sotanorsun ohjelma...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moro.

Alla ois sotaronsun uusi (mahdollinen) reeniohjelma. reilu 6kk on nyt tullu reenattua ja nyt ois tarkotus ruveta puhkumaan entistä kovempaa neljästi viikossa.

Joten eikun tiukkaa kommenttia ja parannusehdotuksia, kiitos.

MA. Jalat,vatsa

1 jalkakyykky 3 x 10-8
2 jalkaprässi 2 x 10-8
3 reisiojennus 3 x 10-8
4 reisikoukistus 3 x 10-8
5 pohkeet seisten 3 x 10-12
6 pohkeet istuen 2 x 10-12
7 vatsat taljassa 2 x 15-20
8 vatsat roomalaistuolissa 2 x 15-20

KE. rinta, hauis

1 penkkipunnerrus 3 x 10-8
2 vinopenkkipunnerrus 3 x 10-8
3 vipunosto maaten/pec-dec 2 x 10-8
4 scott-hauiskääntö 3 x 10-8
5 hauis käsipainoilla 3 x 10-8
6 hauis myötäotteella 2 x 10-8

PE. selkä,vatsa
1 maastaveto 3 x 10-8
2 selkäojennus koneella 2 x 10-8
3 ylätalja eteen 3 x 10-8
4 ylätalja taakse/kapeaote 2 x 10-8
5 soutu/alatalja 3 x 10-8
6 istumaannousu 3 x 15-20
7 jalkojen nosto 2 x 15-20

SU. olkapää,ojent
1 niskantakaapunnerus 3 x 10-8
2 vipunostot sivuille 3 x 10-8
3 pystysoutu 2 x 10-8
4 ranskalainen punnerrus 3 x 10-8
5 ojentaja taljassa/kapea penk. 3 x 10-8
6 ojentajaliike käs.painoilla 2 x 10-8

Ohjelma näyttää hyvälle. Jos nyt sarjojen määrää tarkastele treenatessasi, eli jos tuntuu ettei puhti riitä, niin sitten karsit hieman sarjoja pois. Selkäpäivään kaipais kyllä kulmasoutua tangolla tai käsipainolla. Elikkä nuo selänojenuukset saat mun mielestä jättää pois, kun teet kuitenkin maastanostoa, siihen tilalle kulmasoutu. Ja jos tuntuu että selkäpäivänä on liikaa sarjoja, niin ylätalja vedon taakse voi vaikka jättää kokonaan pois.. Mut kokonaisuudessaan ihan toimiva ohjelma varmasti.

Mulla on ongelma ymmärtää noita älyttömiä haukkarisettejä. Kolme liikettä ja kahdeksan sarjaa on mielestäni aika paljon niinkin pienelle lihanpalalle. Siis miten te ne oikein teette? Itsellä ehdoton maksimi haukkareita on puolet tuosta eli 3-4 sarjaa kääntöjä tangolla ja käsipainoilla H-I-T-A-A-S-T-I laskien ja sitten mennään velociraptor-asennossa suihkun puolelle itkemään kun sattuu niin perhanasti...:mad2:

Ei noita hauiksia mun mielestä oo liikaa.. Mutta ottaisin tuohon kyllä jonkin tilalle perus hauiskääntö seisten suoralla tangolla. Sitten joskus voi "kikkailla" mutta se on kyllä hauisliikkeiden kuningas.

Originally posted by Äijä
ja sitten mennään velociraptor-asennossa suihkun puolelle itkemään kun sattuu niin perhanasti...:mad2:

:lol1:

Saisinpa kädet tuollaiseen kuntoon...

Originally posted by Jones
Saisinpa kädet tuollaiseen kuntoon...

Onnistuu ainakin minulla JOKA KERTA seuraavasti:

1) Ensin metalmanin mainitsemaa kuningasliikettä eli seisten tehtynä hauiskääntö tangolla. Ensin yksi sarja isommalla painolla ja toinen vähän vähemmällä. Toistot PUHTAASTI ilman heilutuksia, nostovaihe nopeasti ja laskut hitaasti.

2) Sitten tanko sivuun ja käsipainojen kimppuun. Käsipainoiksi sellaiset, joilla saa n.8 toistoa ja ne tehdään puhtaasti. Ja kun voimat loppuu, niin sitten vielä päälle ÄLYTÖNTÄ repimistä muutama toisto eli toosi rumia heijareita. Voimien vähetessä auta aina vain enemmän muilla lihaksilla. Varaa vähintään metri suuntaansa tilaa tälle suoritukselle!!! Eikä tässä vielä kaikki! Viimeinen rutistus tehdään pudotussarjana heti perään vähän pienemmillä käsipainoilla ja tässä sarjassa JOKAINEN toisto on noita heijareita. Anna käsien heilua. Liike lähtee lantiosta. Sitten painot telineeseen, nosta kädet rinnalle, pidä vaimeata ulinaa ja syöksy pukuhuoneeseen. Palautusjuoman on paras olla sekoitettuna ja mielellään imettävissä esim. pillillä.

3) Kotona avaa pakkotoisto ja lue mielipiteitä siitä, kuinka epäpuhtaat hauiskäännöt ovat suurin synti heti kansanmurhan ja virhepysäköinnin jälkeen. Naureskele itseksesi.

Muuten näyttää hyvältä perusohjelmalta, mutta itse ottaisin maastavetoa vain joka toinen viikko, joka toinen viikko siihen tilalle esim. kulmasoutu tangolla. Itse sain itseni ylikuntoon tekemällä maastavetoa kovaa joka viikko. Selkäpäivänä sarjojen määrä vaikuttaa aika kovalta muutenkin, mutta jos hyvältä tuntuu niin anna mennä vaan.

Olkapääpäivänä vaihtaisin niskantakaa punnerruksen pystypunnerrukseen käsipainoilla, niskantakaa punnerrus on mun mielestä tappoliike (siis negatiivisessa mielessä) olkapäille.

Tuossa jo oli mainintaa selänojennuksista. Itse saan kyllä hyvän tuntuman alaselkään, mutten niinkään koneella tehtynä vaan ihan tavallisena selänojennuksena. Painot oli ennen sylissä, mutta kun niitä kiekkoja alkoi olla tarpeeksi, niin käytännöllisyyden vuoksi olen niitä nyt pitänyt pään päällä. Eli jos vaihtoehtoista liikettä koneen tilalle etsii, niin tässä yksi.

Originally posted by Äijä
Eikä tässä vielä kaikki! Viimeinen rutistus tehdään pudotussarjana heti perään vähän pienemmillä käsipainoilla ja tässä sarjassa JOKAINEN toisto on noita heijareita. Anna käsien heilua. Liike lähtee lantiosta. Sitten painot telineeseen, nosta kädet rinnalle, pidä vaimeata ulinaa ja syöksy pukuhuoneeseen. Palautusjuoman on paras olla sekoitettuna ja mielellään imettävissä esim. pillillä.

3) Kotona avaa pakkotoisto ja lue mielipiteitä siitä, kuinka epäpuhtaat hauiskäännöt ovat suurin synti heti kansanmurhan ja virhepysäköinnin jälkeen. Naureskele itseksesi.

:lol1: Täytyypi laittaa mieleen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom