Sopivia paitoja?!

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
MerZi sanoi:
Tampereella oli 2uncles mutta käsittääkseni lopetti ja Lappeenrannassa Liikon Sport, jonka nykyisestä toiminnasta ei mitään hajua, kuitenkin olen käsittänyt ettei enää myy näitä merkkejä?

LiikonSportista Lappeenrannasta tiedän sen verran, että Tapani Valkosen kuntokeskus Platinum toimii Kauppakadulla ns.VPK-talolla. Myynnissä on jonkin verran vaatteita, mutta 2unclesiin en ole törmännyt. (Käyn kylläkin kyseisessä paikassa vain harvakseltaan aina kun olen käymässä äidin lihapatojen äärellä.) Nettisivuilla ei näyttänyt olevan kuin miesten vaatteita, mutta käsitykseni on, että liikkeessä on kyllä myynnissä muutakin kuin nuo nettisivuilla näkyvät tuotteet. Ehkä kannattaa soitella jos asia kiinnostaa. (05- 451 5559)
http://www.liikonsport.fi/
http://217.25.104.2/webshop/index.jsp

Olisi ihanaa ostaa lisää näitä niskalenkkitoppeja ihan baari- ja kesäkäyttöön, mutta niitä ei tahdo löytyä mistään. Tai ei löydy ainakaan sellaisia hyvälaatuisia, joissa kangas on sellaista jämäkkää. Kaikkien toppien alle kun ei käy rintsikat, jos esimerkiksi se selkäosa laskeutuu liian alas ja kun en haluaisi, että kangas on siksi ihan lötköä.

Pitäis varmaan teetättää niitä ompelijalla vino pino.

Mä tein löydön juuri HM nettikaupasta, tilasin ensin yhden kappaleen , olikin aivan loistava päällä, joten tilasin 4 kappaletta lissää, eri värejä :hyper:
Aivan ihanaa venyvää materiaalia, lantio silti suht kapea ja tiukka, pitkittäis suunnassa avonainen (voiko niin sanoa?) kaula-aukko,joka siis jättää hartiat ja olkapäät paljaaksi,ja johon on ommeltu kiinni nk. ballerina narut, eli niskalenkki osio.
Suosittelen :D
Voiskoos tähän laittaa jopa kuvaa vai meneeks liian mainostamiseks:D. On vaan niin yksinkertaisen ihana päällä.

Kävin katsomassa. Tarkoititko niitä, mitä oli vaal.keltaisena, vaal.vihreänä, kirsikkana, mustana, valkoisena ja turkoosina? Sitten niissä oli selässä sellainen solmujuttu (näkyi siinä turkoosissa topissa. Toi solmujuttu ei oikein nappaa (ritsikat ei tod. näk. sovi sinne alle), mutta tilasin kyllä niitä läjän. Täytyy palauttaa, jos ei iske.

Tälläinen:) Näitä oli sähkönsininen,vihree,keltainen,oranssi ja musta.

Liitteet

• DL350_46157_4090_04_0939.webp
    DL350_46157_4090_04_0939.webp
    3,5 KB · Katsottu: 307
uups,tuli avokkeen nimissä toi äskönen :rolleyes:

Kääk! Mulle ei osu silmään toi paita. Siis se löytyy naisten vaatteista, mutta mistä sieltä? Toi mun toppi oli tosiaan toppi, jossa ei ole lainkaan hihoja, pelkkä niskalenkki ja selkä jää paljaaksi. Tai olla topeissa tai hihattomissa (missä lienee?) kolmannella sivulla ja sellaisia haluaisin lisää.

sinne näköjään pääsee vaan vaikeaa reittiä... :rolleyes:

Eli, naiset , 3/4 hihaiset, kolmas paita vasemmalta, sit kolmannesta paidasta "katso myös nämä"-> oikean puoleinen kuva, ja sieltä sitten taas oikean puoleinen "katso myös nämä" kuva.. Huoh.. ;) Mutta löytyy.

Noista H&M:n paidoista tulikin mieleeni, että sieltä olen ostanut minäkin monta mukavaa neuletta. Just tota Pampamsin hehkuttamaa paitaa katselin itsellenikin tässä taannoin.. Mielestäni tosi mukavia noi ohutta neulosta olevat paidat, ja tuolla on yksi mielettömän hyvä ja mielettömän halpa malli, 3/4 hihat ja v-kaula-aukko, hintaa pikkusta auki kympin! Mulla noita on jo musta ja vaaleanpunainen, samoin kuin pitkähihainen versio samasta paidasta valkeana.. Kaverin kanssa haalittu noita oikein urakalla, on kyllä niin mukava paita että! Ja venyy ja paukkuu, ei kiristä ja kyllä istuu. :haart:

Toi Pampamsin postaama paita on varmaan samaa materiaalia, siis sellaista aika ohutta neulosta?

Jeps,sellaista materiaalia kyllä:) Ne on mennyt mulla ihan käyttöpaitoina sekä viihdetarkoituksessa, heittää vaan farkkujen tilalle hameen. Tai no,miks ei farkkujenkin kans vois lähtee viihteelle;).

Farkuista tuolla olikin jo puhetta. Oon löytänyt ittelleni Vero Modasta useammat farkut, joissa on stretchia, suht matala vyötärö (ei liian) sekä paksumpi se "vyötärökaistale", istuvat tosi hyvin päälle ainakin meikäläiselle, reisien puolesta piti ottaa kokoa 40 /34 :D. Mut hyvältä tuntuvat, ja astetta leveämpi lahje kuin normi farkuissa. Tää kyseinen farkku on kuulemma Vero Modan perusmalli.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
pampams sanoi:
Farkuista tuolla olikin jo puhetta. Oon löytänyt ittelleni Vero Modasta useammat farkut, joissa on stretchia, suht matala vyötärö (ei liian) sekä paksumpi se "vyötärökaistale", istuvat tosi hyvin päälle ainakin meikäläiselle, reisien puolesta piti ottaa kokoa 40 /34 :D. Mut hyvältä tuntuvat, ja astetta leveämpi lahje kuin normi farkuissa. Tää kyseinen farkku on kuulemma Vero Modan perusmalli.
Mallin nimi? Lukee yleensä jossain kohti farkkuja tai ainakin siinä hinta tms. lapussa...

Mäkin onnistuin löytämään eilen itelleni farkut.. :rock: Strechiä tietenkin, ja ihan koolla 36 sattui melkein sopivat. Mulle jää aina selkäpuolelle inhottavasti "tyhjää", mut mulla onkin aina vyö, sillähän se korjaantuu. Ei kiristä reisiä kun ovat joustavaa matskua. Löysin myös aivan ihanan hameen!!! Mä oon ehdottomasti hameihmisiä, melkein aina viihteelle hame päällä.. - Silloin harvoin kun käyn.

Oon aivan rakastunut lyhyiin "vekki"hameisiin, nää mitä nyt on ollut muodissa. Pari mulla jo olikin entuudestaan, mut mistään en tahtonut löytää uutta, ovatko menneet muodista ulos? Ilmeisesti. No, joka tapauksessa eilen tein löydön Onlysta, ihana musta hame harmailla liituraidoilla.. :haart: Sivulla on vielä joku päälle ommeltu kuvio, lohikäärme tms... Ja vielä puoleen hintaan! Niin harvoin kuin kyseisessä liikkeessä käynkään, tällä kertaa kannatti. Hame oli alennuksessa, koska koristesauma oli lähtenyt purkautumaan, no äkkiäkös minä siihen ompelukoneella hurautin uutta saumaa ja hyvä tuli!

Mistä MerZi löysit farkut? Ite oon jo pitkään vältelly uusien etsimistä "kun ei niitä kuitenkaan löydy"-asenteella (ja siihen tietenkin lisäksi "ei oo aikaa eikä rahaa"-uskotteluja). Jospa minäkin tuon seuraavan hirviötentin jälkeen raahautuisin vaatekauppaan...

Veromoda.
Style: Cala jeans bootcut

Toiset mitä mulla on parit eri väriä on öö..

Only:
Style : auto low stretch.

Noikin on ihan hyvät,mut stretchiä ei niin paljoa ja lahje kapeampi. Tykkään vaan noista ensimmäisten lahkeista ku tasapainottaa vähäsen isoja reisiä.

miks ei tuo retku ikinä loggaa ulos. :jahas:

Francine sanoi:
Mistä MerZi löysit farkut? Ite oon jo pitkään vältelly uusien etsimistä "kun ei niitä kuitenkaan löydy"-asenteella (ja siihen tietenkin lisäksi "ei oo aikaa eikä rahaa"-uskotteluja). Jospa minäkin tuon seuraavan hirviötentin jälkeen raahautuisin vaatekauppaan...

Joo, minä harrastan kans tuota samaa: "Ei kuitenkaan löydy sopivia eikä mieleisiä, tai sit jos löytyy niin maksavat maltaita.." Uskokaa tai älkää, mutta löysin farkut tuolta samasta kaupasta kun sen hameen jota jo mainostin, eli onlysta! En oo koskaan aiemmin ostaa housuja tuolta kaupasta.. Nää on ihan merkkiä ONLY; "unique appearance" lukee takalapussa, en kyl tiedä onko toi nyt se malli, housut parhaillaan jalassa, ei kehtaa alkaa riisuuntumaan.. ;)

Nää on ihan kivat, sopivasti strechiä, istuvat hyvin ja lahkeet sopivasti levenevät. Tykkään :haart:

Mehis sanoi:
Vielä jatkokysymys tähän ketjuun:
Joutuvatko muut pitämään jakkupukuja töissä?
Kenen valmistajan mallistosta löydätte omanne?
Tällä hetkellä lempijakkupuku on Mexxiltä, mutta jostain syystä Mexxin uudet mallit eivät istu yhtään.

Mexxiltä minäkin olen löytänyt istuvimmat housupuvut (hameen käyttö on jäänyt jostain syystä). Nykyään laajimmat valikoimat löytyvät Aleksi 13:sta ja Modasta. Jotkut jakut ovat tosiaan ihme kittanoita, jotka eivät istu niin mitenkään, mutta onneksi vielä löytyy ihan sopiviakin.

Mutta mistä löytyy siistejä, hyvin leikattuja paitapuseroita? Viime syksyllä metsästin viikko-, lähes kuukausikaupalla ja tuloksena oli yksi ainokainen pusero. Kaikki muut olivat ryhdittömiä, liian riemukkaasti kuvioituja/väritettyjä tai sitten umpitylsiä.

:haart: :haart: :thumbs: Pro Fitnessiltä löytyy todella hyvännäköisiä ja istuvia paitoja! Eilen ostin yhen joka näyttää hengarissa siltä että se tippuis päältä mutta AH!!! miten se näyttää hyvältä päällä. Tulee epäkäslihas kivasti esiin;)

Vastaus paitapuserokysymykseen:
Itäkeskuksen Aleksi 13 liikkeestä ostin viime viikolla Mexxin paitapuseron, jossa ihme kyllä oli tarpeeksi tilaa harteille, mutta silti istui vyötäröstä. 3/4 hihat ja punaisia raitoja.
Zarastakin olen bongannut paitapuseroita, jotka istuvat päälle. Materiaali ei ole aina maailman laadukkainta, ja sen huomaa silittäessä, mutta sieltä voi tehdä myös löytöjä.
Lisää vinkkejä kuulisin minäkin mielelläni myös noista paitapuseroista.

MerZi sanoi:
Valaiskaa jos jollakin on tietoa!

Katsokaapas pimut ruudun yläreunan uutta banneria, sieltä löytyy tytöille KUNNON vaatteita :D

Alkaa nimittäin habat mahtumaan paitoihin.

Ei muuta kun ostoksille, vipeille omat alet vip-forumin puolella.

PS. Tämä mainos on ihan luvan kanssa laitettu, halusimme vain laittaa myös teille, arvon neidit erikseen, että huomaatte.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom