Sorbus, väkevät viinit, viski88, kossu ... Keskustelua "huonommista" alkoholijuomista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Hiphei täällä Jaska on 30 €.. Joo moro! ?

Todellakin moro. Kuka helvetti suostuu maksamaan 30€ tosta pullosta kun puolella hinnalla saa paljon parempaa tavaraa. Tiskivesi ei maksa sitten juuri mitään.

Voihan tätä tietenkin ajatella imagokysymyksenä:jahas:

E: ja edelleen on tarvettä tyhjälle jaakko pullolle. 30€ rekvisiitasta on hiukan liikaa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Osaisiko pakkiksen nautiskelijat sanoa, mista aineksista saisi rakennettua mahdollisimman aidon oloisen Jallun? Pikaisella googlauksella ei loytynyt sen tarkempaa kuin perus 25% konjakkia ja 75% viinaa (tuonhan nyt kaikki jo tiesikin...)
Mutta erityisesti mista konjakista ja viinasta tulisi mahdollisimman originelli tuotos?

Osaisiko pakkiksen nautiskelijat sanoa, mista aineksista saisi rakennettua mahdollisimman aidon oloisen Jallun? Pikaisella googlauksella ei loytynyt sen tarkempaa kuin perus 25% konjakkia ja 75% viinaa (tuonhan nyt kaikki jo tiesikin...)
Mutta erityisesti mista konjakista ja viinasta tulisi mahdollisimman originelli tuotos?

Ei ole heittää mitään reseptiä kyl, mut alkoi kiinnostaa että miks haluat tehdä itse orginaali jallua? Aito jallu nyt ei ole kaupassakaan hinnalla pilattu.

Zone-sarja -42%
Ei ole heittää mitään reseptiä kyl, mut alkoi kiinnostaa että miks haluat tehdä itse orginaali jallua? Aito jallu nyt ei ole kaupassakaan hinnalla pilattu.

Samaa reseptiä kaipailin itsekin kun asuin ulkomailla. Ja niin näköjäs oli tässäkin tapauksessa.

Eniwei, tuo nykyjallu * sisältää käsitykseni mukaan halpaa brandya, mitä vain kohtuullista vodkaa sekä väriainetta ja aavistuksen sokeria. Aitoa ranskalaista konjakkia siinä tuskin on. Jostain luin että alunperin tuo tehtiin Saksalaisesta brandystä.

Mutta suurin ongelmahan on se että onko Jallu, eritoten yhden tähden, tähän vai tuohon parempien alkoholijuomien threadiin kuuluva? Itse ainakin vilpittömästi pidän Jallusta ihan noin niinkun maun puolesta ja kieltämättä status-arvokin on korkealla. Mahtava juoma, on taas parina iltana tullut ryystettyä pikku hömpsyt ja taitaa joutua ottamaan tänäänkin ihan pienen siivun.

Jos ja kun mulla on kaapissa Jallua ja VS konjakkia, niin otan mieluummin lasillisen Jallua. Se on jotenkin maanläheisempää ja perinteikkäämpää, mutta maku on kuitenkin pehmeä ja arvokas. Ja on siellä kaapissa paljon muutakin, mutta ne ei kuulu tähän threadiin. Eikä kuulu Jallukaan mielestäni tähän threadiin.

Huracán Añejo Reserva

Maistuu siltä kuin ois puolet Leijonaa ja puolet jotain halpaa rommia sekaisin. Krapula tulee jos pelkästä ajatuksesta.

Back
Ylös Bottom