Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
PJ: Hobitti sittenkin 2011, lisää huhuja roolituksista
Sunnuntai, 06.12.2009
Peter Jacksonin mukaan ensimmäinen Hobitti-elokuva tulee teattereihin vuonna 2011 huolimatta siitä, että kuvaukset joudutaan aloittamaan alkuperäistä suunnitelmaa myöhemmin. Jackson ei ole suostunut rajaamaan julkisesti pois pelistä ketään huhutuista Bilbo-ehdokkaista, mutta on kertonut että tällä hetkellä rooliin etsitään ns. tuntematonta nimeä.
Aiemmin Möyremässäkin uutisoidun Stephen Fry-huhun lisäksi muiden osien roolitushuhumyllyssä pyörivät myös Brian Coxin ja Tom Waitsin nimet. Lisäksi roolittajat kuulemma etsivät myös yhtä naisnäyttelijää - tiedossa tosin ei ole yhtään minkälaiseen rooliin (kyseessähän voi olla vaikka joku puhuva eläin, tai sitten yksinkertaisesti Lobelia Säkinheimo-Reppuli.)
Lähteet TORnilla
Varmasti mukana, varmasti poissa?
Torstai, 10.12.2009
TORnin kautta löytyi tämä MTV:n uutinen (ja haastattelu), jossa Peter Jackson kertoo, ketkä trilogiasta tutut tähdet ainakin ovat mukana Hobitissa ja ketkä eivät: Ian “Gandalf” McKellen on toki merkittävässä osassa, Hugo “Elrond” Weaving näkyy myös ja mahdollisesti Cate “Galadriel” Blanchett, mutta Jackson toteaa, että mitään takaumia, unijaksoja tahi muita Hollywood-temppuja ei käytetä, jotta mukaan saataisiin sellaisia tyyppejä kuten Orlando “Legolas” Bloom, Sean “Sam Gamgi” Astin, Dominic “Merri” Monaghan, Viggo “Aragorn” Mortensen tai John “Gimli” Rhys-Davies, koska he eivät kerta kaikkiaan kuulu tähän tarinaan.
[video]http://video.hollywoodreporter.com/services/player/bcpid6555681001?bctid=58379948001[/video]
Seuraava Bilbo-huhu: David Tennant?
Torstai, 21.01.2010
Nyt kun moneen kertaan kierrätetty Tobey McGuire-huhu on toivottavasti lopullisesti kumottu Guillermo Del Toron toimesta on seuraavan arvailukierroksen aika. Näyttelijä Simon Pegg mainitsi eilen twitterissään
“Looks like David Tennant will be visiting Middle Earth”
(eli “näyttää siltä että David Tennant tulee vierailemaan Keski-maassa”). Hieman kummallisen tästä huhusta tekee se, että kyseinen pikkulintujen sirkutus on sittemmin poistettu… Tennantin oli tarkoitus esiintyä myöhemmin tänä vuonna Peggin kanssa Burke and Hare-elokuvassa mutta Peggin toisen tweettauksen mukaan rooli onkin nyt mennyt Andy Serkisille. Tämäkin tweettaus on ilmeisesti sittemmin poistunut verkkoavaruudesta.
David Tennant tunnetaan tällä hetkellä parhaiten pääroolin esittäjänä Doctor Who-sarjasta.
Linkissäsi sanotaan, ettei Jackson pysty ohjaamaan elokuvaa itse.Del Toro jättäytyy pois Hobitti-projektin ohjaamisesesta
Valitettavia uutisia jo muutenkin aikataulusta venyvälle projektille. Saa nähdä astuuko ohjaajan puikkoihin nyt Peter Jackson sitten itse.
Leffablogin versio uutisesta
Veikkaan että herra Jackson on sen verran perfektionisti ja ottanut jollain tavalla elämäntyökseen nämä Tolkienin teosten saattamisen valkokankaalle, että ohjaa lopulta vaikka itse jos ei sopivaa ohjaajaa muualta löydy. Enkä usko että ihan ketä tahansa sitten myöskään kelpuuttaa ohjaajan pallille. Toivottavasti ei kuitenkaan käy niin, että projekti menee jossain vaiheessa telakalle..Linkissäsi sanotaan, ettei Jackson pysty ohjaamaan elokuvaa itse.
"Peter has and has had obligations and commitments to other films that would make it impossible for him to direct The Hobbit at this time, even if it was offered, which it hasn't been. "I've been quietly working on setting up a film for him to direct while Guillermo would have been directing The Hobbit. What you saw in their respective statements must be taken at face value. All of that said, Peter and Fran's commitment to The Hobbit is total and they will do everything necessary to protect the franchise and the investment made by New Line, Warners and MGM."
Veikkaan että herra Jackson on sen verran perfektionisti ja ottanut jollain tavalla elämäntyökseen nämä Tolkienin teosten saattamisen valkokankaalle, että ohjaa lopulta vaikka itse jos ei sopivaa ohjaajaa muualta löydy. Enkä usko että ihan ketä tahansa sitten myöskään kelpuuttaa ohjaajan pallille. Toivottavasti ei kuitenkaan käy niin, että projekti menee jossain vaiheessa telakalle..
King Kong oli se leffa, jonka nähtyään nuoriherra Jackson päätti alkaa tehdä elokuvia.King Kongia tuntui itse hehkuttavan enemmän. En kyllä ymmärrä miksi.
Eikös se Jackson sanonut, ettei koe mitään suurta intohimoa Tolkienin juttuja kohtaan. Eli tuskin kyseessä on elämäntyö? King Kongia tuntui itse hehkuttavan enemmän. En kyllä ymmärrä miksi.
Palkkaisivat vaikka Turkan ohjaamaan Hobbitin. Näkisivät muuallakin maailmassa mitä suomalainen leffaosaaminen on.
Onko Aragorn millään tavalla kirjoissa mukana? Olisi kiva nähdä koko poppoo vaikka täysin keksittynäkin mukana leffoissa.
Onko Aragorn millään tavalla kirjoissa mukana? Olisi kiva nähdä koko poppoo vaikka täysin keksittynäkin mukana leffoissa.
Onko T-Byrd joku Tash nörtti. :D