Sorbus, väkevät viinit, viski88, kossu ... Keskustelua "huonommista" alkoholijuomista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Loin muinaisen kirjanpitoni perusteella seuraavan top 5 -listan kotioluista:

1. Munton's Imperial Stout
2. Woodforde's Wherry Bitter
3. Woodforde's Great Eastern Ale
4. Edme London Porter
5. Edme Dark Ale

Vanha ei vaan jaksa enää nähdä vaivaa. Nytkin Olvin keppari menossa..

Heh, pisti vähän toi tompsan kommentti kyllä hymyilyttämään :) On näköjään ruvettu nuorena leikkimään tärpätin kanssa...

Persetan on ilmeisesti aika tarkkaan seurannu ku "ne muut" on "saattanut" joskus keitellä ponua :D :whip:

Hehe, mies on ku mikkihiiri, mut puhuu tukinuitosta. :)

Vai onks toi ikä läppä? :D

Ton nyt piti tarkottaa sitä että joskus kun alotti juomaan niin tuli aina melkein juotua makkista.

nykyään sit muuta.

Eli en tarkottanu että oon joku vanha denu, jolla ois kokemusta paljon kyseisistä aineista :D
Ja koht 17wee:kippis1:

Tässä yhteydessä ei sovi unohtaa Erkin pikakiväärin (Egri Bikavér) ja Porvoon lankun (Bordeaux Blanc) kaltaisia hittiviinejä 70-luvulta.

Zone-sarja -42%
Tää oli pakko nostaa... :kippis1:

Eikös nuo ALKO:n viiden euron unkarilaisviinit nyt ole aika kova juttu... Magyar feher bor, Magyaros.

Sitten ne luokitellaan vielä elegantisti "seurusteluviineiksi" :D

Tässä yhteydessä ei sovi unohtaa Erkin pikakiväärin (Egri Bikavér) ja Porvoon lankun (Bordeaux Blanc) kaltaisia hittiviinejä 70-luvulta.
Porvoon lankku oli kyllä laatu tavaraa, pari pulloa alle tunnissa piti älyn mukavasti ämpärissä koko illan. Yläastemuisojahän nämä :nostalgia:

Samoin tuo sorbus +pari askii sisuja aihetti saman nostalgian tunnelman :)

Uudenvuoden juomat:
- 12 lonkeroa
- Disaronno 35cl 28%
- Rhum Pecoul 70cl 54%¨
- Limoneto di Sorrento 50cl 30%

:rock:

Huomenna illalla klo 17:00 alkaa kittaus. Viimeksi ryypiskelin juhannuksena joten viinapää on huono. Todennäköisesti olen melko heikossa hapessa jo 24 tunnin päästä. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sähä meinaat ryypätä:)
mä en ees aatellu vetää ku 4lonkeroo, 1pullon vodkaa olen varannu ja tequilaa pitää aina ottaa.. katotaa pääsenks ees kännii.. en varmaa juo kyl ees kaikkii

Hei, tähän tuli itselle mieleen ehkä hieman topicin vastaisestikin: Liebfraumilch.

Khih. Tosta tuli mieleen kerran lehdessä ollut juttu. Vicki Beckham oli tilannut pariskunnalle hienossa ravintolassa tota viiniä, ja suuttunut, kun siellä ei ollut pulloa heti saatavilla.

Itsellä uudenvuoden juomat menee näin:
- 2.5 litraa lonkkua, suurinosa greippilonkkua, mutta pari jotain erikoisempaa makua :)
- 2 gini strongia, menee päähän aika reippaasti :whip:
- Kaverin kanssa puokkiin kuoharipullo keskiyöllä korkattavakaksi :kippis1:
- Hätävarana vielä jonkin verran vanilijakossua :kuola:
Näillä pitäisi ilta pärjätä ja uuden vuoden lisäksi juhlistaa paria muutakin kivaa asiaa :kippis1:

Kyllä halpoihin pitää lisätä "Eestin vesi" eli Viru Valge.

Mä sanoisin tähän että osta mieluummin suunnilleen samanhintaista Saarenmaa -vodkaa, mielestäni puhtaampi maku esim. drinkkeihin.

Gin juniper 0,7litraa
Indian tonic water
leijona 2dl + kahvi
karhu-olutta
kotiviiniä

Näillä mennään, mies kestää 3x viinamäärän koska on vittu uus vuos! :D

tähän ei voi muuta sanoa kuin jos ei ole varaa ostaa suomalaista viinaa niin ei juoda ollenkaan.:eek:

Tähän mä sanon että sillä ei ole mitään väliä juoko viron VESKI vodkaa vai Finlandiaa kun kännää. Ainoa ero on vitunmoinen hintaero. Veskissä jopa makeempi etiketti. :lol2:

Latest posts

Back
Ylös Bottom