Sorbus, väkevät viinit, viski88, kossu ... Keskustelua "huonommista" alkoholijuomista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kaveri toi Thaimaasta pullollisen "viskiä", jonka teksti on jollain tapaa vasenkätistä, en mä siitä etiketistä ymmärrä mitn... Uskaltaakohan tuota edes juoda, vai pitääkö se haudata baarikaapin koristeeksi? Kuulema ostettu paikallisesta "Alkosta".

Kyllä mä olen juonut Thaikkuviskiä ja konjakkia. Lähinnähän se maistuu värjätylle pontikalle, mutta lantringin kanssa menee kyllä. Eikä multa oo näkö menny.. mutta omalla vastuulla..

Kaveri toi Thaimaasta pullollisen "viskiä", jonka teksti on jollain tapaa vasenkätistä, en mä siitä etiketistä ymmärrä mitn... Uskaltaakohan tuota edes juoda, vai pitääkö se haudata baarikaapin koristeeksi? Kuulema ostettu paikallisesta "Alkosta".

Mekongia?

Anna palaa, sillä tuurilla ne laivatkin seilaa.

Kaverin bravuuri oli paskanmakuinen "kuminelonen", 1cl viskiä, 1cl tequilaa, 1cl minttuviinaa ja 1cl fernet brancaa - jota se juotteli kaikille onnettomille. Nimi tähän hirvitykseen tulee siitä, se koostuu neljästä viinaksesta ja se tekee kurkussa ylös-alas-liikettä.

Kaikille dr.pepperin ystäville tiedoksi, että yks hemmetin hyvä tapa valmistaa tätä sotkua ite (viinaversiona) on ostaa alkosta väkevää kirsikkaviiniä (22% muistaakseni) ja törkätä kolaa perään. Ai hemmetti, että on jumalaisen makusta!

Terveisiä täältä Thaimaasta. Rohkeasti vain, tässä vaihtoehdot mistä jommankumman uskoisin osuvan tapaukseesi. Molempia on juotu useita pullollisia, ei muuta kuin huiviin vain, kokiksen kanssa paikalliset juovat tuota, samaa suosittelen sinullekin.

mekhong.jpg

Mekong

thai-whiskey.jpg

Sangsom

Huppe. Mä arvasin että sä ainakin tiedät aineen. :D Se mun pullo on tuota Mekongia, mut mun mielestä siinä ei lue normitekstillä tota "Mekong". Muuten ihan samanlainen pullo. Kyl se kuulema ihan viinakaupasta on ostettu, mut silti arveluttaa...

Zone-sarja -42%
Huppe. Mä arvasin että sä ainakin tiedät aineen. :D Se mun pullo on tuota Mekongia, mut mun mielestä siinä ei lue normitekstillä tota "Mekong". Muuten ihan samanlainen pullo. Kyl se kuulema ihan viinakaupasta on ostettu, mut silti arveluttaa...

Joo, ei tuota yleensä (lue: koskaan) lue englanniksi, pelkkiä thaikoukeroita vain.
Huiviin vain, muutama jää ja kokista sekaan ja jo maistuu. Varo kamalaa darraa!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Gambina aka Iso-G on aika helvetin pahaa. Ite oon pari kertaa hieman enemmän ottanut sitä ja siitä tuli niin paha olo, että nykyään kun edes haistan niin meinaa laatta lentää. Suosittelen jos haluaa kännit halvalla ja hyvät oksennukset :)

Ammattimiehet siltojen alta suosittelevat perheriitaa, evakkoa, sytytystulppaa, tilhijuomaa ja isojen miesten kovaa mustaa kahvia eli isoa G:tä (tunnetaan myös jäteöljynä).
Ja ammattislangista käännettynä aperitaa, karjalaa, championea, sorbusta ja gambinaa.

Sub tv ruvennu mainostamaan Carilloa. Yritetäänkö siitä tehdä jotain trendijuomaa. Sitä odotellessa, että joku Paris Hilton -kopio ottaa huikkaa Carillo-pullosta yökerhoon jonottaessaan.

Kyllä mulla jäi Carillot hyllylle, kun täytti sen maagisen 20. Tosin saipahan juoda yksinään sitä luolamies-juomaa, kun kukaan muu ei pystynyt:D

Carillo on herkkua. Aijaijaijai joka siitä pahaa puhuu :)

Kai tänne kaljatkin kelpaa?

Ostin Karhun 8% IV B:tä. Minusta monet keskaritkin ovat liian makeita ja toi on ainakin tuplasti makeampi. On siis ihan kamalaa myrkkyä.

Back
Ylös Bottom