Berenin ja Luthienin tarinasta voisi saada oivan seikkailu-elokuvan aikaiseksi
Todellakin! Sen verta yksityiskohtaisesti kerrottu tämäkin tarina.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Berenin ja Luthienin tarinasta voisi saada oivan seikkailu-elokuvan aikaiseksi
Aijai, kyllä alkaa pikkuhiljaa jänskättämään, ei malta odottaa. No lohtua tuo että muutan Wellingtoniin niin tiedä vaikka jotenkin pääsisi osaksi tuota tuotantoa ;)"Kuvaukset siis alkavat vuonna 2010
[/URL]
Mua kiinnostais tietää onkohan Kontu vielä "olemassa"? Sitä kun ne rakensi ja kasvatti silloin aikoinaan hartaasti.
nehän hävitti kuvausten jälkeen kaiken ja palautti entiseen muotoonsa. Ois kyllä melko päheetä jos joku kontu tai edoras ois vielä paikallaan siellä, mutta kaikkihan piti tehdä niin ettei Uuden-Seelannin luonnonmukaisia maisemia tuhota.
Musta Silmarillion on suoraan sanottuna melko paska kirja. Sellanen selitys opus missä monotoonisesti kerrataan että sitten tapahtui tätä ja sen jälkeen tota blaa blaa. Vaikea sitä on kirjana noita pääteoksia parempana pitää kun niin keskeneräsen olonen ja tylsästi käännetty/kirjotettu.
Mutta Hobitti oli kyllä tosi hyvä ja tulevien leffojenkin on parasta olla hyviä.
Mua kiinnostais tietää onkohan Kontu vielä "olemassa"? Sitä kun ne rakensi ja kasvatti silloin aikoinaan hartaasti.
Vähä sellanen fiilis että siellä olis larppaajat rivissä runkkaamassa Konnun nurkilla
Minä ensimmäisenä :D
Jackson käsikirjoitti, osin tuotti ja ohjasi kolme LOTR-elokuvaa samanaikaisesti, joten uskoisin että Hobitista tulee samantyylinen tapaus eli kaksi leffaa yhtäaikaisesti. Elokuvien sisällöstä ei varsinaisesti ole tietoa, mutta voidaanhan siinä kuvata aluksi tarina yksinäiselle vuorelle ja Smaugin luo ja toisessa leffassa sitten paluumatka... osa 1=sinne, osa 2=takaisin? .