

Ei se täällä sanominen vaikuta. Mailia vaan menemään sppojille, niin asiaan voi tulla muutosta.

RRKalle sanoi:
Jumatsuikka, loppuupahan uikutus varustevoimasta:rock:
Hiton hyvä että tällainen laji ottaa tuulta alleen, hakkaa mielestäni paitapenkkarit mennen tullen!
Ei muuten lopu :D
Hämäläisen Mikon nyt tiedetäänkin olevan suvereeni penkkaaja eikä yksi pääsky kesää tee... tai kaksikaan kun pakkohan Järvi on laskea todellisiin voimapenkkaajiin tuon sotilasmaksiminsa perusteella :rock:

Naisia aika vähäsenlaisesti ilmottautunu... pitäsköhän lähtee yrittään, kun kerta kotikulmilla tapahtuu :) Tosin porukka saattas nauraa meikäläisen tällä penkkaustekniikalla pihalle... mutta so not? :lol2:

Mulle aivan sama käytetäänkö siteitä vai ei. Siteet kumminkin tuo lisä kiloja nostoon kaikille. Tosin niille enemmän joilla on heikot tai muuten vaivaavat ranteet. Itsellä siteet tuo noin 10kg lisää solttuun ja rawiin enemmän, kun nostan sen leveämmällä otteella. Mulla ranteet ei kestä nostaa leveellä ilman siteitä.
Tampereelle mennään jos olkapää kestää nostaa. (Tosin paita auttais siihen, että olkapää kestäis.) Hei, mut tää oli sit vitsi. Ja huono sellainen.

Raven sanoi:
Ei se täällä sanominen vaikuta. Mailia vaan menemään sppojille, niin asiaan voi tulla muutosta.

Oikeassa olet, laitan meiliä. Toivottavasti muutkin laittaa:thumbs: Itteäni asia ei koske, en käytä siteitä, mutta ihan järkisyistä sallisin ne.

Terve!

Ilmoittautuminen maksimikisaan saatiin avattua 10.4.2006.
Mukaan otetaan 25 nopeinta + muutama kutsuvieras.
Tervetuloa!

ps. Informoin rannesiteiden käytöstä sotilaspenkki.comissa, kun olen keskustellut asiasta sppoikien kanssa.

Terveisin,

Miikka
sotilaspenkki.com

Emmah sanoi:
Naisia aika vähäsenlaisesti ilmottautunu... pitäsköhän lähtee yrittään, kun kerta kotikulmilla tapahtuu :) Tosin porukka saattas nauraa meikäläisen tällä penkkaustekniikalla pihalle... mutta so not? :lol2:

Heh, mä voin tulla kannustamaan! :D

Maksimipenkin sarjajaot

Terve,

Onko siinä maksimipenkissä sarjajakoja vai pelkkä avoin luokka?

Ja jos on niin rajoitetaanko sarjojen osallistujia mitenkään? Eli siis 5 per sarja tms?

Ja jyrkkä ei rannesiteille - jos on ns. varustevapaat kisat niin sitten on.

Jos on vamma niin se on valitettavaa, mutta ei sen takia pidä sääntöjä muuttaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom